Café escapdes

25-06-2017 16:43 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Viva.

Ik woon in een buitenwijk van de stad hier. Nu is er hier om de hoek een buurtcafe waar ik alleen na 0:00 kom.
Dus meestal betekent dat zat of stronken. Maar nu kom ik de mensen in het cafe ook wel een nuchter tegen en dan kijken ze me altijd raar aan. Dus die hele relatie die ik met die mensen heb is nogal apart.

Vooral de café eigenaar. Als hij me ziet dan begint hij bijna te hyperventileren (bij wijze van)
Ik begin te zingen als hij me een biertje tapt. Sjakie bedankt Sjakie ole ole. 'Insert met lallende stem' Als ik hem dan nuchter tegen kom dan komt er alleen een timide hallo uit. Gisteravond was het weer zover. Ik had al de hele avond in een ander café zitten pimpelen...

Dus toen ik daar aankwam zat mijn shirt al onder de shoarma saus en mayo en weet ik het.
Helemaal van het padje. Ik heb weer zitten zingen. We arrrrrre the sjampionssssss en zulks. (Met de optie om van de barkruk te vallen)

Ik ken die mensen dus alleen in dronken/stronken toestand. Die hele dynamiek is zo awkward geworden dat ik er bijna niet meer durf te komen maar er toch elke keer weer kom. Ik denk ook niet dat ze het kunnen waarderen als je in de spoelbak kotst en de dronken holka polka danst. Nu nuchter komt de schaamte opzetten.
echt n student die elke week uit gaat zo te horen, ik zou ook wat andere hobby's gaan zoeken zoals de sportschool bv. daar kom je mensen tegen die nuchter zijn en nog goed voor je gezondheid is ook
ik doe aan kickboxen verder heb je nog vele andere sporten die erg leuk zijn in de sportschool
Die kastelein tolereert je zolang je niet écht te ver gaat. En hij heeft de professionele houding van "wat in de kroeg gebeurt, blijft in de kroeg" en dus zegt hij je alleen neutraal hallo als jij je zomaar een keer nuchter tegenkomt in de buurt. Blijft overeind dat je misschien beter naar je bed kan gaan als je bezopen uit de stad komt in plaats van nog een keer die buurtkroeg binnen te lallen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Joh, het is die man zijn werk. Die ziet dat wel vaker. En als voor hem de grap er af is, kom je er niet meer in.
Nicotientje schreef:
25-06-2017 19:34
In de spoelbak van de glazen kotsen is echt een no go hoor!
Welnee gezellig toch juist.
lieve611 schreef:
25-06-2017 19:46
echt n student die elke week uit gaat zo te horen, ik zou ook wat andere hobby's gaan zoeken zoals de sportschool bv. daar kom je mensen tegen die nuchter zijn en nog goed voor je gezondheid is ook

Nou ik weet niet, maar ik ken weinig studenten die wekelijks in de spoelbak van de buurtkroeg kotsen hoor. Eerder alcoholist van middelbare leeftijd.
Skull schreef:
25-06-2017 20:27
Welnee gezellig toch juist.
Skull, over mijn bier maak ik nooit grapjes.
Nicotientje schreef:
26-06-2017 07:12
Skull, over mijn bier maak ik nooit grapjes.
Ah ff een doekie langs je glas en de kots is er weer afgeveegd. :cheers:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven