confronteren?

09-11-2018 23:36 51 berichten
Recent een man ontmoet, hele goede leuke klik en ontzettende sterke aantrekkingskracht. veel contact via app nu hebben we besloten eens een drankje te gaan doen ( ik heb hem al vaker in het echt gezien dus geen internet liefde), alleen ben ik er achter gekomen of nou nu denk ik dat hij een relatie of deze net verbroken heeft, hij weet dat ik hem wel zie zitten maar zegt zelf helemaal niks over zn ( aanname)´vriendin´ is toch best gek?! Bedoel dan ben je 1 niet zo verliefd of 2 misschien open relatie maar alsnog meld je dat even 3 toch niet zo leuk en zet je je vriendin voor schut 4 laat staan dat je die relatie serieus neemt en respect heb voor je vriendin.. En persoonlijk vind ik dit erger dan ergens een keer in een dronken bui een meisje zoenen... nu houd je bewust een optie open en ben je niet eerlijk en open over een vermeende relatie?! ook op zn social media niet dat dat perse een graadmeter moet zijn maar is niks te vinden over haar, geen foto nis?! Bij haar wel overigens... maar die fotos stralen niet bepaald liefde van af...meer vrienden ofzo. vind het vreemd en wil het ergens vragen maar wil dat niet via de app doen, en ergens vind ik van waar bemoei ik me mee... maar dan wordt het dus bij het afspreken en dan vragen kan ik hem ook in de ogen aan kijken. Vind het ergens zijn verantwoordelijheid want het is zijn relatie die hij dan niet serieus neemt...als je zo flirt en super leuke gesprekken hebt, continu... en met mij af wil spreken kan ik er toch van uit gaan dat je single bent?!

wat zouden jullie doen?!
Alle reacties Link kopieren
Waarom geef je geen antwoord op de vraag: "hoe kom je bij het idee dat hij een vriendin heeft"?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven