Condooms gevonden

03-05-2019 21:23 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
He allemaal, ik lees al een tijdje mee op dit forum en ben nu in de situatie dat ik zelf wat raad nodig heb..
Ik ben al bijna 4 jaar samen met mijn vriend en we wonen sinds kort samen. Ik slaap nog af en toe bij me ouders i.v.m mijn opleiding (in een andere stad). We hebben een fijne relatie, maken bijna nooit ruzie en zijn seksueel best actief. Nu is er wel eens in het verleden (2 jaar terug) voorgevallen dat ik hem betrapt had op whatsappen met een andere vrouw. We hadden erge ruzie hierdoor maar dit was uiteindelijk weer goed gekomen. Nu zijn we een aantal jaar verder en is het volgende gebeurd. Ik kom thuis van me ouders waar ik 3 dagen bleef en zou vanavond alleen zijn i.v.m een vrijgezellenfeest waar mijn vriend heen gaat/ging . Terwijl ik mijn jas ophang valt zijn jas en ik hang hem weer op. Ik hoorde tijdens het vallen dat er spullen in zijn zakken zaten dus voelde erin. Er zat wat onzin in maar ook condooms en die zijn zeker niet van ons ! Nu weet ik niet wat ik moet doen of denken. Heb hem natuurlijk gelijk ermee geconfronteerd via whatsapp en hij zegt dat hij ze gekregen heb. Ik ben zelf niet erg goedgelovig en heb dus gezegd dat hij niet thuis hoeft te komen. Ik weet niet goed wat ik hier mee moet. We gaan trouwens over 10 dagen op vakantie met mijn familie dus heb echt raad nodig.
2019 schreef:
04-05-2019 11:46
Ze geeft hem alle kansen. Ze zet hem buiten spel.
Je overdrijft.
Wie weet baalt hij wel ontzettend op dit moment en wil hij gewoon zijn huis in.
anoniem_371845 wijzigde dit bericht op 04-05-2019 11:48
22.86% gewijzigd
Vesper- schreef:
04-05-2019 11:47
Je overdrijft.
Zeg dat tegen to.
2019 schreef:
04-05-2019 11:48
Zeg dat tegen to.
Jij maakt het verhaal nog erger. Niet TO.
Vesper- schreef:
04-05-2019 11:45
Nu gaat hij natuurijk wél vreemd!
Dankzij TO, want hij kan nu thuis niet meer slapen, dus rest hem geen andere optie dan bij een vrouw in bed te duiken. Er bovenop ook.
Haha ik dacht even dat dit serieus was.
Murrmurr schreef:
04-05-2019 11:50
Haha ik dacht even dat dit serieus was.
Nee joh :biggrin:
Abundance-of-Freedom schreef:
04-05-2019 10:06
Wat is er mis met een normaal gesprek (niet via appjes dus), het is nu wel erg op de spits gedreven door TO.

Inderdaad.
En dan via een appje zeggen dat hij niet meer thuis hoeft te komen in jullie gezamenlijke woning?
Beetje kinderachtig, en hij heeft net zoveel recht om thuis te komen als TO.
Perkele schreef:
04-05-2019 10:30

Je bent ook al een aantal jaar samen, hebt allemaal plannen met hem en dan confronteer je hem via WHATSAPP? Mijn hemel.. grow up. Face to face had je zijn reactie ook beter kunnen peilen. Vind dat vooral zorgelijk.. via de app!

Inderdaad. En de deur voor hem sluiten van een gezamenlijke woning? Geen volwassen gedrag.
Daarbij heeft hij toch een sleutel neem ik aan?
Een collegaatje wist niet wat ze voor haar verjaardag wilde hebben. Ach, doe maar een pretcondoom riep ze. Zo gezegd, zo gedaan.
Hij stond die dag te pronk op haar computer.

Iemand anders "Oh, heb je een beeldje gekregen? Wat leuk!" En even later "OMG, is dat een condoom???"
:rofl:

https://condomerie.com/h87-panda.html
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Dit is toch een bizar verhaal.

Er zitten spullen in zijn jas, dus ik voel erin? Want geen normaal mens heeft iets in zijn jaszak zitten?

Je vriend na 4 jaar zonder een gesprek de toegang tot de gezamenlijke woning ontzeggen obv een gevonden condoom?

Dit klopt echt van geen kanten.
laat me raden:
TO zien we nooit meer terug............
ouwewijsneus schreef:
04-05-2019 17:41
laat me raden:
TO zien we nooit meer terug............
Joh die ligt nu goedmaakseks te hebben. Komt dat condoom toch nog van pas.
2019 schreef:
04-05-2019 11:45
De kat op het spek binden betekent ‘iemand zo sterk in de verleiding brengen dat hij die niet kan weerstaan’. Het gevolg is meestal dat hij iets slechts of ongewensts doet.

Je begrijpt het echt niet?

Tijdens een vrijgezelle feestje confronteren via whatsapp Negen van de tien keer zijn ze niet nuchter meer en to geeft de mededeling dat hij niet thuis hoeft te komen.
Ah, jaja, dus niet de condooms zijn het probleem, TO heeft hem tot vreemdgaan aangezet. Ja, dan begrijp ik wel hoe je gedachten lopen
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Hebbie 'm alweer gesproken TO?
Such fun!1
Het is zeker heel erg onethisch om er stiekem gaatjes in te prikken en ze dan weer terug te stoppen in de jaszak.
Ruth-Patchett schreef:
05-05-2019 00:38
Het is zeker heel erg onethisch om er stiekem gaatjes in te prikken en ze dan weer terug te stoppen in de jaszak.

...En daarom moet je dus nooit gratis condooms gebruiken.
Such fun!1
Nu ben ik toch wel benieuwd hoe dit is afgelopen TO... :|
Mai* schreef:
05-05-2019 11:01
Ik ook..
Mai* schreef:
05-05-2019 11:01
TO denkt er nog over na.
Waarom zou hij condooms aannemen als jullie ze niet gebruiken dan? Ik zou dat ook niet geloven.
Is hij nog seeds niet binnen To?
Hatsjikideee...
Vesper- schreef:
04-05-2019 17:44
Joh die ligt nu goedmaakseks te hebben. Komt dat condoom toch nog van pas.
:HA: :HA:
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven