Cadeautje eerste date

22-05-2020 16:54 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit weekend een eerste date bij hem thuis..
Ik heb een bierpakketje gekocht om mee te nemen maar twijfel nu of ik dat wel zal doen.. Normaal neem ik altijd iets mee als ik naar iemand toe ga maar dit is misschien anders?

Ps:Ik vraag niet of het verstandig is eerste keer bij iemand thuis of om corona controle😉
Alle reacties Link kopieren
lindaatje1900 schreef:
25-05-2020 20:37
Ik vind zo'n pakketje meer een cadeautje.
Ik zou een flesje lekkere wijn doen. Kun je dan samen opdrinken.

Ik drink liever een biertje....
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
25-05-2020 13:25
ik vind het wel teveel "cadeau". Ik zou het glas en een van de biertjes zelf houden, en naar je date twee flesjes meenemen, gewoon los in je tas. Dat is net wat nonchalanter en dan kan je iets zeggen als "ik heb iets lekkers voor ons meegenomen" en dan haal je twee biertjes uit je tas. Kom je gezellig en casual maar ook goed opgevoed mee over.
Ik vind dit juist gek overkomen. Twee losse biertjes uit een handtas toveren. Dan eerder een leuke (kleine) geschenkset.
Helemaal niks meer meenemen op een eerste date. Komt echt mega-wanhopig over. Laat hem eerst maar voor je werken, de cadeautjes komen later wel als hij zich goed gedraagt ;-))
hippie_meisje schreef:
16-06-2020 00:49
Helemaal niks meer meenemen op een eerste date. Komt echt mega-wanhopig over. Laat hem eerst maar voor je werken, de cadeautjes komen later wel als hij zich goed gedraagt ;-))
Ik denk dat de date inmiddels al is geweest :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven