Blijven vechten voor jongen

11-11-2009 23:56 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey allemaal,

Ik heb een lastige situatie nou en ik weet nu even niet meer wat ik moet doen.

Op dit moment zijn mijn vriend en ik nu 8 maanden bij elkaar, en hoe het nu gaat gaat het echt super dat vinden wij van beide kanten. Maar Hij is er achter gekomen een maand geleden dat ik vreemd was gegaan in de eerste maand. Ik heb het toen eerst nog een poos ontkend en geprobeerd het te verzachten, maar vrijdag kwam hij erachter dat het echt is gebeurd. Natuurlijk was hij helemaal boos, hij zei dat hij me haatte etc. maar het probleem was dat hij bij mij was in Spanje waar ik studeer voor een semester en hij kon dus niets anders dan bij me blijven. Daardoor gingen we veel praten, en ik heb echt duidelijk gemaakt dat ik toen echt een twijfelkont was, maar dat ik het nu wel zeker wist en dat ik hem wou. Hij zei dat hij nog steeds wel echt met me samen wil zijn maar niet weet of hij dat kan. En dan niet alleen omdat ik ben vreemdgegaan maar vooral omdat ik tot zo lang gelogen heb. Ik snap dat het verkeerd was, maar ik wou hem niet kwijt. Ik ben nu samen met hem terug naar Nederland gegaan, want dat had ik al eerder weer geregeld en hij wil nu een pauze.

Maar soms maakt hij zo duidelijk dat hij me niet meer wil. En het andere moment zegt hij dat ik nog echt het leukste meisje ben. Denken jullie dat de momenten waarop hij zich kut voelt kunnen veranderen? Hoe kan ik zijn vertrouwen terugwinnen? En heeft het nog wel zin voor ons om er moeite in te steken of zo het beter zijn om hem te laten gaan? Maar ik geef echt veel om hem, en ik weet dat zoals het de afgelopen maanden ging, het normaal echt goed zo kunnen gaan

zouden jullie me willen helpen? alvast bedankt
Ik denk dat jij dit totaal niet meer in de hand hebt en dus ook geen andere keuze hebt dan afwachten wat hij wil. Als de situatie andersom zou zijn, zou je dan ook willen vechten?