Condooms gevonden

03-05-2019 21:23 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
He allemaal, ik lees al een tijdje mee op dit forum en ben nu in de situatie dat ik zelf wat raad nodig heb..
Ik ben al bijna 4 jaar samen met mijn vriend en we wonen sinds kort samen. Ik slaap nog af en toe bij me ouders i.v.m mijn opleiding (in een andere stad). We hebben een fijne relatie, maken bijna nooit ruzie en zijn seksueel best actief. Nu is er wel eens in het verleden (2 jaar terug) voorgevallen dat ik hem betrapt had op whatsappen met een andere vrouw. We hadden erge ruzie hierdoor maar dit was uiteindelijk weer goed gekomen. Nu zijn we een aantal jaar verder en is het volgende gebeurd. Ik kom thuis van me ouders waar ik 3 dagen bleef en zou vanavond alleen zijn i.v.m een vrijgezellenfeest waar mijn vriend heen gaat/ging . Terwijl ik mijn jas ophang valt zijn jas en ik hang hem weer op. Ik hoorde tijdens het vallen dat er spullen in zijn zakken zaten dus voelde erin. Er zat wat onzin in maar ook condooms en die zijn zeker niet van ons ! Nu weet ik niet wat ik moet doen of denken. Heb hem natuurlijk gelijk ermee geconfronteerd via whatsapp en hij zegt dat hij ze gekregen heb. Ik ben zelf niet erg goedgelovig en heb dus gezegd dat hij niet thuis hoeft te komen. Ik weet niet goed wat ik hier mee moet. We gaan trouwens over 10 dagen op vakantie met mijn familie dus heb echt raad nodig.
Weggeefcondooms zijn volgens mijn nooit merk, maar goedkoop. En hij had ze van een vriend dus. Dat is raar, want de enige reden waarom ik een vriendin condooms toe zou stoppen is omdat ik denk dat ze seks gaat hebben. Als ze in een relatie dus, omdat ik het ok zou vinden dat ze dan vreemd gaat.

Ik had hem trouwens wel thuis laten komen om face-to-face te kunnen praten, lees je ook vaak wat aan af.
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
condooms - vrijgezellenfeest

ik kan me zo voorstellen dat ze bedoeld waren om een grap mee uit te halen :idee:
Oh ja, die had ik ff vergeten... Dat zet het wel in een ander licht ja!
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
klinkt niet goed. ik zou jezelf in ieder geval laten testen, als hij vreemd gaat kan het ook weleens zonder condoom gebeuren.
Socialvo schreef:
04-05-2019 00:14
Nee heb niet meer gereageerd op hem, voel me echt zwaar klote en bedrogen. Ik heb de deur opslot gedaan en denk dat ik het nu voor mezelf op een rijtje moet krijgen voor ik me laat ompraten door hem.
Dit klink niet goed TO, als jij dit al zegt. Jij kent hem het beste.

Doet hij dit vaker? Zie jij soms dingen en dan ontkent hij het?
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 04-05-2019 10:36
Reden: Toevoeging
8.50% gewijzigd
ouwewijsneus schreef:
04-05-2019 10:23
condooms - vrijgezellenfeest

ik kan me zo voorstellen dat ze bedoeld waren om een grap mee uit te halen :idee:
Ja precies! Heb ik ook wel eens gehad van durex. Liggen nog in de kast hier toevallig. Vind het wel erg overdreven allemaal en een hele heftige assumptie die je maakt, TO.

En waarom zou hij helemaal moeten overanalyseren over waarom hij het wel/niet aanneemt.. zeker met een drankje op. Vind dit echt zo’n onzin. Als ik die reacties hier ook lees denk ik ook
“Alle mannen zijn slecht zeker”

Je bent ook al een aantal jaar samen, hebt allemaal plannen met hem en dan confronteer je hem via WHATSAPP? Mijn hemel.. grow up. Face to face had je zijn reactie ook beter kunnen peilen. Vind dat vooral zorgelijk.. via de app!
perkele wijzigde dit bericht op 04-05-2019 10:36
21.99% gewijzigd
Jammer dat je direct zo hebt gereageerd.
Wel kan ik me voorstellen dat het je onzeker maakte omdat hij in het verleden ook met een ander aangelegd heeft als ik het goed begrepen heb.

Eerlijk gezegd krijg ik nooit condooms. Misschien in de studententijd. Veel moeite om ze te verstoppen deed hij in ieder geval niet.
Perkele schreef:
04-05-2019 10:30
Als ik die reacties hier ook lees denk ik ook
“Alle mannen zijn slecht zeker”
De voorspelbaarheid van dit forum is enorm.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Dat er ook mensen zijn die hier redenen gaan verzinnen voor de vriend 😂😂😂
Right...
ik zou hem in ieder geval eens uitnodigen voor een gesprek. Nu mag hij niet thuis komen en je hebt je eigen ideeen over het hoe en wat en gebeurd is/gaat gebeuren. Ik zou hem toch eerst zelf eens willen spreken, niet via whatsapp, en naar uitleg vragen. Misschien komt ie met een goede uitleg. En als hij erbij blijft dat hij het van een vriend gekregen heeft, dan check je dat maar bij die vriend. Vind het wel apart waarom een vriend hem dat zou geven. Je vriend en jij doen er immers niks mee, dus waarom zou je vriend het aannemen en niet gewoon zeggen: hoef ik niet.
Dan zou het logischer zijn dat het tijdens uitgaan ofzo is uitgedeeld. Ok, ook dan hoef je het niet te pakken, maar soms doe je dat automatisch. Ik zit ook niet te wachten op folders/flyers die ze in de stad uitdelen, maar soms steek je automatisch je hand al uit wanneer ze je iets aanreiken (om het vervolgens weer in de eerstvolgende prullenbak te gooien..).
Wat zijn nu je plannen? Je vriend komt er niet meer in? Of ga je hem wel spreken?
Geen zuivere koffie.

Iedereen kan wel excuses gaan bedenken maar dan was het veel waarschijnlijker dat hij gewoon lachend had gezegd : "We gaan een geintje uithalen op het vrijgezellenfeest van Johan. Je weet toch dat ik niet vreemdga schat!" in plaats van een of ander slap lulverhaal over gekregen van een vriend.

Sowieso, als een vriendin me nu een pakje condooms geeft zeg ik nee bedankt, wij gebruiken er geen dus ik zou niet weten wat ik ermee moet. Tenzij ik of buiten de deur neuk, ofwel het uit wil gaan maken.
En hij is ook weggebleven? Wie ben jij dan om hem zijn toegang tot het huis te verbieden enkel na zo'n vondst?
menta schreef:
04-05-2019 10:49
Dat er ook mensen zijn die hier redenen gaan verzinnen voor de vriend 😂😂😂
Right...
Nou inderdaad.
Jullie zijn beiden niet erg slim.
Ik had het nooit via whatsapp besproken ik had het rechtstreeks besproken.
Uit de openingspost
Ik hoorde tijdens het vallen dat er spullen in zijn zakken zaten dus voelde erin.
--
Ja dat voelen in die zakken is net zo iets in als de telefoon kijken als je even de kans krijgt.
Eerst zou de wereld ten onder gaan aan water toen door vuur. Nu blijkt het communicatie te zijn. Wat is er gebeurt met práten. Dat soort dingen pleur je toch niet op de whatsapp????
nina1966 schreef:
04-05-2019 11:21
Eerst zou de wereld ten onder gaan aan water toen door vuur. Nu blijkt het communicatie te zijn. Wat is er gebeurt met práten. Dat soort dingen pleur je toch niet op de whatsapp????
via whatsapp even mededelen dat hij niet meer thuis mag komen dat terwijl hij een vrijgezelle feestje heeft?
To ken je de uitdrukking
De kat op het spek binden?
Je vertrouwt hem voor geen meter want je laat hem niet eens f2f uitleg geven en schopt hem zonder gesprek het huis uit. Maakt eigenlijk al niet veel meer uit of hij hem er nou wel of niet (beschermd) bij een ander ingehangen heeft, jij hebt met je reactie die hele relaasie wel effectief de nek om gedraaid denk ik. Misschien beter ook, maar daar ga je nu niet meer achter komen.
2019 schreef:
04-05-2019 11:23
via whatsapp even mededelen dat hij niet meer thuis mag komen dat terwijl hij een vrijgezelle feestje heeft?
To ken je de uitdrukking
De kat op het spek binden?
Ik ken die uitdrukking, maar hoe die van toepassing is op het gedrag van TO is me een raadsel
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
04-05-2019 11:42
Ik ken die uitdrukking, maar hoe die van toepassing is op het gedrag van TO is me een raadsel
Ze zet hem op straat op de avond dat hij een vrijgezellenfeestje heeft. Dat is je vriend op een stripper/kroegsloerie binden.
JollyRider schreef:
Nu gaat hij natuurijk wél vreemd!
Dankzij TO, want hij kan nu thuis niet meer slapen, dus rest hem geen andere optie dan bij een vrouw in bed te duiken. Er bovenop ook.
JollyRider schreef:
De kat op het spek binden betekent ‘iemand zo sterk in de verleiding brengen dat hij die niet kan weerstaan’. Het gevolg is meestal dat hij iets slechts of ongewensts doet.

Je begrijpt het echt niet?

Tijdens een vrijgezelle feestje confronteren via whatsapp Negen van de tien keer zijn ze niet nuchter meer en to geeft de mededeling dat hij niet thuis hoeft te komen.
Vesper- schreef:
04-05-2019 11:45
Nu gaat hij natuurijk wél vreemd!
Dankzij TO, want hij kan nu thuis niet meer slapen, dus rest hem geen andere optie dan bij een vrouw in bed te duiken. Er bovenop ook.
Ze geeft hem alle kansen. Ze zet hem buiten spel.
2019 schreef:
04-05-2019 11:45
De kat op het spek binden betekent ‘iemand zo sterk in de verleiding brengen dat hij die niet kan weerstaan’. Het gevolg is meestal dat hij iets slechts of ongewensts doet.

Je begrijpt het echt niet?

Tijdens een vrijgezelle feestje confronteren via whatsapp Negen van de tien keer zijn ze niet nuchter meer en to geeft de mededeling dat hij niet thuis hoeft te komen.
Het is ook de enige juiste manier van vreemdgaan natuurlijk. Doen ze echt allemaal.
anoniem_371845 wijzigde dit bericht op 04-05-2019 11:48
0.19% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven