Curiousity killed the cat?

08-09-2009 22:34 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de war, nieuwschierig, of gewoon die eenmalige ervaring..?!?!?

Ik identificeer me zover ik me kan herinneren als lesbisch.

Heb nooit geen ervaring op seksgebied met jongens/mannen gehad.

Mijn gevoel zat en zit altijd bij vrouwen.

Nu heb ik al enige tijd de nieuwschierigheid bij mezelf opgewekt hoe het zou zijn met een man in bed. Het is een normaal iets in de maatschappij waarvan ik geen kennis heb.

Een relatie met een man is iets wat ik serieus niet zie zitten. Ik zie mezelf echt oud worden met een vrouw.

Je leest steeds vaker dat mensen bi-curious of try-sexual zijn.

But what the other way around??

Zijn er meer lesbische meiden/vrouwen die hier ook wel eens aan denken en/of doen?
quote:GurrlLovesGurrls schreef op 08 september 2009 @ 22:34:

In de war, nieuwschierig, of gewoon die eenmalige ervaring..?!?!?

Ik identificeer me zover ik me kan herinneren als lesbisch.

Heb nooit geen ervaring op seksgebied met jongens/mannen gehad.

Mijn gevoel zat en zit altijd bij vrouwen.

Nu heb ik al enige tijd de nieuwschierigheid bij mezelf opgewekt hoe het zou zijn met een man in bed. Het is een normaal iets in de maatschappij waarvan ik geen kennis heb.

Een relatie met een man is iets wat ik serieus niet zie zitten. Ik zie mezelf echt oud worden met een vrouw.

Je leest steeds vaker dat mensen bi-curious of try-sexual zijn.

But what the other way around??

Zijn er meer lesbische meiden/vrouwen die hier ook wel eens aan denken en/of doen?Ik denk dat je beter op je plaats bent op een lesbo forum met zo'n vraag eerlijk gezegd.
Ik kan me de nieuwsgierigheid wel voorstellen.. je bent toch onderdeel van een 'minderheid' (niet lelijk bedoeld) en vraagt je dan af wat de 'meerderheid' nou zo geweldig vindt aan een man.

Er is maar 1 manier om erachter te komen....
quote:Pannetje schreef op 08 september 2009 @ 23:13:

[...]

Ik denk dat je beter op je plaats bent op een lesbo forum met zo'n vraag eerlijk gezegd.

Dat vind ik wel een beetje onaardig en kort door de bocht....

Val zelf op mannen maar vraag me ook wel eens af hoe het met een vrouw zou zijn....Is dat niet ongeveer hetzelfde? Dat je gewoon nieuwsgierig bent naar iets dat je niet kent? Maakt je in mijn ogen niet meteen Bi of Try-sexual....
Ik denk dat je dan in eerste instantie bi-curious bent... en als het bevalt try-sexual... maar waarom moet het beestje een naampje krijgen?
Ik dacht al, wat heeft een dooie kat met "relaties" te maken??

Tja, ik kan me voorstellen dat je nou wel eens wilt weten hoe het is, sex met een man.

Dus, probeer het eens een keer! Vind je het niks, dan is de kat waarschijnlijk niet dood. Vind je het leuk? Dan leeft de kat nog en is er een wurm bijgekomen. Geen man/vrouw overboord toch?

[...]

Ik denk dat je beter op je plaats bent op een lesbo forum met zo'n vraag eerlijk gezegd.

Wat is dit nou voor en domme opmerking?

Gurrl: ik ben niet lesbisch maar wel iemand die vind dat je alles in het leven moet (zou kunnen) proberen. Als hetero heb ik dus wel eens uitgeprobeerd hoe het met een vrouw was. En voor mij was het alleen maar heel grappig, lollig, ook vreemd om andere borsten te voelen dan die van mezelf en tegelijkertijd wist ik toen dat ik echt hetero ben. Gelukkig heb ik wel die ervaring gehad en dat is dan ook mijn advies: gewoon uitproberen. Dan is dit punt ook weer duidelijk.

Bovendien lijkt het me dat je verliefd wordt op een persoon, niet op een man of vrouw. Dit heb ik wel aan de hand gehad: ik heb een dochter (26 jaar) en die heeft altijd relaties met mannen gehad totdat ze verliefd werd op een vrouw en daar nu al ruim twee jaar een relatie mee heeft en afgelopen week zijn ze zelfs gaan samenwonen. En nog steeds ziet ze mooie mannen en kan ze soms, ondanks dat haar seksleven prima is, de seks met een man wel missen. En dan denk ik dat zij gewoon bi is.
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
quote:Bianca40 schreef op 08 september 2009 @ 23:17:

Ik kan me de nieuwsgierigheid wel voorstellen.. je bent toch onderdeel van een 'minderheid' (niet lelijk bedoeld) en vraagt je dan af wat de 'meerderheid' nou zo geweldig vindt aan een man.

Er is maar 1 manier om erachter te komen....

Ohh maar zo zie ik het ook hoor. Niets lelijk aan

Enne dat uitproberen..tja

[...]

Ik vind het jammer dat je er zo op reageer.

Ik snap je gedachte wel maar vind het een onbewuste vorm van hokjes plaatsen.
quote:Bianca40 schreef op 08 september 2009 @ 23:21:

Ik denk dat je dan in eerste instantie bi-curious bent... en als het bevalt try-sexual... maar waarom moet het beestje een naampje krijgen?

Juist dat bedoel ik. Het zijn maar benamingen om iets aan te geven. Hokjes plaatsen doe ik onbewust ook wel eens, maar het leek me zo wat duidelijker.

Ik zie het als iets nieuws uitproberen. Net zoals je van blond naar zwart ga.. Tis dat daar nog geen trendy benaming voor is hahaha of toch wel?!
quote:rastafun schreef op 08 september 2009 @ 23:37:

[...]

Wat is dit nou voor en domme opmerking?

Gurrl: ik ben niet lesbisch maar wel iemand die vind dat je alles in het leven moet (zou kunnen) proberen. Als hetero heb ik dus wel eens uitgeprobeerd hoe het met een vrouw was. En voor mij was het alleen maar heel grappig, lollig, ook vreemd om andere borsten te voelen dan die van mezelf en tegelijkertijd wist ik toen dat ik echt hetero ben. Gelukkig heb ik wel die ervaring gehad en dat is dan ook mijn advies: gewoon uitproberen. Dan is dit punt ook weer duidelijk.

Bovendien lijkt het me dat je verliefd wordt op een persoon, niet op een man of vrouw. Dit heb ik wel aan de hand gehad: ik heb een dochter (26 jaar) en die heeft altijd relaties met mannen gehad totdat ze verliefd werd op een vrouw en daar nu al ruim twee jaar een relatie mee heeft en afgelopen week zijn ze zelfs gaan samenwonen. En nog steeds ziet ze mooie mannen en kan ze soms, ondanks dat haar seksleven prima is, de seks met een man wel missen. En dan denk ik dat zij gewoon bi is.

Ook mee eens. Ik ben ook zeker een paar keer verliefd geweest op een jongen maar ik had altijd het gevoel dat het niet klopte en of ik iets miste. Toendertijd heb ik me daar naar mijn gevoel in mee laten slepen omdat dat het normaalste zaak van de wereld was. Puur omdat een jongen mij leuk vond, vond ik het nodig om dat ook te vinden. Toen was ik ook nog in denial hoor naar de buitenwereld. Cliche verhaal bla bla bla maar heb daar niet mee doorgezet. En sinds heel veel jaar zijn die personen steeds vrouwen

Of course weet ik wat er vreselijk aantrekkelijk is aan een man, kan er zo tig opnoemen maar ja..Heb toch veeel meer met vrouwen.

Drama drama drama...het is duidelijk puur iets seksueels

xoxo
quote:haaasje schreef op 08 september 2009 @ 23:24:

Ik dacht al, wat heeft een dooie kat met "relaties" te maken??

Tja, ik kan me voorstellen dat je nou wel eens wilt weten hoe het is, sex met een man.

Dus, probeer het eens een keer! Vind je het niks, dan is de kat waarschijnlijk niet dood. Vind je het leuk? Dan leeft de kat nog en is er een wurm bijgekomen. Geen man/vrouw overboord toch?

Haha leuk.

Idd ik zou het gewoon een keer moeten doen. Nu ben ik eenmaal geen type voor een one-night-stand. Ik zou dr eens over moeten na denken hoe ik dit aanpak

Thanks

[...]

Ik denk dat je beter op je plaats bent op een lesbo forum met zo'n vraag eerlijk gezegd.Waarom? Dit is een vrouwenforum. Lijkt me prima op z'n plek hier.

Ik ben een overtuigd heteroseksueel. Daar kwam ik achter toen ik wel homosensuele gevoelens bleek te hebben, maar het in de praktijk niet tot daden kon brengen. Wel de gelegenheid gehad maar nee, bij zoenen en knuffelen hield het bij mij op.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Pannetje,

Ik ben het met de meesten eens hier. Waarom zou dit topic onwelkom zijn? Omdat jij misschien niet lesbisch bent? Ik ben evenmin homo, zelfs geen vrouw.

Het zou in deze pijler kunnen passen, of in de Seks-pijler. Ik zie dit forum als een - qua onderwerp - algemeen forum dus elk onderwerp is bespreekbaar, dus ook dit onderwerp.
World of Warcraft: Legion
Zou Pannetje niet gewoon bedoelen dat TO mogelijk meer reacties krijgt van lesbische vrouwen op een speciaal daarvoor ingericht forum?

(zo kwam het op mij over namelijk, mede omdat dat TO specifiek vraagt of er meer lesbische vrouwen zijn die er wel eens denken of doen)

Maar ik denk zelf dat iedereen, hetero of homo, zich wel eens afvraagt hoe het zou zijn als...
Ik ben zo hetero als maar kan, denk ik (sic). Heb me ook vaak afgevraagd hoe het met een vrouw zou zijn, maar aangezien ik totaal geen lustgevoelens voel bij welke vrouw dan ook die ik ooit ontmoet heb, weet ik zo goed als zeker dat het er nooit van zal komen. Dat is dan toch ook prima?
Ja hoor Tammetuk, dat is echt prima. Alleen daar gaat het hier toch niet over?

Gurrl, ik zou het gewoon een keer doen, ga naar een discotheek, laat je versieren en bevredig je nieuwsgierigheid!
quote:Margaretha2 schreef op 09 september 2009 @ 08:59:

Gurrl, ik zou het gewoon een keer doen, ga naar een discotheek, laat je versieren en bevredig je nieuwsgierigheid!

Ik geloof niet dat ik naar een discotheek zou gaan om dit te proberen hoor. Veel ONS zijn toch echt gericht op een snelle bevrediging van een behoefte en is dan ook niet altijd een representatief beeld van een lekkere (hetero) vrijpartij waarbij al je wensen in beeld komen.

Natuurlijk rijst dan de vraag: hoe dan wel....tja dat weet ik ook niet zo goed

Maar als je die gevoelens/ideeen hebt zou ik het zeker wel een keer proberen. Veel vrouwen doen het inderdaad 'n keer met een andere vrouw om dat te proberen en jij wilt het n keer andersom, kan allemaal.

Ik hoop dat je een leuke man tegenkomt waarbij je die klik hebt en wie weet komt het er wel een keer van
Hm, kreeg wel een grijns van je bericht....want 'hoe zal het zijn met een vrouw' lees je x-aantal keren hier.... nu dus een keer de andere kant. Maar ja, probeer het uit.... makkelijkste en fijnste voor jouw lijkt mij mss wel een trio.... want dan heb je het vertrouwde gevoel van met vrouw en een man als bonus. Moet in de regel niet zo moeilijk zijn een koppel te vinden, tegenover wie je dit gewoon kunt vertellen en die je graag deze ervaring willen laten maken.
quote:Margaretha2 schreef op 09 september 2009 @ 08:59:

Nou ja, volgens mij gaat het hier dus juist wel over! Gurrl is nieuwsgierg, maar geeft zelf al aan eigenlijk niet echt lustgevoelens te voelen bij mannen. Ik vraag me af waarom je dan jezelf zou forceren tot (een poging tot) sex met een man als je verder volledig vrede hebt met je geaardheid en je huidige seksuele relaties.

Ik ben ook wel eens nieuwsgierig naar sex met Brad Pitt...
Ik word al misselijk bij de gedachte brrrr. Ik ben zoooooo hetero als de neten blijkbaar.
quote:MsFoShizzle schreef op 09 september 2009 @ 16:56:

Ik word al misselijk bij de gedachte brrrr. Ik ben zoooooo hetero als de neten blijkbaar. Wie vroeg jou naar jouw geaardheid?

TO: ik kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent naar mannen en dat het (evenals men vaak kan lezen voor het omgekeerde) het nog niet zo makkelijk is om een, twee, drie een geschikte mannelijke sekspartner te vinden en om in een goed voelende situatie te geraken waarin je in alle rust een en ander kan uitproberen.

Ik denk dat de beste manier toch is om er 'spontaan' tegen aan te lopen. Met het zetten van een advertentie krijg je denk ik vooral hele vervelende mannen en het meepikken van een kerel uit de kroeg is wellicht voor een eerste keer ook niet prettig en representatief.

Hoeveel haast heb je met deze ontdekkingstocht?

Anders zou ik je namelijk adviseren om het een beetje los te laten, het hele geaardheidvraagstuk. Je weet nu van jezelf dat je niet zo makkelijk in een categorie te plaatsen bent, je accepteert dat, je zou wel eens wat nieuw willen ervaren... Helemaal prima, en niks om haast mee te hebben, toch? Gewoon voor verschillende ervaringen open staan zonder iets af te dwingen en als zich iets aan dient dan laat je je verrassen..
Wat is dat nou weer voor rare reactie Spinster?! Jeeez...... Dat was mijn reactie op het topic, wist niet dat het verboden was, sorry hoor! Moet wel heel erg op mijn woorden letten hier, jammer!quote:Spinster schreef op 09 september 2009 @ 17:25:

[...]

Wie vroeg jou naar jouw geaardheid?

TO: ik kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent naar mannen en dat het (evenals men vaak kan lezen voor het omgekeerde) het nog niet zo makkelijk is om een, twee, drie een geschikte mannelijke sekspartner te vinden en om in een goed voelende situatie te geraken waarin je in alle rust een en ander kan uitproberen.

Ik denk dat de beste manier toch is om er 'spontaan' tegen aan te lopen. Met het zetten van een advertentie krijg je denk ik vooral hele vervelende mannen en het meepikken van een kerel uit de kroeg is wellicht voor een eerste keer ook niet prettig en representatief.

Hoeveel haast heb je met deze ontdekkingstocht?

Anders zou ik je namelijk adviseren om het een beetje los te laten, het hele geaardheidvraagstuk. Je weet nu van jezelf dat je niet zo makkelijk in een categorie te plaatsen bent, je accepteert dat, je zou wel eens wat nieuw willen ervaren... Helemaal prima, en niks om haast mee te hebben, toch? Gewoon voor verschillende ervaringen open staan zonder iets af te dwingen en als zich iets aan dient dan laat je je verrassen..
quote:Tammetuk schreef op 09 september 2009 @ 16:40:

[...]

Nou ja, volgens mij gaat het hier dus juist wel over! Gurrl is nieuwsgierg, maar geeft zelf al aan eigenlijk niet echt lustgevoelens te voelen bij mannen. Ik vraag me af waarom je dan jezelf zou forceren tot (een poging tot) sex met een man als je verder volledig vrede hebt met je geaardheid en je huidige seksuele relaties.

Ik ben ook wel eens nieuwsgierig naar sex met Brad Pitt...

Ik ben nieuwschierig puur naar sex met mannen. Hoe het is om genomen te worden en het orale.

Forceren ga ik me zeker niet. Heb ook echt geen haast met de ontdekking. Zo maar iemand oppikken of een trio is echt niets voor mij. Ik moet wel een soort klik hebben met diegene.

Ik kan het altijd heel goed vinden met mannen, maar dan echt vriendschappelijk. Ze willen allemaal mij wel eens goed laten zien hoe het is met een man. Maar heel lullig van mij is dat die man weer net niet all that is. Ik duik niet met alle vrouwen in bed en dan ook niet met alle mannen.

Een Brad Pitt of Clive Owen zeg ik natuurlijk geen nee tegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven