Broer van vriendin

25-03-2019 18:25 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help help!

Ik heb laatst de broer van een vriendin van mij ontmoet. We gingen met zen 4e (ik en drie vriendinnen een drankje drinken in de stad) de broer van een van mijn vriendinnen woont in de duurt dus kwam ook even langs, het was heel gezellig en zijn uiteindelijk ook met zen allen uiteten gegaan.

Ik dacht toen al “o wat een leuke jongen” maar besloot er niks mee te doen omdat ik niet het gevoel had dat mijn vriendin er oke mee zou zijn.

Dit weekend gingen we weer met dezelfde groep vriendinnen uit daar zijn we hem ook weer tegen gekomen en is hij nog mee uit gegaan.
Ik heb een hele tijd met hem staan praten en we hebben uiteindelijk ook gezoend. Mijn vriendin vond dat echt niet top maar zei achteraf dat ze niet echt boos was maar het wel vreemd en naar vond etc.

Ik en haar broer hebben geen nummers uitgewisseld maar wel allebei de volgende dag elkaars nummer gevraagd wat ze ons allebij niet heeft geven.

Ik weet nu echt niet wat ik moet doen want vind het echt een leuke kerel maar wil ook niet mijn vriendin voor de kop stoten.

Iemand tips??

Groetjessss
Zen?
Zo zijn mijn ouders bij elkaar gekomen en gebleven. Mijn vader was vrienden met de broer van mijn moeder :)

Jullie hoeven niet om toestemming te vragen aan haar. Ga er gewoon voor.
Zolang je maar zen blijft zal het wel goed komen :P
app em
Doreia* schreef:
25-03-2019 18:27
Zo zijn mijn ouders bij elkaar gekomen en gebleven. Mijn vader was vrienden met de broer van mijn moeder :)

Jullie hoeven niet om toestemming te vragen aan haar. Ga er gewoon voor.
vroeger ging het niet anders, mijn vader was ook bevriend met mijn oom
maar kwam wel opvallend vaak langs om met mijn moeder te kletsen!

TO, je hebt hem nog niet gevonden op facebook of instagram?
Zoek hem op, op Facebook o.i.d. en stuur hem een berichtje. Ik vind het maar stom van haar eigenlijk... Is ze bang dat ze te weinig aandacht krijgt als jullie iets met elkaar zouden krijgen? Bang dat het uit gaat en dan voor gedoe gaat zorgen?
Ik zou niet weten waarom ze tegen moet zijn. Het is niet haar ex toch, vind dat echt wel wat anders dan een broer.
Ze stapt er maar overheen. Gewoon lekker gaan daten. Er is vast wel een manier om met elkaar in contact te komen.
anoniem_277465 wijzigde dit bericht op 25-03-2019 18:36
10.68% gewijzigd
Waarom is je vriendin hiertegen?
Zoek hem op Insta of FB of Snap en wissel zonder tussenkomst vriendin nummers uit.
Dat vind ik best een beetje vreemd van je vriendin, als het nou om haar vader ging of haar ex, ja dan snap ik het wel.
Net alsof jullie nu van elkaar af gaan blijven hahaha
gsleutel schreef:
25-03-2019 18:33
Zoek hem op, op Facebook o.i.d. en stuur hem een berichtje. Ik vind het maar stom van haar eigenlijk... Is ze bang dat ze te weinig aandacht krijgt als jullie iets met elkaar zouden krijgen? Bang dat het uit gaat en dan voor gedoe gaat zorgen?
Dit. Ze zou het ook leuk voor jullie kunnen vinden.
chrys schreef:
25-03-2019 18:28
app em
Moeilijk zonder nummer ;)
Toch leuk voor haar dat jullie familie worden :-) ?

Loop volgende week es alleen de kroeg in waar jullie afgelopen weekend zaten.

Of als ie nog thuis woont ... sta gewoon voor de deur tot ie passeert.
Hebben vrouwen ook een soort bro code eigenlijk? Een ho code? :biggrin:
RikM schreef:
25-03-2019 19:00
Hebben vrouwen ook een soort bro code eigenlijk? Een ho code? :biggrin:
Volgens mij alleen tav exen
Ik ben afgehaakt bij zen 4e.
En jullie zijn rond de 30 (afgaand op je profielnaam)? Dan vind ik het wel erg kinderachtig. Op je 16e begrijp ik het nog wel dat je het raar vindt als je bff met je broer staat te zoenen.
Luister niet naar je vriendin en ga lekker voor de liefde, deed ik 33 jaar geleden ook en gaat prima!
Ik heb geen Facebook en hij geen instagram dus dat gaat niet en weet ook niet of ik het echt achter haar rug om wil doen.

Ik weet ook niet precies waarom ze erop tegen is volgensmij vind ze het vooral ongemakkelijk en vreemd.
Die kijkt al vooruit: hoe moet dat dan als het uitgaat, kunnen we dan nog vriendinnen blijven.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Tuurlijk is het ff ongemakkelijk en moet ieder zijn weg erin vinden, maar liefde overwint alles hoor!
Because schreef:
25-03-2019 18:26
Zen?
Was vast heel zen(chill, relaxt) :biggrin:
chocolol schreef:
25-03-2019 18:36
Waarom is je vriendin hiertegen?
Ik gok omdat de kans dat het een blijvend iets wordt nihil is en ze geen zin heeft in dat drama?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven