Date die goed beviel

11-03-2018 08:21 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo
Gister heb ik na lang contact eerste date gehad met een man, het klikte meteen en was erg gezellig, na afloop ook gekust.
Eenmaa thuis nog heel lang geappt en hij wilt me vandaag weer zien, ik wil dat ook maar ben bang dat dat te snel is, maar vind hem wel echt heel erg leuk, zijn hier meer mensen die gelijk de volgende dag de 2de date deden?
Hij vind mij ook erg leuk op de date ook hij toonde heel veel interesse heeft veel over zijn leven gezegd en keek me ook heel lang aan in me ogen vaak en zegt ook dat hij me leuk vind. En ik helemaal zijn type ben(hij ook die van mij😆)
Nee ik heb nooit de dag na de eerste date de tweede date gepland. Nee het is niet te vroeg als jullie daar allebei zin in hebben. Go with the flow, er zijn geen keiharde regels. Stem gewoon op elkaar af, als jullie het fijn vinden om heel snel te gaan, doe je dat, als één van jullie ruimte nodig heeft, geef je dat
ach, zolang jij je koffers niet mee neemt om bij hem in te trekken is het echt niet te vroeg.

gewoon weer afspreken en wat leuks gaan doen. En dan maar kijken waar het eindigt.

Heel veel plezier!
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Hier ook de volgende dag de tweede date. Ik dacht ook nee dat is veel te snel! Toch gedaan en nooit spijt van gehad. Go with the flow, als het goed voelt gewoon doen!
Okee nu nog bedenken wat te gaan doen naar bios of thuis gezellig filmpje kijken,
Kellsh89 schreef:
11-03-2018 08:39
Okee nu nog bedenken wat te gaan doen naar bios of thuis gezellig filmpje kijken,
Als je thuis blijft krijg je waarschijnlijk seks. Ik denk wel dat het handig is om te bedenken of je dat al wilt.
Nee daar wacht ik mee en heb ik hem ook gezeg
Als je de date buitenshuis plant dan zal die boodschap ook overkomen. Als je ‘m toch thuis plant heb je altijd van dus optimisten die denken dat ‘als een meisje nee zegt bedoelt ze eigenlijk ja’.
Plan die date dus buitenshuis, dan is de boodschap duidelijk
Kellsh89 schreef:
11-03-2018 08:46
Nee daar wacht ik mee en heb ik hem ook gezeg
Okee dan word het de bios Haha
MinkeDeWit schreef:
11-03-2018 08:45
Als je thuis blijft krijg je waarschijnlijk seks. Ik denk wel dat het handig is om te bedenken of je dat al wilt.
Je bent er zelf ook bij hè.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Heb ook wel eens direct de dag erna afgesproken, niks mis mee als je allebei zin in date 2 hebt
Als je maar de bios gaat dan kan je niet echt samen praten.

Zou persoonlijk niet mijn keus zijn 😉
En veel plezier vanavond gewoon lekker van genieten. Enne hij mag het ook best verzinnen wat jullie gaan doen ☺️
Wat leuk voor je! Gewoon lekker gaan vandaag en inderdaad Go with the Flow..zolang als het maar goed voelt en leuk is. :-}

Geniet ervan!
Ja we gaan dan eerst wat drinken in de stad even kletsen en dan filmpje
Je hebt al gezegd dat het geen seks wordt? Als in dit moest besproken worden?

Hij is uit op seks.
Nee gister met de date hebben we veel gepraat en toen heb ik ook gezegt van dat ik eerst iemand goed wil leren kennen en dat ik niet iemand ben die gelijk het bed in duikt met iemand daar had hij alleen maar respect voor wilde dat toch even gezegt hebben na nare ervaring die ik gehad heb ooit
Veel plezier dan vandaag! :)
Veel plezier!
Wat leuk zeg. Klinkt goed! Het kan zijn dat anderen gelijk hebben met "hij is uit op seks", maar het kan net zo goed zijn dat hij je oprecht geweldig vindt en ook zijn vrije zondag aan je wil besteden.

Hou je ons op de hoogte?
Doe ik ik laat weten hoe de date was
En, hoe ging de date?
Jaa ging super was echt gezellig klik is er enorm, we zijn wat wezen drinken in de stad en daarna toch een film bij mij gekeken en ja hij heeft netjes zn handen thuis gehouden Haha, wel gekust maar hij heeft niks geprobeerd ook veel gepraat weer en hij zei ook dat hij me echt leuk vind en serieus met me verder wilt kijken waar het heen gaat woensdag weer een date dan gaan we wel naar de film, heb er wel een goed gevoel bij😊hij komt ook wel serieus over
Intimiteit is wel een dingetje he
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Sommige vrouwen zijn wat serieuser met die zaken Jolly.

Leuk Kellsh!
Je bent verder wel bekend met de " Three date rule" ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven