Brothers

18-02-2010 21:37 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds twee maanden spreek ik weer af met mijn ex. Vijf jaar geleden zijn we een half jaar samen geweest, maar hij gaf aan dat zijn gevoelens voor mij niet sterk genoeg waren. We hebben wel contact gehouden, tot hij een jaar of drie geleden zijn vriendin tegen kwam. Als we elkaar tegen kwamen, spraken we elkaar wel, maar afspreken was verleden tijd. Inmiddels zijn zij alweer ruim een half jaar uit elkaar en toen we elkaar twee maanden geleden tegen kwamen tijdens een avondje stappen, vertelde hij me dat hij vaak aan me denkt. Ik vond het allemaal nogal ingewikkeld, maar op de één of andere manier heb ik nog altijd een zwak voor hem. Daarom hebben we afgesproken om weer leuke dingen te gaan ondernemen. Dat doen we nu al even en ik merk dat ik langzaam maar zeker weer verliefd op hem ben geworden. Hij vindt het ook geweldig en geeft ook aan dat het veel beter voelt dan zes jaar gelden. En zo ervaar ik het zelf ook.

Alleen zit ik met het volgende probleem. Zijn broer is een goede vriend van me. En in het laatste jaar dat hij samen was met zijn vriendin, heb ik meerdere malen met zijn broer de nacht doorgebracht. Alleen dat weet niemand, omdat het ons makkelijker leek om dat voor ons zelf te houden.

Mijn gevoel en verstand spreken elkaar zo tegen, dat ik alleen nog maar loop te piekeren over wat ik moet doen. Moet ik met zijn broer gaan praten om te horen hoe hij aankijkt tegen een relatie tussen ons, of moeten we het gebeurde toch maar niet voor ons zelf houden of moet ik maar de makkelijkste weg kiezen en niet opnieuw aan een relatie beginnen met m’n ex? Ik wil niemand pijn doen en als het dan toch moet, dan maar mezelf.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties en of iemand zoiets wel eens heeft meegemaakt.
Je hebt het jezelf wel ingewikkeld gemaakt zeg. Ik heb hier geen ervaring mee. Waarom wil je per se weer iets met ex beginnen? Denk je dat het deze keer wel werkt?
Dank je voor je reactie.

Waarom? Het voelt heel goed om weer samen van alles te ondernemen. En ik heb aangegeven dat dat het mij het beste leek om eerst op deze manier te kijken hoe het gaat. En dat gaat boven verwachting goed. Misschien als ik had geweten dat ik weer verliefd op hem zou kunnen worden, was ik er niet eens aan begonnen... Had het allemaal wel een stuk makkelijker gemaakt.
Jeetje wat een zaakie.. ik heb geen advies.

Wel een kennis die eerst 6 jaar met broer nummer 1 liep(jeugdliefde).

En een dik jaar nadat het uit was met broer 1 kreeg ze wat met broer 2.

Ze zijn nu al 3 jaar samen, en hebben een kindje, maar ik kan voorstellen dat het in het begin ietswat vreemd was..........
als de liefde echt is.........

dat snapt broer ook wel aangezien er geen liefde was..

het is misschien wat ongemakkelijk maarja, je hebt zelf met hem tussen de lakens gedoken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven