Boos op ex
vrijdag 29 oktober 2021 om 18:11
Vorige week is mijn relatie definitief uit gegaan,
Nu stelde ex mij nog wat persoonlijke vragen maar ik vond niet dat ik daar antwoord op hoefde te geven aangezien het uit is. Zij vind dat ze recht heeft op die antwoorden. Gevolg was dat we met knallende ruzie uit elkaar zijn gegaan.
Daarop is ze naar iemand gegaan die erg belangrijk voor me is en heeft ze daar iets over mij verteld waardoor ik dus gedwongen tekst en uitleg heb moeten geven daar. Ik heb mn ex nog een laatste appje gestuurd om ze voor 5 centen mee te geven en haar daarna geblokt op alle mogelijke kanalen.
En nu heeft ex spijt en wil ze het goed maken, ze heeft me zelfs een handgeschreven brief gestuurd waarin ze zegt dat ze er heel veel spijt van had en nog meer blabla.
En nu weet ik niet zo goed wat te doen, zouden jullie hierop reageren of gewoon bij het oud papier en lekker zo laten?
Het feit dat ik haar mis maakt het er allemaal niet beter op. En dat weet ze.
Nu stelde ex mij nog wat persoonlijke vragen maar ik vond niet dat ik daar antwoord op hoefde te geven aangezien het uit is. Zij vind dat ze recht heeft op die antwoorden. Gevolg was dat we met knallende ruzie uit elkaar zijn gegaan.
Daarop is ze naar iemand gegaan die erg belangrijk voor me is en heeft ze daar iets over mij verteld waardoor ik dus gedwongen tekst en uitleg heb moeten geven daar. Ik heb mn ex nog een laatste appje gestuurd om ze voor 5 centen mee te geven en haar daarna geblokt op alle mogelijke kanalen.
En nu heeft ex spijt en wil ze het goed maken, ze heeft me zelfs een handgeschreven brief gestuurd waarin ze zegt dat ze er heel veel spijt van had en nog meer blabla.
En nu weet ik niet zo goed wat te doen, zouden jullie hierop reageren of gewoon bij het oud papier en lekker zo laten?
Het feit dat ik haar mis maakt het er allemaal niet beter op. En dat weet ze.
vrijdag 29 oktober 2021 om 18:45
Nou ja als ex vertrouwen heeft geschonden door iets heel persoonlijk te delen met een derde zou ik ook op zijn zachtst gezegd noy amused zijn dus wat dat betreft begrijp ik TO wel dat hij haar (tijdelijk) blokkeert.
Maar het verhaal is zo vaag dat het moeilijk is een zinnig iets erover te vertellen.
Maar het verhaal is zo vaag dat het moeilijk is een zinnig iets erover te vertellen.
vrijdag 29 oktober 2021 om 19:18
Eens.MrsMorrison schreef: ↑29-10-2021 18:45Nou ja als ex vertrouwen heeft geschonden door iets heel persoonlijk te delen met een derde zou ik ook op zijn zachtst gezegd noy amused zijn dus wat dat betreft begrijp ik TO wel dat hij haar (tijdelijk) blokkeert.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
vrijdag 29 oktober 2021 om 19:44
To waren jullie vorige week niet nog bezig met zwanger worden? Is dat in een keer ontploft? Of was dat de reden? Ging het verder wel goed tussen jullie? Of hadden jullie vaker ruzie? Was jouw onvruchtbaarheid hetgene wat ze verteld heeft? Want ik snap dat jij dat misschien als verraad ziet maar ik snap ook dat zij gewoon haar verhaal kwijt wil en dat ze misschien niet door heeft dat jij hier een gevoel van falen van krijgt.
Ik zou er misschien nog wel een gesprek aan wagen.
Ik zou er misschien nog wel een gesprek aan wagen.
vrijdag 29 oktober 2021 om 19:59
Ik gok zomaar dat jullie allebei in een rouwproces zitten naar aanleiding van de uitslagen van volgende week. Jij moet die teleurstelling nog verwerken, zij is inmiddels al doorgerend. Dat haalt kennelijk niet het beste in jullie naar boven.
Je kunt eventueel kort reageren op de brief, zomaar weggooien is ook zo wat, maar ik zou niet echt op de inhoud ingaan. Verder zou ik even wat afstand nemen van elkaar om ieder voor zich dingen op een rij te zetten.
Wonen / woonden jullie samen?
Je kunt eventueel kort reageren op de brief, zomaar weggooien is ook zo wat, maar ik zou niet echt op de inhoud ingaan. Verder zou ik even wat afstand nemen van elkaar om ieder voor zich dingen op een rij te zetten.
Wonen / woonden jullie samen?
vrijdag 29 oktober 2021 om 20:14
Scherp!schorpioentje28 schreef: ↑29-10-2021 19:36Inflatie sinds de Brexit..vroeger waren het 2 cents/pennies.
vrijdag 29 oktober 2021 om 20:51
Vroeger hoorde ik de uitdrukking: 'ik heb hem toen voor vijf centen meegegeven!' nog wel eens in mijn omgeving (Brabant). Het betekent zoiets als: toen heb ik hem nog ff gruwelijk op zijn nummer gezet. Het kan volgens mij ook fysiek, dan trim je iemand in elkaar. Maar volgens mij kun je ook iemand alleen verbaal 'voor vijf centen meegeven'. En tegenwoordig kan het dus ook gewoon via Whatsapp. Leve de vooruitgang.
vrijdag 29 oktober 2021 om 20:52
Zie hier, het bestaat echt.
https://spreekwoorden.nl/spreekwoord/ie ... cent-geven
Alleen moet het dan wel fysiek en niet via Whatsapp.
https://spreekwoorden.nl/spreekwoord/ie ... cent-geven
Alleen moet het dan wel fysiek en niet via Whatsapp.
zaterdag 30 oktober 2021 om 07:57
Ja, die ken ik ook hoor. Hoor het mijn opa nog zeggen.Athena1905 schreef: ↑29-10-2021 20:51Vroeger hoorde ik de uitdrukking: 'ik heb hem toen voor vijf centen meegegeven!' nog wel eens in mijn omgeving (Brabant). Het betekent zoiets als: toen heb ik hem nog ff gruwelijk op zijn nummer gezet. Het kan volgens mij ook fysiek, dan trim je iemand in elkaar. Maar volgens mij kun je ook iemand alleen verbaal 'voor vijf centen meegeven'. En tegenwoordig kan het dus ook gewoon via Whatsapp. Leve de vooruitgang.
Nee, geen contact meer zoeken. Neem afstand, jullie zijn uit elkaar. Of stuur haar bericht terug dat je de brief hebt ontvangen maar dat je (voorlopig) geen contact meer wil omdat je jullie relatie moet verwerken.