Contact na eerste date?

19-01-2018 00:11 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oké waarschijnlijk is dit een topic die al vaker is geopend maar toch heb ik behoefte aan advies.

Gisteravond heb ik een eerste date gehad met een hele leuke jongen die ik nog nooit in het echt had gezien. Het was (naar mijn mening) ontzettend gezellig, we hebben een paar drankjes gedaan en er viel eigenlijk geen moment stilte.

Hij zou diezelfde nacht (afgelopen nacht dus) op vakantie gaan voor een paar dagen, dus toen hij weg liep naar zijn auto en zei dat hij nog wel en foto van daar zou appen toen riep ik grappend dat hij pas een foto mocht appen als hij weer hard aan het werk was omdat ik anders jaloers zou worden dat hij lekker op vakantie was.

Nou heeft hij dus na de date helemaal niks gestuurd (ik ook niet) en is het radiostilte. Ik wil graag weten of hij het leuk vond en nog een date ziet zitten maar andersom wil ik ook niet de eerste zijn die een berichtje stuurt. Ik heb snel de neiging om iets voor een ander in te vullen.. maar als een man echt interesse heeft dan had hij al wel iets laten horen toch? Ik weet niet of ik het er nu maar bij moet laten of dat ik iets moet sturen..

Hé normaal ben ik nooit zo onzeker maar dit heeft toch wel iets bij me los gemaakt. Iemand advies?
Frizz schreef:
19-01-2018 08:00
Wat heb je te verliezen als je appt?
Je ego.
Alle reacties Link kopieren
winkje87 schreef:
22-01-2018 20:28
Waarom heb je nadat hij "ja leuk" zei niet meteen gevraagd "wanneer kan je?" ?

Hmm.. ik zou nu denk ik wel doorpakken met een datum-voorstel. En dan kijken hoe hij reageert. Als hij niet kan dan, en niet met een tegenvoorstel komt dan houdt het een beetje op denk ik.
Is dat niet opdringerig?
Alle reacties Link kopieren
Naomi_xx schreef:
22-01-2018 21:14
Is dat niet opdringerig?
Ik vind persoonlijk van niet, hij zegt toch dat hij dat leuk vindt. Maar als hij niet enthousiast reageert zou ik er geen energie meer insteken.

Hoe oud ben je eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het nu aan hem overlaten.
Hij weet dat jij wil.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
"Leuk! Ik hoor wel hoe en wat als je terug bent van vakantie. Geniet nog even daar."

Dat zou ik appen en het daar bij laten totdat hij weer contact opneemt
Waterverf schreef:
23-01-2018 07:12
"Leuk! Ik hoor wel hoe en wat als je terug bent van vakantie. Geniet nog even daar."

Dat zou ik appen en het daar bij laten totdat hij weer contact opneemt
Zoiets zou ik ook doen. Da’s toch de perfecte middenweg?
Alle reacties Link kopieren
Waterverf schreef:
23-01-2018 07:12
"Leuk! Ik hoor wel hoe en wat als je terug bent van vakantie. Geniet nog even daar."

Dat zou ik appen en het daar bij laten totdat hij weer contact opneemt
Ja, dit vind ik ook wel een goede!
Alle reacties Link kopieren
Waterverf schreef:
23-01-2018 07:12
"Leuk! Ik hoor wel hoe en wat als je terug bent van vakantie. Geniet nog even daar."

Dat zou ik appen en het daar bij laten totdat hij weer contact opneemt
Nou nadat hij had gezegd dat het hem ook leuk leek om nog een keer af te spreken hebben we het daar niet meer over gehad. Ik had het kort over mijn toets en dat ik die vandaag zou hebben (gisteren gestuurd) en sindsdien wordt ik genegeerd op de app. Hij is al weer twee dagen terug in Nederland. Het voelt een beetje alsof het contact alleen van mijn kant komt..
Alle reacties Link kopieren
winkje87 schreef:
22-01-2018 21:36
Ik vind persoonlijk van niet, hij zegt toch dat hij dat leuk vindt. Maar als hij niet enthousiast reageert zou ik er geen energie meer insteken.

Hoe oud ben je eigenlijk?

24
2 dagen is niks. Misschien is hij nog aan t bijkomen van zijn vakantie? Druk met andere dingen?
Als hij al heeft gezegd dat t hem leuk lijkt om nog een keertje af te spreken, dan zou ik daar gewoon van uit gaan.

Jullie hebben nog maar 1 date gehad hè :)
Probeer er wat ontspannender mee om te gaan.
En wat ik heb geleerd van mijn online dating carrière is dat de hoeveelheid app contact niks zegt. Ik heb gedate met mannen die volop appten na 1 date maar tot een concrete 2e date kwam t nooit. Gelukkig heb ik dat wel steeds sneller door en dan kap ik t ook af.

En nu app ik met een man waarbij ik blij mag zijn als hij 5 appjes stuurt per dag. Als hij al elke dag appt. Maar de 2e dats is al gepland en zelfs al een 3e date.
Alle reacties Link kopieren
haha, joh, ik heb mannen gedate die om de paar dagen appen. Was ook nooit een man overboord. Ik vind vijf appjes per dag al behoorlijk veel eigenlijk! Ach, iedereen is anders.
Nou als ik t vergelijk met mannen die van smorgens tot savonds appen, vind ik t weinig! :-D

Maar goed, zoals we op zijn Rotterdams zeggen: "geen woorden maar daden". ;-D
Alle reacties Link kopieren
Naomi_xx schreef:
23-01-2018 16:11
Nou nadat hij had gezegd dat het hem ook leuk leek om nog een keer af te spreken hebben we het daar niet meer over gehad. Ik had het kort over mijn toets en dat ik die vandaag zou hebben (gisteren gestuurd) en sindsdien wordt ik genegeerd op de app. Hij is al weer twee dagen terug in Nederland. Het voelt een beetje alsof het contact alleen van mijn kant komt..

Next!
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Misschien is hij op vakantie iemand tegengekomen.
Wat let je om zelf een voorstel te doen voor een datum om af te spreken?
Afhankelijk van zijn reactie/geen reactie weet je dan ook waar je aan toe bent.
Eslarealidad schreef:
23-01-2018 22:30
Next!
Plus oneiiiiindig.
Ze heeft hem gisteren een appje gestuurd over een toets en daar (nog) geen reactie op gehad en dan is t nu al gelijk 'next'? Ik vind dat wel erg voorbarig.
Alle reacties Link kopieren
CherokeeRose1977 schreef:
23-01-2018 18:03

En nu app ik met een man waarbij ik blij mag zijn als hij 5 appjes stuurt per dag. Als hij al elke dag appt. Maar de 2e dats is al gepland en zelfs al een 3e date.
mosterd
Doe eens iets heel ouderwets: bel hem.
Haha man, iedereen altijd met dat ‘bel hem gewoon’. Als je 1x gedate hebt, kan ineens bellen best wel ongemakkelijk zijn hoor. Helemaal als je twijfelt (zoals TO) of je date überhaupt wel een tweede keer wil afspreken. Hij reageert (nog) niet. Dus óf hij heeft geen interesse meer óf is gewoon druk en vindt haar nog steeds leuk. In beide gevallen gaat een telefoontje daar niks aan veranderen.

TO, relax. Nog geen man overboord. Wacht gewoon even af en ga leuke dingen doen. Je ziet/merkt het vanzelf wel. Komt er geen 2e date? Zijn gemis toch.
Alle reacties Link kopieren
CherokeeRose1977 schreef:
23-01-2018 17:51
2 dagen is niks. Misschien is hij nog aan t bijkomen van zijn vakantie? Druk met andere dingen?
Als hij al heeft gezegd dat t hem leuk lijkt om nog een keertje af te spreken, dan zou ik daar gewoon van uit gaan.

Jullie hebben nog maar 1 date gehad hè :)
Probeer er wat ontspannender mee om te gaan.
Hij appte me gisteren in de avond. Hij vroeg hoe me tentamen was gegaan en stuurde er achteraan “beetje late reactie”. Hij is zich daar dus blijkbaar wel bewust van. :thumbsup:

Een aantal maanden geleden wilde ik een tweede date plannen (met iemand anders) en dacht ik ook, hè laat ik eens het initiatief nemen! Toen ik na twee weken vroeg om een tweede date gaf hij aan dat hij me te snel vond gaan. Vandaar dat ik dus een beetje terughoudend ben in het vragen om een tweede date.
Elke man is weer anders hè :)

Fijn dat hij je geappt heeft!
Alle reacties Link kopieren
Naomi_xx schreef:
24-01-2018 12:04
Hij appte me gisteren in de avond. Hij vroeg hoe me tentamen was gegaan en stuurde er achteraan “beetje late reactie”. Hij is zich daar dus blijkbaar wel bewust van. :thumbsup:

Een aantal maanden geleden wilde ik een tweede date plannen (met iemand anders) en dacht ik ook, hè laat ik eens het initiatief nemen! Toen ik na twee weken vroeg om een tweede date gaf hij aan dat hij me te snel vond gaan. Vandaar dat ik dus een beetje terughoudend ben in het vragen om een tweede date.
Gelijk heb je.
En hoe gaat het nu verder?
Weer stilte?
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Naomi_xx schreef:
24-01-2018 12:04
Hij appte me gisteren in de avond. Hij vroeg hoe me tentamen was gegaan en stuurde er achteraan “beetje late reactie”. Hij is zich daar dus blijkbaar wel bewust van. :thumbsup:

Een aantal maanden geleden wilde ik een tweede date plannen (met iemand anders) en dacht ik ook, hè laat ik eens het initiatief nemen! Toen ik na twee weken vroeg om een tweede date gaf hij aan dat hij me te snel vond gaan. Vandaar dat ik dus een beetje terughoudend ben in het vragen om een tweede date.
Fijn!

Je hebt die man niet weg gejaagd, die was gewoon niet geïnteresseerd. Iemand die jou ook wil terugzien ga je nooit wegjagen door eens initiatief te nemen. Al moet je nu ook niet gaan overdrijven maar dat doe je niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven