Dat gebeurt alleen in Dallas... zoiets gebeurt niet echt.

06-04-2009 12:23 192 berichten
Ik hoorde best wel eens van dit soort verhalen maar heb ze eigenlijk altijd afgedaan als 'broodje aap'. Ik kon me niet voorstellen dat het in 't echt gebeurde. Niet bij normaal denkende mensen. En nu ben ik er zelf ook ingetrapt.

Mijn vriendinnetje heeft al 5 jaar een relatie met een (ogenschijnlijk) leuke vent. Wonen ook samen sinds een half jaa. Hij werkt op een booreiland. Twee weken op, week af. Ze kwamen vaak ook bij ons, en bij haar familie.

Andersom was hij enigkind en zijn moeder is dement en woont in een verzorgingstehuis.

En gisteren vriendinnetje dus helemaal overstuur aan de telefoon. De ogenschijnlijk leuke vent heeft gewoon een vrouw en kinderen. Aan wie hij de zelfde kul ophangt!!!!! Ik snap er nog allemaal niks van hoe hij hier mee is weggekomen en hoe hij dat deed met zijn tijd indelen maar de lul is gewoon al 10 jaar getrouwd. Mijn vriendinnetje en hij waren ook al een tijdje bezig met zwanger worden wat (nog) niet gelukt was.

Ze is er achter gekomen doordat ze een brief van de vrouw van een collega van hem had gekregen. (deze vrouw kent ze overigens). Ik weet niet of zijn vrouw ook een brief heeft gehad. Daarvoor is de info nog te summier. Meneer deed niet eens moeite om te ontkennen. Heeft zijn spullen gepakt en is naar moeder de vrouw gegaan.

Viendin zit nu stuk en ik ben flabbergasted. Dat niemand dit door heeft gehad! Buiten dat mijn vriendin nu even prio 1 heeft, is het gek dat ik me ook gewoon vreselijk genaaid voel? Heb net mijn lief gebeld en die was gewoon helemaal sprakeloos. Dat dit kan!!! mijn hemel zeg.
Alle reacties Link kopieren
pfoeh, dit hakt er wel in ja. En jij hebt alle recht en reden om je OOK genaaid te voelen.

sterkte, en zorg maar gewoon dat je er bent voor haar!
Jeetje dat dit kan zeg onvoorstelbaar! En vrouwlief belde nooit als hij bij jouw vriendin thuis was??
en hij is nu weer terug bij zijn vrouw??

Wat een verhaal zeg... jeetje voor beiden partijen erg klote!
5 jaar een relatie en niet weten dat iemand getrouwd is en kinderen heeft?

Mag ik even zeggen dat ik dat erg moeilijk te geloven vind? Waar woonde hij dan volgens jou vriendin voor hij ging samenwonen met haar? En is ze daar nooit geweest? Die moeder is zeker zo dement dat ze die beter niet kon ontmoeten?
Ongelofelijk, dat ze nog bestaan, zulke gladjakkers!
Ja, had een vriendin van mij ook, die was alleen pas een half jaar samen toen ze er, ik geloof via hyves en een flauw onderbuik gevoel, achterkwam... En dat zijn gewoon volwassen mensen hoor, niks groep drie basisschool. Te belachelijk voor woorden, ik glij hier zowat van van mijn stoel van vebazing.
Wat een raar verhaal?! Maar als hij dan die andere twee weken niet werkte maar bij z'n vrouw zat aan wie hij hetzelfde verhaal vertelde, wanneer werkte hij dan wel?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:Bronny schreef op 06 april 2009 @ 12:37:

5 jaar een relatie en niet weten dat iemand getrouwd is en kinderen heeft?

Mag ik even zeggen dat ik dat erg moeilijk te geloven vind? Waar woonde hij dan volgens jou vriendin voor hij ging samenwonen met haar? En is ze daar nooit geweest? Die moeder is zeker zo dement dat ze die beter niet kon ontmoeten?als hij daar ook beweert op een booreiland te zitten twee weken lang.. Hoe kwam hij aan zn geld, trouwens?
quote:Spijker schreef op 06 april 2009 @ 12:41:

Wat een raar verhaal?! Maar als hij dan die andere twee weken niet werkte maar bij z'n vrouw zat aan wie hij hetzelfde verhaal vertelde, wanneer werkte hij dan wel?ja, psies?
Apart verhaal, maar goed het is mogelijk dat deze meneer velen in de zeik geeft genomen. Al vind ik het dan wel weer erg knap en heb ik bij het verhaal wel kritische kanttekeningen. Want in mijn ogen rammelt het verhaal aan alle kanten.

Ik vind het rot voor je vriendin
Nou dat weet ik dus nog niet allemaal. Ik zie haar morgen en dan wil ik ook 't naadje van de kous werken. Die vrouw die die brief schreef is dus de vrouw van zijn collega. Hij werkt dus wel op een booreiland. Ze heeft zijn moeder ook een paar keer gezien. Maar die is inderdaad zo dement als een deurkruk, dus dat is 'lekker veilig'.

Waar hij nu heen is weet ze niet. Ze vermoed naar zijn vrouw. Dat ze elkaar ontmoetten woonde hij tijdelijk bij een vriend omdat zijn relatie net verbroken was. Daar is ze inderdaad nooit geweest omdat hij nogal klein behuist was, ze zaten dus eigenlijk merendeel van de tijd in haar huis. (waar ze nu dan ook samenwoonden) Daarbij woonde die vriend ergens in Groningen en pakte hij de helicopter vanaf Den Helder waar zij woonde, dus was het ook makkelijker dat ze daar zaten. :S

Ik vraag me ook af hoe hij dat met zijn werk deed. Werkte hij niet de hele maand oid? Ik probeer ook terug te kijken op die tijd in de hoop op een 'oh ja erlebnis' maar er komt werkelijk helemaal niks. Ik voel mezelf ook zo'n naieve trut momenteel.
quote:RosieRo schreef op 06 april 2009 @ 12:41:

[...]

als hij daar ook beweert op een booreiland te zitten twee weken lang.. Hoe kwam hij aan zn geld, trouwens?Vroeg ik mij ook af. Mijn man (toen nog vriend) heeft ook jarenlang op booreilanden en raffinaderijen gewerkt, dat is een nogal apart wereldje. Lijkt me wel heel erg moeilijk om dat te faken. En niet in de laatste plaats het inkomen ja.
ik vind dit soort dingen altijd moeilijk te geloven, zal best gebeuren hoor, maar ik snap niet dat je dit 5 jaar lang niet doorhebt. Mijn vriend heeft op een booreiland gewerkt en mijn zwager werkt er nog, maar hij was altijd dag en nacht bereikbaar, kreeg in de weken thuis mail van werk, ik zag de tickets van het vliegen naar het booreiland, ik hoorde hem bellen met booreiland als hij thuis was, etc etc. Hoe zit het met zijn vrienden, die zie je toch ook? en die demente moeder die zoek je toch ook op? verspreekt iemand zich nooit? zie je nooit een giro rekening van je partner? een salarisstrook?
Wat ik mij ook afvraag, hoe deed meneer het met verjaardagen van bijvoorbeeld zijn kinderen?? Lijkt me toch stug dat ze 5 jaar lang op de dagen jarig waren als hij bij zijn gezin was. En de rest van de feestdagen zoals kerst en zo? Hoe heeft die man dit in godsnaam kunnen inplannen met 2 schoonfamilies???
quote:luna2006 schreef op 06 april 2009 @ 12:34:

Jeetje dat dit kan zeg onvoorstelbaar! En vrouwlief belde nooit als hij bij jouw vriendin thuis was??

Komt mij niet onbekend voor dit soort verhalen. Ik durf te wedden dat hij vertelde dat hij op het booreiland geen bereik had met zijn telefoon, dus strategisch zijn telefoon uit als hij bij de ander was.

Ja kan me voorstellen dat je je belazert voelt, zijn jullie ook allemaal. En zo lang zeg, zelfs dat je vriendin bezig was om zwanger te worden. Haar hele wereldje valt even in elkaar.

Ik ben denk ik niet op die manier belazert maar wel dat een ex een kind had bij zijn exvrouw en dat zijn ouders niet in het buitenland woonde. Die mocht ik niet zien want dan zouden ze zich verlullen over zijn kind. Hij vertelde dat hij geen mobiel had, de dagen bij mij had hij die misschien thuis liggen denk ik. Ja dat we zouden gaan samenwonen, ja toen kwam het allemaal uit.

Ik was blij dit al na een half jaar te ontdekken. Ik begrijp het verdriet van je vriendin, dat je daar ingetrapt bent. Maar sommige pathelogische leugenaars zijn zo ........... kien, die zijn moeilijk te betrappen. Ja schiet je niets mee op als het je overkomt, hoewel ...... Het overkomt je meestal geen 2e keer meer.

Probeer je vriendin te steunen in deze situatie. En het doet niets af aan het verdriet maar je voelt je "stom" dat het jou is overkomen, maar sommige pathelogische leugenaars zijn heel moeilijk te ontmaskeren, vergeet dat niet.

Ook al had ik er vroeger onderbuik gevoelens bij. Ik wist ook dat er iets niet klopte maar voor ik het bewezen kreeg...... Ik heb het geluk gehad dat ik er al snel achterkwam.

Sterkte voor jou en je vriendin.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ze woonden een half jaar samen dus misschien als dat langer was geweest waren er wel eerder dingen aan het licht gekomen (de verjaardagen inderdaad).

Met kerst was hij niet thuis met Oud en Nieuw weer wel trouwens.
quote:Oriane schreef op 06 april 2009 @ 12:48:

Ik vraag me ook af hoe hij dat met zijn werk deed. Werkte hij niet de hele maand oid? Ik probeer ook terug te kijken op die tijd in de hoop op een 'oh ja erlebnis' maar er komt werkelijk helemaal niks. Ik voel mezelf ook zo'n naieve trut momenteel.

Nee als je echt in 'productie' werkt op zo'n platform dan is het twee weken op, twee weken af. In die twee weken werk je vaak wel 14 dagen lang 12 uur per dag. Mijn man kon bij terugkomst dan ook nooit boe of bah meer zeggen. En die had in de tussenliggende weken wel een kantoorbaan trouwens.

De heli's vliegen alleen van Den Helder naar het platform, niet naar een andere luchthaven of naar huis. Het is de bedoeling dat je dus zelf vervoer van en naar Den Helder regelt volgens mij.

Op veel platforms kun je echt niet zomaar komen of weg wanneer je wilt, zeker niet op kleine platforms, zoals de Nederlandse.
Kijk als je op een booreiland werkt heb je vreemde roosters of ben je veel van huis. Een groot voordeel dus wanneer je dan toch 2 vrouwen hebt.

Dat jij je ook belazerd voelt snap ik, je kent iemand toch 5 jaar en gaat ermee om. En dan blijkt alles wat hij gezegd, gedaan heeft een grote leugen.
quote:Oriane schreef op 06 april 2009 @ 12:52:

Ze woonden een half jaar samen dus misschien als dat langer was geweest waren er wel eerder dingen aan het licht gekomen (de verjaardagen inderdaad).

Met kerst was hij niet thuis met Oud en Nieuw weer wel trouwens.

Maar het moet haar toch opgevallen zijn dat hij geen geld had? Als hij een week bij partner 1 zit en 'n week bij partner 2 en dan tussendoor nog af en toe 'n week werkt, dan zal dat toch niet veel opleveren, zeker als ie ook nog mee moet betalen aan beide huishoudens.

In elk geval 'n groot geluk dat ze niet zwanger van 'm is geworden!
dat iemand zegt dat die niet bereikbaar is snap ik in zijn geval, dat jij dat als vriendin gelooft snap ik niet, want dat is gewoon niet waar, ook mannen op een booreiland zijn bereikbaar, wat als er plotseling iemand doodgaat bijvoorbeeld?
O ja met kerst was meneer zeker werken?

Jeetje ik heb echt medeleven met je vriendin. Wat zou ze er door heen zitten zeg!
Wat verschrikkelijk voor je vriendin.

Je zou haar het boek "De bigamist" van Mary Turner Thomson eens moeten aanraden.

Ze is niet de enige die zo bedonderd wordt.
quote:arwen173 schreef op 06 april 2009 @ 12:55:

dat iemand zegt dat die niet bereikbaar is snap ik in zijn geval, dat jij dat als vriendin gelooft snap ik niet, want dat is gewoon niet waar, ook mannen op een booreiland zijn bereikbaar, wat als er plotseling iemand doodgaat bijvoorbeeld?precies, kan me haast niet voorstellen dat hij NOOIT bereikbaar was op dat booreiland!
Het rare is, het kan. Ik werkte ooit ergens, was een management assistente, behoorlijk pientere meid, slim, snugger.

Had een relatie met een vent die bij de Marine zat. Ook die had dus een vrouw en kind. Meneer vond het zo moeilijk om zich te binden, dus was 'zelden thuis', en 'veel bij vrienden enzo'. Ik denk ook dat het feit dat ze nog niet zo lang samenwoonden en hij op dat eiland zit, dat je daarmee langer de schijn kan weten op te houden.

Is er laatst niet een boek verschenen van dat fotomodel die een relatie had met zo'n engerd? Hij beweerde piloot te zijn bij Martinair. Had alles, hele vluchtplannen etc thuisliggen. Vertrok in zijn pilotenkostuum braaf regelmatig naar Schiphol. Totdat zij 'm een keertje dringend nodig had en hij zijn mobiel niet opnam. Zij bellen naar Martinair, waar ze nog nooit van 'm hadden gehoord...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven