Boos op ex
vrijdag 29 oktober 2021 om 18:11
Vorige week is mijn relatie definitief uit gegaan,
Nu stelde ex mij nog wat persoonlijke vragen maar ik vond niet dat ik daar antwoord op hoefde te geven aangezien het uit is. Zij vind dat ze recht heeft op die antwoorden. Gevolg was dat we met knallende ruzie uit elkaar zijn gegaan.
Daarop is ze naar iemand gegaan die erg belangrijk voor me is en heeft ze daar iets over mij verteld waardoor ik dus gedwongen tekst en uitleg heb moeten geven daar. Ik heb mn ex nog een laatste appje gestuurd om ze voor 5 centen mee te geven en haar daarna geblokt op alle mogelijke kanalen.
En nu heeft ex spijt en wil ze het goed maken, ze heeft me zelfs een handgeschreven brief gestuurd waarin ze zegt dat ze er heel veel spijt van had en nog meer blabla.
En nu weet ik niet zo goed wat te doen, zouden jullie hierop reageren of gewoon bij het oud papier en lekker zo laten?
Het feit dat ik haar mis maakt het er allemaal niet beter op. En dat weet ze.
Nu stelde ex mij nog wat persoonlijke vragen maar ik vond niet dat ik daar antwoord op hoefde te geven aangezien het uit is. Zij vind dat ze recht heeft op die antwoorden. Gevolg was dat we met knallende ruzie uit elkaar zijn gegaan.
Daarop is ze naar iemand gegaan die erg belangrijk voor me is en heeft ze daar iets over mij verteld waardoor ik dus gedwongen tekst en uitleg heb moeten geven daar. Ik heb mn ex nog een laatste appje gestuurd om ze voor 5 centen mee te geven en haar daarna geblokt op alle mogelijke kanalen.
En nu heeft ex spijt en wil ze het goed maken, ze heeft me zelfs een handgeschreven brief gestuurd waarin ze zegt dat ze er heel veel spijt van had en nog meer blabla.
En nu weet ik niet zo goed wat te doen, zouden jullie hierop reageren of gewoon bij het oud papier en lekker zo laten?
Het feit dat ik haar mis maakt het er allemaal niet beter op. En dat weet ze.
zaterdag 30 oktober 2021 om 09:13
zaterdag 30 oktober 2021 om 09:22
Eens, behalve dat "voorlopig".toffifee schreef: ↑30-10-2021 07:57Ja, die ken ik ook hoor. Hoor het mijn opa nog zeggen.
Nee, geen contact meer zoeken. Neem afstand, jullie zijn uit elkaar. Of stuur haar bericht terug dat je de brief hebt ontvangen maar dat je (voorlopig) geen contact meer wil omdat je jullie relatie moet verwerken.
Dan heeft ze een reden om te blijven hopen.
Dan moet het maar zoals het kan
zaterdag 30 oktober 2021 om 14:15
Geen idee wat redelijk is of niet. Je gaat toch vaak wel met enig gedoe of verwijt uit elkaar. Dat is eigenlijk de pijn die eruit komt. Laat het los. Jullie moeten ieder voor zich dealen met de pijn en je hebt nu eenmaal niks (meer) te zeggen over wat je ex wel en niet deelt met mensen. Net zo goed als zij jou niet kan dwingen tot praten. Je hebt geen macht over elkaar.
maandag 1 november 2021 om 09:56
Inderdaad, dat dacht ik ook meteen.
Is dit hetgeen zij verteld heeft aan jouw vriend, want dan kan ik dit deels ook wel begrijpen? Zeker als jij haar ook geen antwoorden wilde geven op de vragen die zij nog had. Beetje flauw om te zeggen dat ze daar geen recht meer op had, want uit elkaar. Ik vind het sowieso allemaal wat infantiel klinken, niet echt overlopend van stabiliteit zeg maar.
Live Life to the fullest
maandag 1 november 2021 om 18:48
Ik snap hem ook..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...