buitenechtelijk kind

27-09-2012 20:20 511 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex en ik zijn nog niet officieel gescheiden, maar aankomende week? moet zijn nieuwe vriendin bevallen van hun kind. Ik heb begrepen dat hij het bastaardje niet zomaar kan erkennen. Officieel woont hij niet bij haar (wat ze wel doen) om de draagkracht te verlagen naar mij toe, hoeft hij minder te gaan betalen. Dus van huwelijksachtige relatie is officieel geen sprake van. Ik begrijp dat hij het dan bij de rechter zou moeten aanvragen. Als hij gewoon aan me had gevraagd of ik wilde meewerken dan had het een ander verhaal geweest, nu gniffel ik dat dankzij al zijn tegenwerkingen met de scheiding hij nu zelf in de knoei komt. Dus ook voor de alimentatieberekening hahahahahaha KARMAAAAAA

Wie weet hoe het erkennen in zijn werk gaat? zie door de bomen t bos niet meer op google.
quote:Yvonne77 schreef op 27 september 2012 @ 22:59:

[...]

En wat dan als vader het kind niet ophaalt? Je kunt toch moeilijk je kind daar voor de deur zetten, aanbellen en wegrijden???

Net zoals jij je niet kunt voorstellen dat je je kind aan dramatische scènes aan de deur wilt blootstellen, zal de ex van TO zich dat ook niet kunnen en willen voorstellen.

Er is dus meer aan de hand dan TO hier vertelt. Alleen: wij weten niet wat dat is. Het feit dat TO hier een topic opent houdt niet automatisch in dat haar ex een egoïstische psychopaat is. Dat is simpelweg niet reëel.
Oh dat heeft te maken met hoe hij altijd af zat te geven op zn neef die zn vrouw met kinderen ook niet zo netjes achterliet en daar sprak hij echt schande over, en wat doet ie zelf nu???????? een k*t trekt meer dan 10 paarden kennelijk hahahahahahahah
quote:sabbaticalmeds schreef op 27 september 2012 @ 23:02:

wie ligt er tegenwoordig nog wakker van "buitenechtelijkheid"?

ik snap je overwinningsroes niet.Quote: ( raad eens van wie ) Kom je nog ff scoren ofzo, bia? Meds? We waren al een stukje verder hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 september 2012 @ 23:05:

[...]

Quote: ( raad eens van wie ) Kom je nog ff scoren ofzo, bia? Meds? We waren al een stukje verder hoor.Zijn jullie er trots op, om de problemen van TO ondergeschikt te maken aan je ego?
Ga in therapie!
quote:amand1969 schreef op 27 september 2012 @ 23:06:

[...]

Zijn jullie er trots op, om de problemen van TO ondergeschikt te maken aan je ego?Voer jij een hetze? Of is dit pestgedrag? Sneer op sneer.....

[...]

Zijn jullie er trots op, om de problemen van TO ondergeschikt te maken aan je ego?Euh.... wie begon daar nou net mee? Niet niet de bal terug kaatsen omdat je dit nu wel weer goed uitkomt he? Doe het dan zelf ook niet zeg, kinderachtig gedram. Eerst beginnen en daarna zeggen : Niet doen!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Amand, wat heb je toch met dat ego. Is nou weer typisch zo'n mannending...

Frustratie aan 't kwijtraken?
Wat is driebanden? Ik kom niet verder dan dit:

[...]

Zijn jullie er trots op, om de problemen van TO ondergeschikt te maken aan je ego?Is JOUW moeder trots op JOU, Armance?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 september 2012 @ 23:07:

[...]

Voer jij een hetze? Of is dit pestgedrag? Sneer op sneer.....Misschien kun je gewoon deelnemen aan de discussie ipv het een bia-topic te maken.
quote:amand1969 schreef op 27 september 2012 @ 23:04:

[...]

Net zoals jij je niet kunt voorstellen dat je je kind aan dramatische scènes aan de deur wilt blootstellen, zal de ex van TO zich dat ook niet kunnen en willen voorstellen.

Hoe weet jij wat de ex van TO zich kan/wil voorstellen?

Er is dus meer aan de hand dan TO hier vertelt. Alleen: wij weten niet wat dat is. Het feit dat TO hier een topic opent houdt niet automatisch in dat haar ex een egoïstische psychopaat is. Dat is simpelweg niet reëel.Voor jou misschien niet, maar voor mij wel hoor. Ze bestaan namelijk echt: vaders die hun kinderen totaal negeren of zichzelf iig veel belangrijker vinden.

Als TO een man was die dit schreef over zijn ex-vrouw had je volgens mij heel anders gereageerd.
Jongens en meisjes, ik probeer een vraag beantwoord te krijgen en kan vervolgens wat frustraties hier spuwen, is toch niet de bedoeling om elkaar dan maar af te gaan zitten kraken? kom we zijn volwassen toch?
quote:amand1969 schreef op 27 september 2012 @ 23:09:

[...]

Misschien kun je gewoon deelnemen aan de discussie ipv het een bia-topic te maken.

Als je dan - onterecht - denkt mijn naam af te kunnen korten, doe het dan met een hoofdletter.

Dat sneert nét wat volwassener.

Een Bia- topic? O., ik zag jou net zoveel inderecte modder spuiten naar al jouw exvrouwen, dat ik dacht dat jij het - wéér - een topic lang over jouw ellendige leven wilde hebben.
quote:amand1969 schreef op 27 september 2012 @ 22:27:

Kom je nog ff scoren ofzo, bia? We waren al een stukje verder hoor.Dramkont dat je er bent! Hier begin je zelf en nu zal BGB er een 'bia-topic"van maken? Blegh stemmingmakerij.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
bijna aan pagina 11 lol
quote:supermam74 schreef op 27 september 2012 @ 23:11:

Jongens en meisjes, ik probeer een vraag beantwoord te krijgen en kan vervolgens wat frustraties hier spuwen, is toch niet de bedoeling om elkaar dan maar af te gaan zitten kraken? kom we zijn volwassen toch?Jazeker, geen idee touwens wat het antwoord is op je eigenlijke vraag.
Het lastige is dat, als je probeert van een onwelwillende ex dingen te verwachten (ook al zijn die afgesproken) je afhankelijk bent van de goodwill van die ander. Je kunt die ander niet beinvloeden, je kunt eisen maar grote kans is dat die eisen niet worden ingewilligd.

Ik heb me enorm verantwoordelijk gevoeld voor het contact tussen mijn kind en zijn vader. Aangegeven dat ik dat belangrijk vind, proberen eea af te dwingen. Tot ik het besluit nam dat ik me daar niet meer verantwoordelijk voor wilde voelen. Het is de verantwoordelijkheid van de vader om een band met zijn kind op te bouwen. En later, als mijn kind groter is, is deze ook verantwoordelijk voor het opbouwen van een band met zijn vader. Ik kan mijn kind dan proberen te steunen, maar ik ben er niet meer verantwoordelijk voor. Op dit moment ligt de verantwoordelijkheid bij de vader. En als die daar niets mee doet, ook goed. Later mag hij dat allemaal met zijn kind bespreken.
mooie woorden nu plurque
Even opletten, Supermam, dit is een demonstratie "tolerantie, of hoe stap ik over mijn eigen ego heen". Lees en huiver.
Ga in therapie!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 september 2012 @ 23:11:

[...]

Als je dan - onterecht - denkt mijn naam af te kunnen korten, doe het dan met een hoofdletter.

Dat sneert nét wat volwassener.

Een Bia- topic? O., ik zag jou net zoveel inderecte modder spuiten naar al jouw exvrouwen, dat ik dacht dat jij het - wéér - een topic lang over jouw ellendige leven wilde hebben.Je kunt wel meejanken met TO, maar volgens mij proberen alle andere forummers TO er al een pagina of tig op te wijzen dat het om de kinderen gaat.
quote:dubiootje schreef op 27 september 2012 @ 23:15:

Even opletten, Supermam, dit is een demonstratie "tolerantie, of hoe stap ik over mijn eigen ego heen". Lees en huiver.
quote:dubiootje schreef op 27 september 2012 @ 23:15:

Nét op tijd Dubiootje!

Jongens en meisjes, ik probeer een vraag beantwoord te krijgen en kan vervolgens wat frustraties hier spuwen, is toch niet de bedoeling om elkaar dan maar af te gaan zitten kraken? kom we zijn volwassen toch?O, maar die vraag is allang een paar keer beantwoord. En ff naar het Juridsisch Loket (gratis) weet je het ook.

Jongens en meisjes, ik probeer een vraag beantwoord te krijgen en kan vervolgens wat frustraties hier spuwen, is toch niet de bedoeling om elkaar dan maar af te gaan zitten kraken? kom we zijn volwassen toch?Goed voorbeeld doet blijkbaar volgen TO. Niet miepen nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven