Bruiloft

15-07-2026 15:48 152 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd en dus gaan we een bruiloft organiseren! Het lijkt me leuk om hier iets van mijn hyper enthousiasme kwijt te kunnen (Ik zit op het spectrum en wanneer mijn enthousiasme eenmaal aangaat over iets.. moet ik er op letten dat ik mijn omgeving niet helemaal tot waanzin drijf :proud: )

Zijn er hier toevallig meer mensen die komend jaar gaan trouwen en het leuk vinden om hierover te kletsen? Of mensen die al getrouwd zijn, en tips hebben over wat leuk is, of wat juist absoluut niet leuk is?
Wel heel mooi een openingsdans Lisa! Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt of je gevoel voor ritme hebt of niet, het is alleen al heel leuk om de interactie tussen jullie te zien op zo’n moment!

Wij hebben deze week met twee fotografen een gesprek. Ik vind van beide de foto’s heel mooi. Dus het zal hem meer in de klik zitten. Maar hoe voel ik als autist binnen 1 gesprek of dat er een klik is? :facepalm: Daar hebben jullie ook geen antwoord op natuurlijk maar ik vind het behoorlijk lastig. Ik ben niet zo goed in mensen aanvoelen die ik eigenlijk niet ken.
@badeentje haha hoe je de klik voelt.
Lastig hoor. Wij hebben 1 gesprek met de fotograaf gehad. Dachten klinkt vriendelijk en een leuke gast.
Maar of die nou echt bij ons past.
Kan ik na 1 gesprek ook niet beoordelen.
Toch maar voor gegaan.
Komt vast helemaal goed

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven