confronteren?

09-11-2018 23:36 51 berichten
Recent een man ontmoet, hele goede leuke klik en ontzettende sterke aantrekkingskracht. veel contact via app nu hebben we besloten eens een drankje te gaan doen ( ik heb hem al vaker in het echt gezien dus geen internet liefde), alleen ben ik er achter gekomen of nou nu denk ik dat hij een relatie of deze net verbroken heeft, hij weet dat ik hem wel zie zitten maar zegt zelf helemaal niks over zn ( aanname)´vriendin´ is toch best gek?! Bedoel dan ben je 1 niet zo verliefd of 2 misschien open relatie maar alsnog meld je dat even 3 toch niet zo leuk en zet je je vriendin voor schut 4 laat staan dat je die relatie serieus neemt en respect heb voor je vriendin.. En persoonlijk vind ik dit erger dan ergens een keer in een dronken bui een meisje zoenen... nu houd je bewust een optie open en ben je niet eerlijk en open over een vermeende relatie?! ook op zn social media niet dat dat perse een graadmeter moet zijn maar is niks te vinden over haar, geen foto nis?! Bij haar wel overigens... maar die fotos stralen niet bepaald liefde van af...meer vrienden ofzo. vind het vreemd en wil het ergens vragen maar wil dat niet via de app doen, en ergens vind ik van waar bemoei ik me mee... maar dan wordt het dus bij het afspreken en dan vragen kan ik hem ook in de ogen aan kijken. Vind het ergens zijn verantwoordelijheid want het is zijn relatie die hij dan niet serieus neemt...als je zo flirt en super leuke gesprekken hebt, continu... en met mij af wil spreken kan ik er toch van uit gaan dat je single bent?!

wat zouden jullie doen?!
Alle reacties Link kopieren
Lees jij je verhaal niet door voordat je het post? Dit is toch onbegrijpelijk?
Reacties niet gelezen.
Ik zou het hem eerst eens vragen. Ik zie je alleen maar allerlei aannames doen nl.
Wacht... Hij staat vriendschappelijk op de foto met een vrouw dus denk je dat hij misschien een relatie heeft???

Die gedachtekronkel volg ik niet.
Tijdschriftenverslindster schreef:
10-11-2018 00:08
Reacties niet gelezen.
Ik zou het hem eerst eens vragen. Ik zie je alleen maar allerlei aannames doen nl.
nee ik laat t ga gewoon lekker daten... als zou hij wel een relatie hebben is dat niet mn issue en zegt dat alles over zn relatie..
Annelleke schreef:
10-11-2018 00:11
Wacht... Hij staat vriendschappelijk op de foto met een vrouw dus denk je dat hij misschien een relatie heeft???

Die gedachtekronkel volg ik niet.
Nee dat zeg ik niet, beter lezen meid
huurvrouwtje schreef:
10-11-2018 00:12
Misschien duidelijker schrijven dan. Wat zeg je wel? Waarom denk je dat hij misschien een relatie heeft?
Doe eens simpel en vraag het hem. Of is dat geen optie?
Fuck die spaarrekening, ik stack in schoenendoos
Even loepen voor je serieus reageert
huurvrouwtje schreef:
09-11-2018 23:49
Boos?nou nee hoor, ben gewoon benieuwd en verbaasd als het wel zo zou zijn... ik vind hen er uit zien als vrienden betekend niet dat ze het zijn :) sommige zn nu eenmaal niet zo klef, alhoewel als het een stel zou zijn zouden ze bijna 2 jr samen zn en verwacht je nog wel wat spanning en liefde van fotos afspatten haha afin... zij had wel iets gepost een quote en dan een foto van hem en haar paar weekjes terug.. maar ook dan zitten ze naast elkaar, geen idee beetje vaag... zal wel! Zijn verantwoordelijkheid t te melden.

Als ik jou was zou ik er wel iets over zeggen naar hem. Je vertelt in je openingspost dat je erachter bent gekomen dat hij of een relatie heeft of dat het net over is.
Vertel hem gewoon eerlijk dat je hem opzocht op Facebook uit nieuwsgierigheid en dat die foto erop stond met die andere meid.
En of hij recent uit een relatie met haar komt?

Het is veel prettiger om dingen bij de naam te noemen dan dat je er later achterkomt.
En zo weet je ook wat je aan hem hebt. Of hij eerlijk is of niet.
Murrmurr schreef:
09-11-2018 23:49
Dit natuurlijk. En dan over een week in een dronken bui met hem sexen en dan over de zeik gaan dat hij daarna geen interesse meer heeft en dan een topic daarover openen graag?
Het zal het tijdstip zijn en het feit dat ik k*t geslapen heb... lijkt mij een strak plan
:thumbsup:
en voor een vleugje drama (on-)gewenst zwanger raken?
anoniem_67d31913d4817 wijzigde dit bericht op 10-11-2018 06:44
Reden: ik roep maar wat hoor...shoot me
7.11% gewijzigd
Bloody_Mary schreef:
10-11-2018 00:39
Even loepen voor je serieus reageert

Waarom?
Jij maakt een verhaal in hoofd en gaat je dan druk maken. Hij is al tot bedrieger gebombardeerd die je moet confronteren.
Zoals jijzelf zegt het is een aanname....je weet niet wat waar is.
Wat bedoel je met confronteren? Je kunt toch gewoon vragen.....
anoniem_378550 wijzigde dit bericht op 10-11-2018 06:57
32.64% gewijzigd
Voordat je gaat daten met hem vraag je hem of hij eigenlijk wel vrijgezel is. Hoe moeilijk is dat nou om in een Whatsapp te vragen? Als hij een relatie heeft, dan zeg je dat de date niet doorgaat en dat je het contact verbreekt. Tenzij je jezelf wilt verlagen en wilt laten gebruiken als een minnares.
huurvrouwtje schreef:
nee ik laat t ga gewoon lekker daten... als zou hij wel een relatie hebben is dat niet mn issue en zegt dat alles over zn relatie..
Dus je blijft liever in onzekerheid en jezelf van alles wijs maken. Als je het niet jouw issue vond dat hij bezet was, had je dit topic niet geopend en jezelf deze vragen niet gesteld en had het je niet in verwarring gebracht. Of je moet graag aandacht willen middels dit topic; dat kan natuurlijk ook nog.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 10-11-2018 07:35
11.44% gewijzigd
huurvrouwtje schreef:

Het zegt vooral iets over hém. Zou je echt een relatie willen met iemand die met anderen date als hij een relatie heeft?
Waarom niet gewoon vragen, zo gek is dat toch niet? 'Hey Sjon, heb jij een vriendin?' Waarom is dat een rare vraag? Misschien zoek jij meer achter jullie app contact dan er is?
I wanna live my life with the volume full!
WildeMimosa schreef:
09-11-2018 23:55
interpunctie zou je verhaal een stuk leesbaarder maken

OP quoten mag niet.
I wanna live my life with the volume full!
Nou, nog maar een keertje: waarom denk je dat hij een relatie heeft?
Beter een half motto....
huurvrouwtje schreef:
10X gelezen en nog steeds geen idee waarom je denkt dat hij een relatie heeft. Wel dat je zijn facebook en de facebookpagina van een of andere vrouw die je blijkbaar niet kent helemaal heb afgespeurd.

Dus nog maar eens, waarom denk je dat hij een relatie heeft? Maar ik zou het vragen hoor, hele standaard openingsvraag. Hoe heet je, wat doe je, heb je vrouw/man/kinderen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Waarom wil je een man waarvan je denkt dat ie bezet is?
Ook niet netjes..
Dus je maakt je heel erg druk en nu ineens maakt het ineens niet meer uit mocht hij bezet zijn...leg eens uit?
Als je iemand een paar dagen kent dan komen de gesprekken onvermijdelijk op de thuissituatie (gezinssituatie, vrienden, familie, werk, hobbies) dus ik begrijp de communicatie tussen jullie niet goed.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Als je zoveel zuipt dan heb je inderdaad kans dat je hersencellen niet meer goed werken en je alleen je onderbuik nog maar voelt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
huurvrouwtje schreef:
Nou gelukkig spreek je jezelf TOTAAL NIET tegen
Monchu69 schreef:
10-11-2018 06:57
Voordat je gaat daten met hem vraag je hem of hij eigenlijk wel vrijgezel is. Hoe moeilijk is dat nou om in een Whatsapp te vragen? Als hij een relatie heeft, dan zeg je dat de date niet doorgaat en dat je het contact verbreekt. Tenzij je jezelf wilt verlagen en wilt laten gebruiken als een minnares.
Dit.
Waarom zou je met een eventuele vreemdganger willen daten? Met welk doel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven