collega

22-01-2012 20:22 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Na even tobben er toch maar voor gekozen het ergens van me af te schrijven...

Afgelopen vrijdag heb ik afscheid genomen van het bedrijf waar ik al ruim 2 jaar werkte.

Lange geschiedenis maar niet voor nu.

Op het werk had ik een collega, ik vond hem altijd wel erg aardig, soms een beetje suf. We konden wel altijd goed de humor ergens inbrengen en waren zelf ook niet te bedonderd een keer in het middelpunt van deze humor te staan.

Afgelopen zomer ben ik begonnen met een strak dieet, wat geresulteerd heeft in een verlies van ruim 30 kilo. Nou is deze collega van mij ondertussen voor 6 weken op reis geweest. Nadat hij weer terug kwam kwamen er opmerkingen als"hey stuk, waar is de andere helft van jou gebleven" en onze humr werd naar elkaar toe een stukje persoonlijker en sexueel getinter. Maar no g steeds erg leuk.

voor 3 weken geleden merkte ik opeens in het weekend dat ik toch regelmatig even mijn watsapp moest checken of hij ook online was geweest, of een bericht had achtergelaten, was ik teleurgesteld als bleek dat hij o p maandag vrij was..en kon ik eigenlijk aan weinig anders meer denken als aan hem. rationeel weet ik dat het nooit wat zl worden, maar toch. mijn gevoel groeit als......

Afgelopen vrijdag was ik dus voor het laatst en heb ik hem uitgenodigd een k eer een borrel te komen drinken als ik alleen ben, hij reageerde laconiek zo van laten we dat maar niet doen....maar toen ik afscheid nam en hem "perongeluk/express"na 2 kussen op de wang ook een kus op de mond gaf kuste hij wel terug....

Ik ben zo blij dat ik van DIE baan af ben, maar de gedachte hem nooit meer te zien vreet me van binnen helemaal op....

help, wie heeft er tips, advies of alles wat anders leuk is.....

groet,

Assepoes77
Hm, hij heeft je dus eigenlijk een beetje onduidelijke signalen gegeven. Zeggen dat een drankje hem geen goed idee lijkt, maar ondertussen toch een zoen geven.

Mijn eerste gevoel zegt dat hij het niet zo ziet zitten, en in die zoen meer meeging omdat het toch al gebeurde.

Ik heb echter geen glazen bol en het kan ook gewoon zijn dat jouw vraag het overrompelde. Daarom zou ik het hem nog een keer vragen, hapt hij dan nog niet dan is de boodschap duidelijk lijkt me!
Richt jezelf op andere dingen. Hij wil niet met je daten, dat heeft hij duidelijk aangegeven. Er zijn genoeg mannen die dat in de toekomst wel zullen willen (ik ga er even vanuit dat je leuk bent, met of zonder overgewicht) dus dat komt vast wel goed.

En geniet van je nieuwe baan, het gaat vast genoeg energie kosten om daar iedereen, en het reilen en zeilen te leren kennen dus afleiding genoeg zou ik denken.
Jij hebt het gevraagd en hij zei nee, dat lijkt mij persoonlijk erg duidelijk.

Is hij soms gebonden?
quote:anaiis schreef op 22 januari 2012 @ 20:24:

Hm, hij heeft je dus eigenlijk een beetje onduidelijke signalen gegeven. Zeggen dat een drankje hem geen goed idee lijkt, maar ondertussen toch een zoen geven.

Mijn eerste gevoel zegt dat hij het niet zo ziet zitten, en in die zoen meer meeging omdat het toch al gebeurde.

Ik heb echter geen glazen bol en het kan ook gewoon zijn dat jouw vraag hem overrompelde. Daarom zou ik het hem nog een keer vragen, hapt hij dan nog niet dan is de boodschap duidelijk lijkt me!

Knap trouwens dat je zoveel bent afgevallen!
Als hij zegt laten we dat maar niet doen, bedoelt hij laten we dat maar niet doen. Je hebt toch contact met hem, je kan het op de man af vragen toch, of hij jou ook vaker zou willen zien?
Laat het rusten. Hij heeft negatief gereageerd op jouw voorstel. Hij ziet je niet als iemand voor een relatie. Daten wil hij ook niet.

Hij is een leuke herinnering en niet meer dan dat.
Waarom heb je hem op de mond gekust!?
Ik denk niet dat er meer in zit. Het was een leuke flirt. Meer niet. Ik flirt ook wel met mannen, zonder dat ik een relatie met ze wil. Of überhaupt meer. Hij vond je gewoon een leuke collega.
Het feit dat hij niet afwijzend reageerde toen je hem op zijn mond kuste, heeft denk ik meer te maken met de situatie. Als hij terug had getrokken, dan was het een 'scene' geworden en had het iets geweest wat tussen jullie in was kunnen gaan staan. Zonde van de goede relatie. Nu dacht hij waarschijnlijk dat je het voor de grap deed. Of hij hoopte dat.
Laten gaan. Je hebt hem gevraagd en hij zei nee; da's duidelijk. Hij wil niet.
quote:hipslala schreef op 22 januari 2012 @ 20:38:

Laat het rusten. Hij heeft negatief gereageerd op jouw voorstel. Hij ziet je niet als iemand voor een relatie. Daten wil hij ook niet.

Hij is een leuke herinnering en niet meer dan dat.

Eens. Helaas voor je.

(overigens wel knap dat je 30 kg bent afgevallen!)
Heeft 1 van jullie en relatie?
Lees ik het goed? 30 kilo in zes weken? Wat voor dieet was dat?
quote:paloma schreef op 22 januari 2012 @ 21:11:

Lees ik het goed? 30 kilo in zes weken? Wat voor dieet was dat?

Nee joh, vanaf de zomer was ze bezig. En toen hij terugkwam van vakantie zag hij haar deels staan en dat heeft TO gelinkt aan haar gewichtsverlies. De flirt en het afvallen hebben volgens mij niets met elkaar te maken.

Ik denk dat het niet eens een flirt was, hij gaf gewoon een compliment.
Ik denk dat assepoes gewoon lekker moet gaan genieten van "haar nieuwe ik" en niet voor de eerste de beste omslachtige vage flirt moet vallen.
En ik ben nog steeds benieuwd naar dat dieet.
tja, bedankt voor de reacties..

ik laat het wel voor wat het is. al is dat echt moeilijk.....

vandaag kreeg ik toch weer bericht van hem...en dan maakt mijn hart een sprongetje..

Hij is wel vrijgezel, weet dat ik ook vrijgezellig ben..haha..maar ja als het niet zo mocht zijn, komt er vast wel ooit een ander...
ojaa, voordat ik het vergeet...

mijn dieet is via een poli in het ziekenhuis. Eerst onder begeleiding aan de modifast en daarna rustig een ander eetpatroon aangewend.

Nu weer "gewoon"eten. Maar ik ben er erg blij mee hoor.

Maarja over die collega....ik blijf toch stiekum hopen op....en aan de andere kant hoop ik dat dat gevoel snel wegtrekt. Ik weet ook wel dat het beter is alles te laten voor wat het is...alleen sommige opmerkingen van hem die blijven door mijn hoofd spoken...zucht...
Nogmaals, hij weet je toch te contacteren (doet hij ook)

De tijd zal het leren!!!!!!!!!
First ,gefeliciteerd met het verliezen van zoveel kilo's.

Second, laat het voor wat het is.
Echt zo maf eigenlijk... Een man wijst expliciet een date af en dan nog steeds een topic openen... Hoe simpel kan t zijn! :s
quote:Waldorf114 schreef op 25 januari 2012 @ 13:45:

Echt zo maf eigenlijk... Een man wijst expliciet een date af en dan nog steeds een topic openen... Hoe simpel kan t zijn! :svoor het geval hij van gedachten verandert?
quote:Waldorf114 schreef op 25 januari 2012 @ 13:45:

Echt zo maf eigenlijk... Een man wijst expliciet een date af en dan nog steeds een topic openen... Hoe simpel kan t zijn! :sVolgens mij wil ze haar hart luchten, en dat kan/mag ook als je een expliciete "nee" hebt gekregen van een man naar mijn weten

Verder ben ik het wel eens met het advies: met rust laten! Al het de bedoeling is dat jullie bij elkaar komen zoekt hij wel contact...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven