bibberig en onzeker
maandag 27 juli 2009 om 11:45
ik zit al een tijdje met een probleem wanneer het op aantrekkelijke mannen neerkomt. Telkens wanneer ik bij mannen (in het algemeen, behalve wanneer ze echt heel oud&onaantrekkelijk zijn aha) in de buurt ben wordt ik zo onzeker als een schaap! Als ik ernaartoe loop weet ik al niet of ik ze aan moet kijken of naar dingen in de omgeving moet staren. Wanneer ik dan een briefje moet overhandigen bibber ik, wanneer ik langsloop vraag ik me af of ik een dom loopje heb. Ook durf ik ze niet voor 100% in de ogen te kijken en vraag ik mezelf achteraf af of ik niets doms gezegd heb. Ik wil gewoon eens lekker mezelf zijn want ik heb het niet alleen bij crushes, maar ook bij mannen die me niet zoveel doen.......
Iemand tips om van deze onzekerheid af te komen??
X
Iemand tips om van deze onzekerheid af te komen??
X

donderdag 30 juli 2009 om 22:37
Geen één kerel is het waard om je onzeker bij te voelen!
Ze zien er misschien wel knap en uit, zijn charmant, hebben een fijne uitstraling, maar onder al dat uiterlijke gedoe, zijn het ook gewoon mensen met slechte karakter eigenschappen en dat weten ze wel. Wat ze willen is een vrouw die zich laat zien zoals ze is, en ookal zijn er bepaalde dingen minder mooi, of heb je slechte karakter trekken.. dat heeft elke vrouw en dat zal hij ook wel weten.
Dus onzeker hoef je je eigenlijk nooit te voelen.. al snap ik wel dat je dat hebt
Als ik iemand 'leuk' leer kennen ben ik ook iets onzeker en stiller enzo, en na een tijdje denk ik van nahh, had helemaal niet gehoeven, hij is ook gewoon een persoon en heeft die en die slechte eigenschappen.
Het heeft misschien gewoon te maken met leren kennen?
In the end: je kunt het beste denken; ik ben het beste wat hun kan overkomen, en als je dat geloofd, dan straal je het uit en zien mensen dat ook.
Vinden ze je niet leuk.. kwestie van smaak toch, zijn genoeg andere mannen
Ze zien er misschien wel knap en uit, zijn charmant, hebben een fijne uitstraling, maar onder al dat uiterlijke gedoe, zijn het ook gewoon mensen met slechte karakter eigenschappen en dat weten ze wel. Wat ze willen is een vrouw die zich laat zien zoals ze is, en ookal zijn er bepaalde dingen minder mooi, of heb je slechte karakter trekken.. dat heeft elke vrouw en dat zal hij ook wel weten.
Dus onzeker hoef je je eigenlijk nooit te voelen.. al snap ik wel dat je dat hebt

Als ik iemand 'leuk' leer kennen ben ik ook iets onzeker en stiller enzo, en na een tijdje denk ik van nahh, had helemaal niet gehoeven, hij is ook gewoon een persoon en heeft die en die slechte eigenschappen.
Het heeft misschien gewoon te maken met leren kennen?
In the end: je kunt het beste denken; ik ben het beste wat hun kan overkomen, en als je dat geloofd, dan straal je het uit en zien mensen dat ook.
Vinden ze je niet leuk.. kwestie van smaak toch, zijn genoeg andere mannen
zaterdag 1 augustus 2009 om 12:43
goede tips, bedankt voor de reacties! Ik had gister weer eens een gesprekje met een knappe man........ van de zenuwen begon ik allemaal onzin uit te kramen en wist ik niet hoe snel ik 'dag' moest zeggen..... hahaha. Maar achteraf dacht ik van: wat maakt het uit dat ik me zo gedragen heb, ik ben ook maar een mens.....
zaterdag 1 augustus 2009 om 19:11
zondag 2 augustus 2009 om 12:13
@ Hannah + Guinneverere: nee.... zo zit het niet!! Als ik met knappe mannen spreek dan was/is dat altijd nodig.... bv. op het werk (op vrijdag sprak ik er 1 ivm m'n werk)
Ben zelf ook een schijterd wat betreft versieren en áls ik dan toevallig een leuke man spreek maak ik me altijd zorgen over van alles en nog wat en weet ik nooit zo goed wat ik moet zeggen & en dat staat me juist in de weg....
Ben zelf ook een schijterd wat betreft versieren en áls ik dan toevallig een leuke man spreek maak ik me altijd zorgen over van alles en nog wat en weet ik nooit zo goed wat ik moet zeggen & en dat staat me juist in de weg....