Danspartner zoenen?

10-10-2009 16:03 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, hier een hele stomme vraag van een man, ik zit erg over het volgende te dubben en dacht dat wat vrouwelijke input wel welkom zou zijn.

Ik dans nu bijna een jaar salsa met een meisje met wie het persoonlijk en qua dansen heel goed klikt, maar meer dan dat eigenlijk niet. Vanavond gaan we weer naar een dansavond. De laatste paar keer voel ik eigenlijk wel iets meer maar ik verwacht niet dat het ooit echt iets wordt tussen ons. Ik vind haar wel leuk maar niet op die manier, en volgens mij is het voor haar precies hetzelfde. En toch voel ik sterk de behoefte om haar te zoenen. Waar ik een beetje bang voor ben is dat als ik dat probeer en kijk hoever ik kan gaan, dat zij op me afknapt en ik een hele fijne danspartner kwijt ben. Ik zou het natuurlijk kunnen vragen, maar vragen of ik iemand mag zoenen vind ik zelf altijd een beetje suf, moet ik eerlijk zeggen, dus dat zie ik niet zo zitten.

Dus ik vroeg me af, stel dat jij mijn partner was en ik zoende je ineens, en je bent daar eigenlijk niet zo van gediend, zou dat dingen veranderen? Ook als ik uitleg dat ik niet verliefd ben maar je wel erg leuk vind en het een beetje te kwaad kreeg maar wel gewoon met je door wil blijven dansen in de toekomst?
Vaak vind ik mannen die van zichzelf niet door hebben dat ze leuk zijn, het leukst. Echt waar .
Alle reacties Link kopieren
Niets zo irritant als een danspartner die het niet om het dansen te doen is.

Je kunt ook vragen of ze het leuk vindt om buiten het dansen eens iets af te spreken.

Mijn danspartner SMSte eens of ik ook open stond voor meer. Ben heel duidelijk geweest: Nee.

Overigens dansen we ook niet meer inmiddels, maar no hard feelings, we zouden het weer kunnen oppakken.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven