Cadeau zusje

05-10-2018 07:11 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weg ivm herkenbaarheid
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 05-10-2018 08:42
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen.
91.83% gewijzigd
Het ligt meer aan het kado dan aan het bedrag. Als schoonzus een merktas krijgt die ze altijd al wou en ik een puntenslijper terwijl ik niet teken zou ik dat wel naar vinden. Hoe duur het was zegt me niets. Wel hoe persoonlijk. Daarbij is je zus in principe voor het leven. Je liefje maar zolang het duurt.
Ik denk overigens wel dat veel vrouwen dit niet leuk zouden vinden.
Ik heb er ook altijd begrip voor dat iemand wellicht de ene maand krapper bij kas zit dan de andere. Dus nee, scheve gezichten vind ik echt onzin.
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
05-10-2018 16:29
Het idee dat mensen veel meer kijken naar de waarde dan intentie, herken ik niet in mijzelf en ook niet in de mensen met wie ik omga.
Dus ik blijf het een bijzondere redenatie vinden. Herken jij je in die schoonzus uit het verhaal dat je hier zo mee bezig bent?

Waarom zou de schoonzus met het boek teleurgesteld zijn als het een boek is dat perfect bij haar past en ik speciaal voor haar heb uitgezocht?
Oh, nee joh.
Ben het helemaal met jou eens :)
Ben altijd blij met wat ik ook krijg. Gaat om het idee dat iemand moeite voor je doet.

Was gewoon in het algemeen dat ik me wel kan voorstellen dat anderen wel zo denken
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven