Crush op mn basisschoolex
zaterdag 26 mei 2018 om 22:30
Ik ben een meisje van inmiddels 18 jaar.
In groep 8 had ik een maandje met Sam kinderverkering zeg maar
Sinds een paar maanden begon ik opeens gevoelens voor hem te krijgen.. maar hij heeft een vriendin.
Dit ga ik absoluut niet stuk maken, maar doordat ik hem zo leuk vind kan ik niet naar andere jongens kijken of ze daten. Want geen 1 is zo leuk als Sam "mn ex"
Wat kan ik hieraan doen?
In groep 8 had ik een maandje met Sam kinderverkering zeg maar
Sinds een paar maanden begon ik opeens gevoelens voor hem te krijgen.. maar hij heeft een vriendin.
Dit ga ik absoluut niet stuk maken, maar doordat ik hem zo leuk vind kan ik niet naar andere jongens kijken of ze daten. Want geen 1 is zo leuk als Sam "mn ex"
Wat kan ik hieraan doen?
zaterdag 26 mei 2018 om 22:39
Hoe komt dat dan dat je weer gevoelens voor hem kreeg?Anoniem_18jaar schreef: ↑26-05-2018 22:30Sinds een paar maanden begon ik opeens gevoelens voor hem te krijgen.. maar hij heeft een vriendin.
zaterdag 26 mei 2018 om 22:44
Hele goede vraag...
Hij is gewoon zo anders dan andere jongens, en hij is gewoon speciaal ofzo.
En ik wil die gevoelens wegkrijgen...
Het belemmerd mij
zaterdag 26 mei 2018 om 22:51
Maar je hebt nog contact met hem?Anoniem_18jaar schreef: ↑26-05-2018 22:44Hele goede vraag...
Hij is gewoon zo anders dan andere jongens, en hij is gewoon speciaal ofzo.
En ik wil die gevoelens wegkrijgen...
Het belemmerd mij
zaterdag 26 mei 2018 om 22:54
Ik kom hem af en toe tegen..
En we snappen..
Laatst hadden we een school reüni
En toen zag ik hem de hele avond
maandag 28 mei 2018 om 21:46
Zet je gedachtens op andere dingen. Ga je Hobby's uitvoeren of ga Veel met vrienden. Praten over je gevoel is ook heel goed.lucht zeker op
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-05-2018 14:33
Reden: openingspost verwijderd, maatregelen genomen
Reden: openingspost verwijderd, maatregelen genomen
46.90% gewijzigd
dinsdag 29 mei 2018 om 14:22
Nee, jij kende hem 14 jaar geleden. De persoon die hij nu is, is iemand die intussen ook zo zijn eigen meningen en gewoontes heeft. En die zijn anders dan het romantische beeld dat jij op hem projecteert op basis van iets van vroeger.
Maar ja, hij heeft Nu een vriendin, maar als hij ook 18 is, is de kans groot dat hij over een jaar of 5 a 6 weer vrijgezel is. Dus intussen kan jij alvast relatie ervaring opdoen met andere leuke jongens. En wie weet komen jullie elkaar wel weer tegen wanneer jullie er beide klaar voor zijn.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
dinsdag 29 mei 2018 om 16:16
Je komt hem af en toe tegen en je snapt soms. Nogmaals, dat is niet iemand kennen. Zet het uit je hoofd.