Date afwimpelen
zondag 4 maart 2012 om 16:27
zondag 4 maart 2012 om 16:35
zondag 4 maart 2012 om 16:38
quote:madeliefislief33 schreef op 04 maart 2012 @ 16:23:
Hee voor de 2de keer
Ik heb laast een date gehad met een leuke jongen, maar verder niks.
Hij zei zelf ook dat ie me alleen leuk vind. Nu stuurt hij me wel de hele tijd smsjes met Madelief ik vind je lief etc. Negeren ?
Niet negeren maar gewoon zeggen:
Sorry het was leuk om een keer met je af te spreken maar ik had er geen verwachtingen van! Succes verder met daten.
Want eerst spreek je met hem af en dan zegt hij ik vind je leuk en zou je hem volkomen negeren:S Dan moet je het ook afmaken en de boodschap overbrengen.
Hee voor de 2de keer
Ik heb laast een date gehad met een leuke jongen, maar verder niks.
Hij zei zelf ook dat ie me alleen leuk vind. Nu stuurt hij me wel de hele tijd smsjes met Madelief ik vind je lief etc. Negeren ?
Sorry het was leuk om een keer met je af te spreken maar ik had er geen verwachtingen van! Succes verder met daten.
Want eerst spreek je met hem af en dan zegt hij ik vind je leuk en zou je hem volkomen negeren:S Dan moet je het ook afmaken en de boodschap overbrengen.
zondag 4 maart 2012 om 16:44
quote:gina88 schreef op 04 maart 2012 @ 16:38:
[...]
denk niet dat het nodig is om te dat te zeggen.
quote:madeliefislief33 schreef op 04 maart 2012 @ 16:31:
Gisternacht belde ik hem op om te vragen waarom... Meneer zat weer dronken in de kroeg :') Ik hoorde op de achtergrond hoerrrrrrrrrrrrrrr en een hoop gelach...
[...]
denk niet dat het nodig is om te dat te zeggen.
quote:madeliefislief33 schreef op 04 maart 2012 @ 16:31:
Gisternacht belde ik hem op om te vragen waarom... Meneer zat weer dronken in de kroeg :') Ik hoorde op de achtergrond hoerrrrrrrrrrrrrrr en een hoop gelach...