Contact na eerste date?

19-01-2018 00:11 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oké waarschijnlijk is dit een topic die al vaker is geopend maar toch heb ik behoefte aan advies.

Gisteravond heb ik een eerste date gehad met een hele leuke jongen die ik nog nooit in het echt had gezien. Het was (naar mijn mening) ontzettend gezellig, we hebben een paar drankjes gedaan en er viel eigenlijk geen moment stilte.

Hij zou diezelfde nacht (afgelopen nacht dus) op vakantie gaan voor een paar dagen, dus toen hij weg liep naar zijn auto en zei dat hij nog wel en foto van daar zou appen toen riep ik grappend dat hij pas een foto mocht appen als hij weer hard aan het werk was omdat ik anders jaloers zou worden dat hij lekker op vakantie was.

Nou heeft hij dus na de date helemaal niks gestuurd (ik ook niet) en is het radiostilte. Ik wil graag weten of hij het leuk vond en nog een date ziet zitten maar andersom wil ik ook niet de eerste zijn die een berichtje stuurt. Ik heb snel de neiging om iets voor een ander in te vullen.. maar als een man echt interesse heeft dan had hij al wel iets laten horen toch? Ik weet niet of ik het er nu maar bij moet laten of dat ik iets moet sturen..

Hé normaal ben ik nooit zo onzeker maar dit heeft toch wel iets bij me los gemaakt. Iemand advies?
Madelon1234 schreef:
24-01-2018 11:18
Haha man, iedereen altijd met dat ‘bel hem gewoon’. Als je 1x gedate hebt, kan ineens bellen best wel ongemakkelijk zijn hoor.
Ja, ik snap dat ook nooit. Ik vind het persoonlijk heel vervelend om gebeld te worden. Dat vond ik al toen bellen nog de norm was. Het komt altijd ongelegen, terwijl een appje tussendoor veel minder gedoe is.

Nog erger; een ingesproken voicemail af moeten luisteren. En dan wordt iemand weer gedwongen om terug te bellen enzo.

Veel mannen hebben een nog grotere hekel aan bellen. Maar goed, iedereen is anders natuurlijk. Anderen vinden bellen weer efficiënter/fijner.
Alle reacties Link kopieren
Eslarealidad schreef:
24-01-2018 15:42
Gelijk heb je.
En hoe gaat het nu verder?
Weer stilte?
Ik heb vanmiddag terug gestuurd “geeft niet hoor” en daarna dat mijn tentamen goed ging en dat ik er een voldoende voor had en sindsdien negeert hij me weer.. :facepalm:
Dit zegt niet zo heel veel hè. Wie weet is hij druk met van alles en nog wat.
Hoe was zijn app gedrag voor jullie 1e date?

Echt, probeer je niet zo druk te maken. Jullie hebben nog maar 1 date gehad. 2e date is zo goed als in the pocket. Dat is belangrijker dan een man die dag in dag uit appt maar niet wil afspreken voor een 2e date.
anoniem_290911 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 23:52
0.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
CherokeeRose1977 schreef:
24-01-2018 23:43
Dit zegt niet zo heel veel hè. Wie weet is hij druk met van alles en nog wat.
Hoe was zijn app gedrag voor jullie 1e date?

Echt, probeer je niet zo druk te maken. Jullie hebben nog maar 1 date gehad. 2e date is zo goed als in the pocket. Dat is belangrijker dan een man die dag im dag uit appt maar niet wil afspreken voor een 2e date.
Ja ook niet veel omdat hij ook had aangegeven dat hij niet zo’n apper is, dat vond ik ook niet erg want ik ben daar ook niet zo’n held in.

Ik heb bijna het idee dat hij een beetje op mij aan het wachten is tot ik iets voorstel omdat hij voorheen altijd best wel direct was, de eerste date was ook zijn initiatief. Ik weet alleen niet wanneer ik zal vragen om data’s.. ben al gauw bang opdringerig over te komen en dat wil ik absoluut niet.
Geloof mij, als een man graag nog een keer een date met je wil, ben je alles behalve opdringerig als je hem vraagt.

Dus wat let je om hem te vragen of hij (bijvoorbeeld) dit weekend wil afspreken?
Er is niks mis met initiatief tonen. En dat het door die ene man niet zo werd gewaardeerd, zegt niks over jou. En ook niet over deze man.

Soms is t makkelijker, lijkt het, om aannames te doen en geen concrete acties te ondernemen.

Dus: gewoon doen! :)
Alle reacties Link kopieren
Naomi_xx schreef:
24-01-2018 22:45
Ik heb vanmiddag terug gestuurd “geeft niet hoor” en daarna dat mijn tentamen goed ging en dat ik er een voldoende voor had en sindsdien negeert hij me weer.. :facepalm:
Geeft ie geen antwoord of negeert ie je?
Frizz schreef:
25-01-2018 00:08
Geeft ie geen antwoord of negeert ie je?
Dat is een hele goede inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Frizz schreef:
25-01-2018 00:08
Geeft ie geen antwoord of negeert ie je?
Touché
Alle reacties Link kopieren
CherokeeRose1977 schreef:
24-01-2018 23:59
Geloof mij, als een man graag nog een keer een date met je wil, ben je alles behalve opdringerig als je hem vraagt.

Dus wat let je om hem te vragen of hij (bijvoorbeeld) dit weekend wil afspreken?
Er is niks mis met initiatief tonen. En dat het door die ene man niet zo werd gewaardeerd, zegt niks over jou. En ook niet over deze man.

Soms is t makkelijker, lijkt het, om aannames te doen en geen concrete acties te ondernemen.

Dus: gewoon doen! :)

True!

Ik heb hem net een berichtje gestuurd: Hè trouwens, als het je nog steeds leuk lijkt om af te spreken.. wil je dan binnenkort wat data’s door sturen wanneer je eventueel kan?’

Ik heb het maar even luchtig gehouden en hem daarin wat ruimte gegeven. We shall see.. :shame:
Alle reacties Link kopieren
Naomi_xx schreef:
25-01-2018 00:41
True!

Ik heb hem net een berichtje gestuurd: Hè trouwens, als het je nog steeds leuk lijkt om af te spreken.. wil je dan binnenkort wat data’s door sturen wanneer je eventueel kan?’

Ik heb het maar even luchtig gehouden en hem daarin wat ruimte gegeven. We shall see.. :shame:
Nou, kijken in welk jaar je antwoord krijgt. :hihi:
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Goed dat je m hebt ge-appt! :)
Ik had alleen zelf een datum voorstel gedaan ipv het aan hem over te laten. Hopelijk krijg je snel een positieve reactie! :)
Alle reacties Link kopieren
CherokeeRose1977 schreef:
25-01-2018 13:38
Goed dat je m hebt ge-appt! :)
Ik had alleen zelf een datum voorstel gedaan ipv het aan hem over te laten. Hopelijk krijg je snel een positieve reactie! :)
Ja dat had ook wel handig geweest inderdaad, dan had ik nog concreter antwoord gehad. Ik leg de bal nu bij hem en als ik geen datums of tegenvoorstel krijg dan houd het voor mij een beetje op. We hebben al zelden app contact dus als je elkaar dan ook niet ziet dan bloedt het contact vanzelf dood..
Naomi_xx schreef:
25-01-2018 16:36
Ja dat had ook wel handig geweest inderdaad, dan had ik nog concreter antwoord gehad. Ik leg de bal nu bij hem en als ik geen datums of tegenvoorstel krijg dan houd het voor mij een beetje op. We hebben al zelden app contact dus als je elkaar dan ook niet ziet dan bloedt het contact vanzelf dood..

Heb jij issues of zo? Die gozer is gewoon aan het schuiven in zijn agenda...
Alle reacties Link kopieren
CherokeeRose1977 schreef:
25-01-2018 13:38
Goed dat je m hebt ge-appt! :)
Ik had alleen zelf een datum voorstel gedaan ipv het aan hem over te laten. Hopelijk krijg je snel een positieve reactie! :)
Hij heeft net geappt dat we niet nog een keer moeten gaan afspreken, dat hij het heel leuk vond de vorige keer maar dat de klik er niet voor hem is..
Alle reacties Link kopieren
Naomi_xx schreef:
25-01-2018 17:55
Hij heeft net geappt dat we niet nog een keer moeten gaan afspreken, dat hij het heel leuk vond de vorige keer maar dat de klik er niet voor hem is..
Dat dacht ik al.
Next!
Gewoon weer verder gaan met je leuke leven. :bigkiss:
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Ohh dat is jammer! Maar netjes van hem dat hij t wel laat weten. Al had hij dat ook wel wat eerder kunnen doen.

Maar goed, je weet in ieder geval waar je aan toe bent.
Naomi_xx schreef:
25-01-2018 17:55
Hij heeft net geappt dat we niet nog een keer moeten gaan afspreken, dat hij het heel leuk vond de vorige keer maar dat de klik er niet voor hem is..
Hè jammer. Nou ja, je hoeft je in ieder geval niet af te vragen of jij niet duidelijk was geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven