cadeau moeder? (niets materieels)
maandag 15 maart 2010 om 12:21
Hallo allemaal,
weer even jullie inspiratie nodig. Mijn moeder is binnenkort jarig en ik ben op zoek naar een leuk cadeau voor haar. Ik wil niet iets materieels geven, maar iets om te doen met z'n 2en.
Normaal heb ik niet zo'n moeite met iets verzinnen, een weekendje weg of een dag shoppen vind ze altijd leuk. Maar nu ben ik zwanger en kan niet meer zoveel lopen. Dus dat valt af.
Van sauna's houdt ze niet.
Ik hoop dat jullie wat goede ideeen hebben, want ik kom niet verder dan een workshop bonbons maken ofzoiets.
Wanneer jullie nog meer info nodig hebben hoor ik het graag!
groetjes Didi
weer even jullie inspiratie nodig. Mijn moeder is binnenkort jarig en ik ben op zoek naar een leuk cadeau voor haar. Ik wil niet iets materieels geven, maar iets om te doen met z'n 2en.
Normaal heb ik niet zo'n moeite met iets verzinnen, een weekendje weg of een dag shoppen vind ze altijd leuk. Maar nu ben ik zwanger en kan niet meer zoveel lopen. Dus dat valt af.
Van sauna's houdt ze niet.
Ik hoop dat jullie wat goede ideeen hebben, want ik kom niet verder dan een workshop bonbons maken ofzoiets.
Wanneer jullie nog meer info nodig hebben hoor ik het graag!
groetjes Didi
maandag 15 maart 2010 om 12:30
Flashy, dagje shoppen zit er voor mij echt helemaal niet in.(Helaas!). Sanadome vond ik zelf erg tegenvallen. (ga zelf liever naar die kleine gezellige thermen).
Een workshop tapas maken lijkt me wel leuk.
AlettaJacobs, Een musical met eten is een goed idee!
Spijker, op zich een leuk idee, maar niet met die buik van mij nu!
Hgjb, vind een nachtje weg ook wel leuk, maar dan blijft er nog zo'n dag over na een leuke avond, waraop we dan niet heel veel kunnen doen. Rondvaart is ook leuk (ik woon in A'dam, maar ouders niet)
Bedankt voor jullie input in ieder geval! ga even kijken voor leuke musicals!
Een workshop tapas maken lijkt me wel leuk.
AlettaJacobs, Een musical met eten is een goed idee!
Hgjb, vind een nachtje weg ook wel leuk, maar dan blijft er nog zo'n dag over na een leuke avond, waraop we dan niet heel veel kunnen doen. Rondvaart is ook leuk (ik woon in A'dam, maar ouders niet)
Bedankt voor jullie input in ieder geval! ga even kijken voor leuke musicals!
maandag 15 maart 2010 om 12:32
maandag 15 maart 2010 om 12:42
quote:didi1001 schreef op 15 maart 2010 @ 12:30:
Juist wel toch? Denk je niet dat je moeder dat ook wel bijzonder zou vinden, een foto van jullie samen terwijl jij zwanger bent?
Een sterrenrestaurant zou ik niet doen als je zwanger bent en dus niet alles mag eten en geen wijn mag drinken.
Juist wel toch? Denk je niet dat je moeder dat ook wel bijzonder zou vinden, een foto van jullie samen terwijl jij zwanger bent?
Een sterrenrestaurant zou ik niet doen als je zwanger bent en dus niet alles mag eten en geen wijn mag drinken.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
maandag 15 maart 2010 om 12:55
maandag 15 maart 2010 om 14:18
Het idee van de foto maken vond ik érg leuk, zéker op dit moment. Goed idee! het kleurenadvies van Schabolleke is ook leuk. Wij hebben dat ook ooit gedaan en later nog een vervolg waarbij je advies kreeg over kleding (model en kleur samen, was erg leuk).
Misschien is een workshop servies beschilderen ook een idee. Klinkt ook erg truttig, maar ik deed het ooit met iemand en we hebben voor elkaar toen iets gemaakt (ik maakte een spaarpot voor de ander en ik kreeg een pompje voor zeep). Lekker rustig en een leuk aandenken.
Leuke dingen komen voorbij, kom later weer kijken, want ik ben ook vaak op zoek naar dit soort dingetjes!
Laat je horen wat jullie uiteindelijk zijn gaan doen?
Misschien is een workshop servies beschilderen ook een idee. Klinkt ook erg truttig, maar ik deed het ooit met iemand en we hebben voor elkaar toen iets gemaakt (ik maakte een spaarpot voor de ander en ik kreeg een pompje voor zeep). Lekker rustig en een leuk aandenken.
Leuke dingen komen voorbij, kom later weer kijken, want ik ben ook vaak op zoek naar dit soort dingetjes!
Laat je horen wat jullie uiteindelijk zijn gaan doen?
maandag 15 maart 2010 om 14:45
- workshop van een styliste, kijkt ze wat goed bij je lichaam past, jouw do's and dont's, welke kleuren je staan etc.
www.carinapersonalstyling.nl
- high tea in het hilton of bij de Bakkerswinkel
- museum trip
- naar de kunstveiling!
- kookworkshop (bijv. pate's maken)
- wijnproeverij
- lunchen bij Le Garage
- dagje zeilen
- paardrijden op het strand
- of samen naar de markt, iedereen het huis uit en dan gezellig uitgebreid koken
- ballonvaart
- dagje Antwerpen / Brussel / Gent / Maastricht
www.carinapersonalstyling.nl
- high tea in het hilton of bij de Bakkerswinkel
- museum trip
- naar de kunstveiling!
- kookworkshop (bijv. pate's maken)
- wijnproeverij
- lunchen bij Le Garage
- dagje zeilen
- paardrijden op het strand
- of samen naar de markt, iedereen het huis uit en dan gezellig uitgebreid koken
- ballonvaart
- dagje Antwerpen / Brussel / Gent / Maastricht
maandag 15 maart 2010 om 14:56
Bios, vind ik wat minder, maar is nog wel een optie
Sterrenrestaurant kan daar inderdaad wel goed rekening mee houden. Maar dan ga ik liever een keer goed wanneer wel alles mag incl. Wijnarragnement ebrij enzo in plaats van nu half!
High tea hebben we al 2 keer gedaan voor dr verjaardag!
Nee de foto wordt hem niet, ik vind mezelf namelijk niet zo mooi met zo'n buik!
Een crea workshop lijkt me ook leuk. ga eens googlen!
Beautydagje maak uik mn moeder niet echt blij mee (mij wel! )
Kleuradvies hebben we al een keer samen gedaan! was wel leuk!
Styling of make up workshop lijkt me ook leuk!
Bakkerswinkel is erg leuk! Maar al gedaan.
kookworkshop, leuk idee!
Kunstveiling of museum niet zo
Zeilen en paardrijden is op dit moment te sportief voorn me!
Ballonbvaart is ook wel een superleuk idee!
dagjes weg zitten er niet in want dat komt toch op shoppen neer!
Thnx weer! Ik kan hier weer verder mee! Laat wel weten wat het wordt!
Sterrenrestaurant kan daar inderdaad wel goed rekening mee houden. Maar dan ga ik liever een keer goed wanneer wel alles mag incl. Wijnarragnement ebrij enzo in plaats van nu half!
High tea hebben we al 2 keer gedaan voor dr verjaardag!
Nee de foto wordt hem niet, ik vind mezelf namelijk niet zo mooi met zo'n buik!
Een crea workshop lijkt me ook leuk. ga eens googlen!
Beautydagje maak uik mn moeder niet echt blij mee (mij wel! )
Kleuradvies hebben we al een keer samen gedaan! was wel leuk!
Styling of make up workshop lijkt me ook leuk!
Bakkerswinkel is erg leuk! Maar al gedaan.
kookworkshop, leuk idee!
Kunstveiling of museum niet zo
Zeilen en paardrijden is op dit moment te sportief voorn me!
Ballonbvaart is ook wel een superleuk idee!
dagjes weg zitten er niet in want dat komt toch op shoppen neer!
Thnx weer! Ik kan hier weer verder mee! Laat wel weten wat het wordt!
dinsdag 16 maart 2010 om 17:26
Kookworkshop hebben we ook eens gedaan voor een huwelijksfeest. Misschien teveel staan voor je! Want dat vond ik zelf, en jij bent zwanger, dus misschien wel iets om over na te denken. Verder zijn er wel veel opties. Bonbons maken hebben we ook een keer gedaan en dat kan wel zittend.
Schilderen dus alleen servies beschilderen en dat was otnzettend leuk. Welke regio moet het zijn?
Schilderen dus alleen servies beschilderen en dat was otnzettend leuk. Welke regio moet het zijn?
woensdag 17 maart 2010 om 10:19
Hi Didi, ik zie nu pas dat je zwanger bent! Dan is wijnproeven en paardrijden niet zo een goede tip haha.
Kijk eens op deze site allemaal leuke workshops!
http://www.amsterdamseuitjes.nl/workshops.php
Veel plezier!
Kijk eens op deze site allemaal leuke workshops!
http://www.amsterdamseuitjes.nl/workshops.php
Veel plezier!