Date die goed beviel
zondag 11 maart 2018 om 08:21
Hallo
Gister heb ik na lang contact eerste date gehad met een man, het klikte meteen en was erg gezellig, na afloop ook gekust.
Eenmaa thuis nog heel lang geappt en hij wilt me vandaag weer zien, ik wil dat ook maar ben bang dat dat te snel is, maar vind hem wel echt heel erg leuk, zijn hier meer mensen die gelijk de volgende dag de 2de date deden?
Hij vind mij ook erg leuk op de date ook hij toonde heel veel interesse heeft veel over zijn leven gezegd en keek me ook heel lang aan in me ogen vaak en zegt ook dat hij me leuk vind. En ik helemaal zijn type ben(hij ook die van mij
)
Gister heb ik na lang contact eerste date gehad met een man, het klikte meteen en was erg gezellig, na afloop ook gekust.
Eenmaa thuis nog heel lang geappt en hij wilt me vandaag weer zien, ik wil dat ook maar ben bang dat dat te snel is, maar vind hem wel echt heel erg leuk, zijn hier meer mensen die gelijk de volgende dag de 2de date deden?
Hij vind mij ook erg leuk op de date ook hij toonde heel veel interesse heeft veel over zijn leven gezegd en keek me ook heel lang aan in me ogen vaak en zegt ook dat hij me leuk vind. En ik helemaal zijn type ben(hij ook die van mij
zondag 11 maart 2018 om 08:25
Nee ik heb nooit de dag na de eerste date de tweede date gepland. Nee het is niet te vroeg als jullie daar allebei zin in hebben. Go with the flow, er zijn geen keiharde regels. Stem gewoon op elkaar af, als jullie het fijn vinden om heel snel te gaan, doe je dat, als één van jullie ruimte nodig heeft, geef je dat
zondag 11 maart 2018 om 08:27
zondag 11 maart 2018 om 08:51
Als je de date buitenshuis plant dan zal die boodschap ook overkomen. Als je ‘m toch thuis plant heb je altijd van dus optimisten die denken dat ‘als een meisje nee zegt bedoelt ze eigenlijk ja’.
Plan die date dus buitenshuis, dan is de boodschap duidelijk
Plan die date dus buitenshuis, dan is de boodschap duidelijk
zondag 11 maart 2018 om 08:55
Je bent er zelf ook bij hè.MinkeDeWit schreef: ↑11-03-2018 08:45Als je thuis blijft krijg je waarschijnlijk seks. Ik denk wel dat het handig is om te bedenken of je dat al wilt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 11 maart 2018 om 09:38
maandag 12 maart 2018 om 07:39
Jaa ging super was echt gezellig klik is er enorm, we zijn wat wezen drinken in de stad en daarna toch een film bij mij gekeken en ja hij heeft netjes zn handen thuis gehouden Haha, wel gekust maar hij heeft niks geprobeerd ook veel gepraat weer en hij zei ook dat hij me echt leuk vind en serieus met me verder wilt kijken waar het heen gaat woensdag weer een date dan gaan we wel naar de film, heb er wel een goed gevoel bij
hij komt ook wel serieus over