Cadeautje eerste date

22-05-2020 16:54 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit weekend een eerste date bij hem thuis..
Ik heb een bierpakketje gekocht om mee te nemen maar twijfel nu of ik dat wel zal doen.. Normaal neem ik altijd iets mee als ik naar iemand toe ga maar dit is misschien anders?

Ps:Ik vraag niet of het verstandig is eerste keer bij iemand thuis of om corona controle😉
Alle reacties Link kopieren
Mooi cadeautje.
Jij gaat tenslotte bij hem op bezoek.
Als ik b.v. bij vrienden ga eten ofzo dan neem ik ook wel eens een flesje wijn mee.
* hoeft uitetaard geen wijn te zijn, 3 biertjes uit jou stad is een mooi gebaar. Niet te overdreven.
Ikzelf hou meer van bier dan van wijn.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Mimali schreef:
22-05-2020 17:06
Drie speciaal biertjes met een glas, gebrouwen in de stad waar ik woon, dat is toch geen overdreven groot iets?
Ik vind het een leuk idee en het is niet overdreven.

Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doen, niet twijfelen.
Have fun !
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel!
Alle reacties Link kopieren
Cinderella00 schreef:
22-05-2020 17:47
Jezus gelijk thuis afspreken. Ben je zo hopeloos?
pfff mensen die dit hun mond uitkrijgen...

denk jij echt zo?

of zit je gewoon een beetje te rellen omdat je jezelf verveeld? voel je je beter als je een ander hopeloos noemt?

Ja to is een enorme slet en ben jij even blij dat jij niet zo "een soort" vrouw bent...

als ik een kerel was zou ik dr geen stijve van krijgen van dat gemiep.

to trek het je niet aan... doe lekker wat jij wil. En geniet. En ja dat bierpakket is leuk... jij neemt altijd iets mee dus dat past bij jou. En dus moet je dat zeker doen. Heel attent.
Alle reacties Link kopieren
maakt geen zak uit of je iets meeneemt.
Ik zou het echter niet doen.
Alle reacties Link kopieren
dema013 schreef:
25-05-2020 12:55
maakt geen zak uit of je iets meeneemt.
Ik zou het echter niet doen.
het maakt dus wel uit
En wat is het geworden?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het wel meegenomen naar niet gegeven.. We gingen eerst wandelen en dat was nog wel redelijk, maar had wel mijn twijfels, hij deed wel zijn best had ik het idee dus toch besloten nog wat bij hem thuis te gaan drinken.. Maar toen besloten om het toch niet te geven.
En mijn twijfel klopte, het was geen succes helaas.
Oh, jammer. Nou ja, misschien kun je het bij een volgende date nuttigen!
Alle reacties Link kopieren
purake schreef:
25-05-2020 13:12
Oh, jammer. Nou ja, misschien kun je het bij een volgende date nuttigen!
Wie weet .. Al voelt het een beetje gek om het door te schuiven met de volgende haha
Alle reacties Link kopieren
Mimali schreef:
22-05-2020 17:06
Drie speciaal biertjes met een glas, gebrouwen in de stad waar ik woon, dat is toch geen overdreven groot iets?
ik vind het wel teveel "cadeau". Ik zou het glas en een van de biertjes zelf houden, en naar je date twee flesjes meenemen, gewoon los in je tas. Dat is net wat nonchalanter en dan kan je iets zeggen als "ik heb iets lekkers voor ons meegenomen" en dan haal je twee biertjes uit je tas. Kom je gezellig en casual maar ook goed opgevoed mee over.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Oh, nu verder gelezen en de date was al geweest. Dan bij een volgende date.
Am Yisrael Chai!
ClumsyNinja schreef:
22-05-2020 17:40
Maakt dat uit, bierpakkettechnisch? Of wou je gewoon graag even slut shamen?
Ik vind het eigenlijk best een relevante vraag. Want als je elkaar nog nooit eerder hebt gezien zou ik het sowieso heel eenvoudig houden bij een flesje wijn. Als je al wat meer dates hebt gehad kun je wat makkelijker dieper in de buidel tasten.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
22-05-2020 17:20
Huh
Zij is het bezoek, dan brengt zij toch iets mee??
Hij regelt koffie,cola, schoon beddengoed
Condooms
Frankly my dear, I don"t give a damn
Cinderella00 schreef:
22-05-2020 17:47
Jezus gelijk thuis afspreken. Ben je zo hopeloos?
Gezelliger dan naar een restaurant staan en daar voor een gesloten deur komen te staan. ;)

En het is ook praktisch als je graag een geslaagde eerste date wil afsluiten met een goede neukpartij.
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
25-05-2020 13:52
Ik vind het eigenlijk best een relevante vraag. Want als je elkaar nog nooit eerder hebt gezien zou ik het sowieso heel eenvoudig houden bij een flesje wijn. Als je al wat meer dates hebt gehad kun je wat makkelijker dieper in de buidel tasten.
het ging om 3 flesjes bier
dat is net zo duur als een fles wijn
dema013 schreef:
25-05-2020 12:55
maakt geen zak uit of je iets meeneemt.
Ik zou het echter niet doen.
Het is goed fatsoen om wat mee te nemen als je bij iemand wat gaat eten. Ongeacht of het een date is of niet.
lilalinda schreef:
25-05-2020 13:55
het ging om 3 flesjes bier
dat is net zo duur als een fles wijn
Het ging er mij meer om dat het niet meteen slut shamen hoeft te zijn om zoiets te vragen.
Alle reacties Link kopieren
Thuis afspreken is niet raar, het cadeautje had een echt leuk geweest.
Jammer dat het niet is gegaan als je had gehoopt.
Volgende keer meer geluk...
Vind er helemaal niets slu(e)tterigs aan om thuis af te spreken. Doe even normaal zeg.


Zou het uit veiligheid wel heel vreemde keus vinden.
Alle reacties Link kopieren
V-Twin schreef:
25-05-2020 19:49
Thuis afspreken is niet raar, het cadeautje had een echt leuk geweest.
Jammer dat het niet is gegaan als je had gehoopt.
Volgende keer meer geluk...
Ja ben nog wel een beetje teleurgesteld eigenlijk, we hadden echt zulk leuk app contact en allebei hetzelfde goede gevoel erover.
Ik heb weer eens te hoge verwachtingen gehad, zo blijkt.. maar ben er zo ontzettend aan toe om weer een maatje in mijn leven te hebben dat ik moet oppassen niet wanhopig te worden..
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
25-05-2020 19:51
Zou het uit veiligheid wel heel vreemde keus vinden.
Nja dat. Ik zou het niet durven, stel je voor het blijkt echt een engerd te zijn die gelijk alle deuren op slot gooit.. Vriendin van me heeft dat ooit meegemaakt en ik moet daar altijd aan denken als iemand gelijk thuis wil afspreken..

Leuk cadeautje TO, maar blijf je verder wel goed op jezelf passen?
Alle reacties Link kopieren
viamia schreef:
25-05-2020 20:04
Nja dat. Ik zou het niet durven, stel je voor het blijkt echt een engerd te zijn die gelijk alle deuren op slot gooit.. Vriendin van me heeft dat ooit meegemaakt en ik moet daar altijd aan denken als iemand gelijk thuis wil afspreken..

Leuk cadeautje TO, maar blijf je verder wel goed op jezelf passen?
Ja hoor dat doe ik.. En hadden nu toch eerst afgesproken voor een wandeling.. En ik heb een goed onderbuikgevoel 😉
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zo'n pakketje meer een cadeautje.
Ik zou een flesje lekkere wijn doen. Kun je dan samen opdrinken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven