Computergedrag vriend

01-06-2019 08:14 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen: ik ben het computergebruik van mijn vriend (dwz gamen achter de computer) echt spuugzat.

Smiddags als hij thuis komt van zijn werk: achter de pc. Savonds na het eten: achter de pc. Soms brengt hij onze dochter van 4 naar bed en als dat gedaan is, jullie raden het al: gametijd.
In het weekend slapen we om en om uit, en als hij uitslaapt en hij komt beneden, het eerste wat hij doet is de pc aanzetten en erachter zitten.

Gisteren had ik de hele dag gewerkt en toen ik thuis kwam, zat hij achter de pc en ik kon direct verder met mijn dochter aandacht te geven. En dit gebeurt zo vaak. Natuurlijk vind ik dat niet erg, maar ik heb het idee (vooral wb onze dochter) dat ik een hoop alleen doe. In het weekend ook, hele dagen achter de pc en ik ga 9 van de 10 wat met dochter doen. Als het aan hem ligt kijkt ze uren tv, filmpjes op YouTube... en dat wil ik gewoon niet. Dus dan ga ik maar weer wat ondernemen. Nogmaals, ik vind dit niet erg. Maar het idee dat meneer dan weer heel de tijd dat wij weg zijn weer heel de tijd achter de pc zit maakt me pisnijdig.

Hij gaat weleens wat doen met onze dochter hoor, maar dat is vaak omdat ik dat zeg... Ik zou haar zo vaak een vader geven die leuk en actief met haar bezig is, maar helaas kan ik dit niet zeggen...

Natuurlijk heb ik meermaals aangegeven dat ik dit niet leuk vind, maar het mond altijd uit in onbegrip van beide kanten. Ik hou dus tegenwoordig mijn mond, slik het in totdat het bij me barst. Ik heb het inmiddels opgegeven dat dit ooit nog gaat veranderen. Het is accepteren of weggaan....
Dan moet TO maar hopen dat man gameverslaafd is. Egoïsme en gemakzucht zijn volgens mij niet te genezen.
ikBedoelHetGoed schreef:
02-06-2019 12:23
Dan moet TO maar hopen dat man gameverslaafd is. Egoïsme en gemakzucht zijn volgens mij niet te genezen.
Bij sommigen gaat dat over als ze volwassen worden, maar garanties zijn er niet ;)
Dit doet me denken aan mijn broertje met PDDNOS... functioneert jou man verder wel gewoon goed? Ik moet er niet aan denken om een kind te hebben met een groot kind dat de hele dag achter de computer zit. Ik zou ook afspreken dat er pas vanaf 21:00 de computer aangaat. En als hij in het weekend liever achter zijn pc zit dan meegaat met zijn vrouw en dochter om iets te doen dan zou ik hem met zijn pc en al buiten zetten, lekker bij zijn moeder gaan zitten dan..
-Red- schreef:
02-06-2019 10:15
Ik zocht een medaille bij de smileys maar kon hem helaas niet vinden.
Mijn partner houdt er alleen niet van als ik op fora post. Ik heb mezelf afgeleerd om op 10 verschillende fora ‘s avonds laat te reageren. Uiteindelijk beter voor je gemoedsrust :twisted: !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven