Bruiloft zus: géén ABC, maar wat dan wel...
maandag 19 april 2010 om 18:43
Lieve mede-forummers,
Mijn zus gaat binnenkort trouwen! Hartstikke leuk natuurlijk, maar hoe meer de datum in zicht komt, des te zenuwachtiger ik word... Want naast dat ik nog geen geschikte outfit heb gescoord wil ik ook graag 'iets bijzonders' voor mijn zus en haar hubbie doen. Maar ja, wat dan precies.....
De ceremoniemeesters hebben strikte opdracht gekregen om dingen als 'Het ABC' buiten de deur te houden Enorm jammer natuurlijk
Wat is nou leuk om te doen/ maken/ opvoeren/ geinen... HELLUP!
Ik heb nog een kleine 3 maanden!
Mijn zus gaat binnenkort trouwen! Hartstikke leuk natuurlijk, maar hoe meer de datum in zicht komt, des te zenuwachtiger ik word... Want naast dat ik nog geen geschikte outfit heb gescoord wil ik ook graag 'iets bijzonders' voor mijn zus en haar hubbie doen. Maar ja, wat dan precies.....
De ceremoniemeesters hebben strikte opdracht gekregen om dingen als 'Het ABC' buiten de deur te houden Enorm jammer natuurlijk
Wat is nou leuk om te doen/ maken/ opvoeren/ geinen... HELLUP!
Ik heb nog een kleine 3 maanden!
maandag 19 april 2010 om 20:08
quote:CruellaDeVil schreef op 19 april 2010 @ 19:56:
Maak een quiz met vragen over vroeger en nu. Over hem en haar. 2 teams, elke familie dus 1 (of gezin ofzo) Gooi er grappige vragen tussendoor. Vragen en antwoorden laten zien d.m.v. een powerpoint presentatie op een groot scherm. Geef een leuke prijs weg voor de bruid of bruidegom (= huwelijkscadeau)Dan heb ik liever een ABC, dat duurt tenminste maar 5 minuten
Maak een quiz met vragen over vroeger en nu. Over hem en haar. 2 teams, elke familie dus 1 (of gezin ofzo) Gooi er grappige vragen tussendoor. Vragen en antwoorden laten zien d.m.v. een powerpoint presentatie op een groot scherm. Geef een leuke prijs weg voor de bruid of bruidegom (= huwelijkscadeau)Dan heb ik liever een ABC, dat duurt tenminste maar 5 minuten
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
maandag 19 april 2010 om 20:09
maandag 19 april 2010 om 20:15
Ik ben nog niet op veel bruiloften geweest maar ik heb eigenlijk nooit ergens een ABC'tje gehoord of een andere vreselijke tekst gezongen op een nog fouter nummer
Ik hou er ook niet van en dat weet onze ceremoniemeester. En ik kan er dus gelukkig op rekenen dat ik gewoon kan doen waar ik zin in heb en dat is dansen
minny niet zo snel, mijn hersens staan nog op werkstand
Ik hou er ook niet van en dat weet onze ceremoniemeester. En ik kan er dus gelukkig op rekenen dat ik gewoon kan doen waar ik zin in heb en dat is dansen
minny niet zo snel, mijn hersens staan nog op werkstand
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
maandag 19 april 2010 om 20:24
Wij, als familie, vrienden etc. in zijn geheel hebben een soort van 'glossy' uitgave gemaakt voor het trouwen van mijn broer en zijn vrouw. Iedereen heeft een bijdrage geleverd:
met 'wist je datjes'
een stripverhaal
een interview
oude foto's met bijschrift over herinneringen
een favoriet recept
een lieve mona item over het bruidspaar
een foto met hele foute kleding: restyling etc.
Je kunt het zo gek niet bedenken of het stond er in.
Geen stukje, maar een hilarische herinnering!
met 'wist je datjes'
een stripverhaal
een interview
oude foto's met bijschrift over herinneringen
een favoriet recept
een lieve mona item over het bruidspaar
een foto met hele foute kleding: restyling etc.
Je kunt het zo gek niet bedenken of het stond er in.
Geen stukje, maar een hilarische herinnering!