Contact ex

16-05-2011 21:43 26 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
Uhm ik had mijn ex meer dan 12 jaar niet gezien nadat het uit ging en nu zijn we weer bijna een half jaar samen

Met laatste ex heb ik nog een koophuis en we gaan redelijk goed met elkaar om (zal ook wel moeten haha).

We hebben nu bijna een jaar geen relatie meer.

*edit* met mijn huidige vriend heb ik toen 3,5 jaar een relatie gehad en samengewoond, met mijn laatste ex een relatie van bijna 7 jaar gehad.
Na de ene duurde het 3 maanden voordat we weer contact hadden, een ander nooit meer gezien, en volgende na 1 maand, en diegene daar weer voor is m'n beste vriend en zag ik gelijk al snel......

Maar vermoed dat je iets anders wilT weten eigenlijk ;)
anoniem_79971 wijzigde dit bericht op 16-05-2011 21:56
Reden: T
% gewijzigd
Ik heb mijn ex nooit weer gezien. Ook nooit echt behoefte aan gehad.
Hier ook ruzie.

Duurt 100 jaar en 1 dag voordat ik weer contact met hem heb.

Waarom zou je weer contact met hem willen?
.
Doordat wij een kind hebben moesten we wel kontakt hebben.

Nu gaat dat wel, ben ik gelukkig emotioneel sterker maar toen !! phfoe wat is dat moeilijk geweest.
Ik heb geen contact meer met exen

Ik heb g een kinderen, dus wat is de noodzaak om contact te houden vraag ik me dan af
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik heb nooit ruzie maar hoef ze ook meestal niet meer te zien. Uit is uit.
Totaal geen behoefte aan contact met mijn exen. Okay, je kunt ze ns toevallig tegenkomen, maar contact? Nee hoor, totaal geen behoefte aan ook

Kan me voorstellen dat wanneer je met knallende ruzie uit elkaar bent gegaan het een beetje knaagt. Maar hey... ruzie heb je in dit geval met zijn tweetjes dus in zo'n geval zeg ik:

Jammer dat het zo loopt, het zij zo, je kunt het niet altijd 'netjes' afronden zoals je wilt.
x
Een ex is niet voor niets een ex. Ik heb enkele keren geprobeerd om contact te houden, maar dat was nooit een goed idee.
quote:painterman schreef op 16 mei 2011 @ 22:15:

Met mijn laatste vriendin heb ik het vorige week woensdag de relatie beëindigd en afgelopen zaterdag zijn we samen naar een feestje geweest. Voelde een beetje raar maar we zijn nog steeds vrienden maar nu zonder de seks.

Wow, dat vind ik wel heel snel om gewoon als vrienden door te gaan.

Ik heb met geen van mijn exen ruzie, maar na koud een week naar een feestje...neuh
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik ben met mijn laatste ex, 6 dagen nadat het uit ging, naar een concert van onze favoriete band geweest. Ja, dat was best een beetje moeilijk en emotioneel, maar we zijn beide blij dat we samen zijn gegaan.

Mij ex gaat dit jaar samen met zijn vriendin en mijn vriend en mijzelf naar Pinkpop. Wordt vast gezellig. We gaan overigens met meer, met zijn vieren zou ik het wat vreemd vinden.

Oh, gister met een andere ex gevierd dat Ajax kampioen is geworden. Was erg gezellig.
Ik had 3.5 jaar een relatie. We probeerden goede vrienden te blijven meteen, maar dat lukte niet! Ging weer 'aan' na 2 weken, maar heb de relatie zelf verbroken toen ik erachter kwam dat hij in die 2 weken al een aantal had gezoend en zelfs (onveilig) seks had gehad. Vond ik erg snel, en helemaal omdat wij ook daarna weer seks hebben gehad (onveilig, als in: geen condoom wel pil). Heb toen meteen een soa test gedaan, you never know!

Maandje geen contact gehad, toen weer wel. Ging prima, tot hij weer gevoelens kreeg na een paar maand en ik inmiddels een nieuwe vriend had. Daarna wel goede vrienden gebleven totdat het van zijn kant niet meer hoefde, net toen ik door de rouwfase heenging van mijn vader. Liet me compleet vallen. Half jaar geen contact gehad en nu oppervlakkig contact. Meer hoeft voor mij ook niet.

Ik lees hier nogal verschillende verhalen, dus het is natuurlijk erg situatie afhankelijk!

Grote les die ik heb geleerd; een ex is een ex (en blijft een ex). Niet verwachten dat je even goede vriendjes kunt zijn. Misschien in een verre toekomst, maar zeker niet in het eerste jaar na de break (ook al hangt dat eigenlijk ook weer af van de manier waarop je uit elkaar gaat).
Heb trouwens wel het gevoel dat dit contact doodbloedt. Zijn verhalen interesseren me namelijk totaal niet meer met andere exen ook geen contact. Vind het prima zo, heb een ontzettend lieve vriend en andere goede vrienden. het heeft gewoon allemaal tijd nodig. Ik dacht altijd dat ex HET was, maar dat bleek niet zo. Ook al voelde het wel zo. Alle het oude zeer slijt vanzelf, en dan zie je vaak dat een vriendschap ook niet echt zo nodig meer is op den duur.
Ben eens jaren met een ex bevriend gebleven, had onlangs weer even contact met een andere ex, het is ook gewwoon fijn en menselijk om te willen weten hoe het met de ander gaat. Want dat het uit is betekend niet dat je stopt met om iemand te geven in algemene zin. Dan kan na verloop van tijd contact best fijn zijn. Dat je gewoon weet dat het voor iedereen goed afgelopen is.

nou ja, zo ervaar ik dat dan he.

Maar het contact is nooit blijvend gebleken.
..popcorn?
.
Ik ben wel bevriend geweest met een ex, dat ging goed totdat ex een jaloerse kattekop van een vriendin kreeg. Toen was het uit met de idylle
Ik heb 28 jaar een relatie gehad met mijn ex. (Is intussen 13 jaar geleden) Ik heb helemaal geen behoefte om hem nog te zien maar af en toe zie ik hem nog op een verjaardag/huwelijk enz. van de kinderen. We geven elkaar dan een hand en maken een praatje. En dan merk ik altijd dat hij nog geen haar veranderd is en ben ik zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo blij dat ik niet meer met hem hoef te leven.
Hmm, bij mij en mijn ex lukte het niet. We hadden beiden toch nog telkens teveel gevoel. Het contact is gisteren verbroken en ergens voelt wel bevrijd!! Geen ruzie meer en geen gezanik aan mijn kop van hem aan wat er allemaal verkeerd aan mij was! Daarbij heeft hij me te veel pijn gedaan om nog contact te hebben. Misschien over heel veel jaar, maar dan zal ik er misschien geen behoefte aan hebben! Weg ermee!!!

Zoals ik het verhaal van to lees. Het lijkt zo alsof je nog iets voor hem voelt? Of zit ik er totaal naast? Ik wou namelijk de controle terug en nam daarom contact op...
Ik heb tien jaar een relatie gehad. Mijn ex is een ontzettend goeie kerel, maar tussen ons werkt het gewoon niet. Wij zijn erachter gekomen dat wij eigenlijk nooit geleifden zijn geweest, maar wel goeie vrienden. En dat zijn we nog steeds. We lopen de deur niet plat bij elkaar, maar gaan wel s eten bij elkaar, koffie, biertje in de kroeg, verjaardagen van wederzijdse vrienden, beetje mailen. Ook al heb ik nu een nieuwe relatie, ik vind mijn ex een goeie vent en ga nog graag vriendschappelijk met hem om. Ik zou nooit meer een relatie met hem willen.

Ik ben in ieder geval blij dat mijn huidige vriend daar ook niet moeilijk over doet!
Na 11 jaar zijn ex en ik uit elkaar gegaan, en we zijn vanaf dag 1 vrienden gebleven. Niet altijd makkelijk, ook omdat de aantrekkingskracht en het houden van er nog steeds wel was (en is soms), maar we wonen niet meer samen. Ik vind het heel fijn dat het zo kan, maar realiseer me ook dat dit eerder uitzondering dan regel is...
.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven