Date doet vreemd
woensdag 26 juni 2019 om 21:48
Sinds ongeveer 1,5 maand date ik een ontzettend leuke man. In het begin was er gelijk de klik en we hebben ookal vroeg naar elkaar uitgesproken wat we van elkaar vonden.
Ergens vorige week een heel lang appje van hem gekregen,midden in de nacht! Deze las ik pas in de ochtend. Het was een ontzettend zwijmel bericht. Zijn woorden: ik spookte met alles wat ie deed door z'n hoofd. Hij kon niet meer zonder me en zag een mooie toekomst voor ons samen.
Die woensdag avond was ie weer bij me. Super fijne avond gehad. Leuk gehad in bed (orale sex).
Toen de donderdag ochtend. In de ochtend nog lief afscheid van elkaar genomen en hij had ontzettend moeite om weg te gaan. Toen hij eenmaal aangekomen was op z'n werk kreeg ik nog een leuk appje met dat ie van me hield.
Daarna veranderde alles! Hij werd afstandelijk. Het app contact verdween bijna. En als ik vroeg wat er was kreeg ik niet zulke vriendelijke appjes terug met dat ik niet overal wat achter moet zoeken .
De dagen daarna werd het niet veel beter. Ik kreeg naar m'n hoofd geslingerd dat ie niet van claim gedrag hield en als t verkeerd zou lopen tussen ons dat t dan een ontzettende klap zou zijn etc. Het gekke is, ik heb nooit van die kwijlende berichten naar hem gestuurt dus waar hij het claimen vandaan haalt? Geen idee..
Op een gegeven moment belde ie me weer en vertelde ie dat ie zoveel van me hield, en me een ontzettende leuke vrouw vond. Ik vroeg hem waar dit zo ineens vandaan kwam ,maar daar kon hij me geen antwoord op geven.
Gisteravond ging het helemaal mis . Ik lag in bed en kreeg een appje van hem met de vraag wat ik aan t doen was. Waarop ik antwoordde dat ik in bed lag (23.30 uur). Waarop ik van hem het antwoord kreeg "hoe the fuck leef jij?".
Ik heb hier op gereageerd dat met dat als hij zo door bleef gaan met dit kinderachtige gedoe het voor mij klaar was. Enige wat hij zei was hierna prima en oke.
En nu, nu zit ik thuis. Denkend aan hem. Denken aan wat er mis is gegaan. Hoe heeft dit toch kunnen gebeuren. Ergens hoop ik heel erg dat hij nog een appje gaat sturen.
Wat vinden jullie? Laten gaan?
Ergens vorige week een heel lang appje van hem gekregen,midden in de nacht! Deze las ik pas in de ochtend. Het was een ontzettend zwijmel bericht. Zijn woorden: ik spookte met alles wat ie deed door z'n hoofd. Hij kon niet meer zonder me en zag een mooie toekomst voor ons samen.
Die woensdag avond was ie weer bij me. Super fijne avond gehad. Leuk gehad in bed (orale sex).
Toen de donderdag ochtend. In de ochtend nog lief afscheid van elkaar genomen en hij had ontzettend moeite om weg te gaan. Toen hij eenmaal aangekomen was op z'n werk kreeg ik nog een leuk appje met dat ie van me hield.
Daarna veranderde alles! Hij werd afstandelijk. Het app contact verdween bijna. En als ik vroeg wat er was kreeg ik niet zulke vriendelijke appjes terug met dat ik niet overal wat achter moet zoeken .
De dagen daarna werd het niet veel beter. Ik kreeg naar m'n hoofd geslingerd dat ie niet van claim gedrag hield en als t verkeerd zou lopen tussen ons dat t dan een ontzettende klap zou zijn etc. Het gekke is, ik heb nooit van die kwijlende berichten naar hem gestuurt dus waar hij het claimen vandaan haalt? Geen idee..
Op een gegeven moment belde ie me weer en vertelde ie dat ie zoveel van me hield, en me een ontzettende leuke vrouw vond. Ik vroeg hem waar dit zo ineens vandaan kwam ,maar daar kon hij me geen antwoord op geven.
Gisteravond ging het helemaal mis . Ik lag in bed en kreeg een appje van hem met de vraag wat ik aan t doen was. Waarop ik antwoordde dat ik in bed lag (23.30 uur). Waarop ik van hem het antwoord kreeg "hoe the fuck leef jij?".
Ik heb hier op gereageerd dat met dat als hij zo door bleef gaan met dit kinderachtige gedoe het voor mij klaar was. Enige wat hij zei was hierna prima en oke.
En nu, nu zit ik thuis. Denkend aan hem. Denken aan wat er mis is gegaan. Hoe heeft dit toch kunnen gebeuren. Ergens hoop ik heel erg dat hij nog een appje gaat sturen.
Wat vinden jullie? Laten gaan?
anoniem_329609 wijzigde dit bericht op 26-06-2019 23:25
0.14% gewijzigd
donderdag 27 juni 2019 om 19:58
En ik ken die hele man niet en ik denk van wel. Ik denk aan alcohol. Hoe ik dat weet? Omdat ik ook ooit zo was. Ik dronk teveel en ging dan achterlijke berichten sturen.Maaikeapeldoorn schreef: ↑27-06-2019 09:33Bedankt voor de reacties!
Hij heeft geen alcohol of drugs probleem... Dit weet ik heel zeker.
En ik weet zeker dat de mensen die die berichten ontvingen ook van mij zeggen dat ik niet dronk.
vrijdag 28 juni 2019 om 04:31
Heldens schreef: ↑27-06-2019 19:58En ik ken die hele man niet en ik denk van wel. Ik denk aan alcohol. Hoe ik dat weet? Omdat ik ook ooit zo was. Ik dronk teveel en ging dan achterlijke berichten sturen.
En ik weet zeker dat de mensen die die berichten ontvingen ook van mij zeggen dat ik niet dronk.
Hier hetzelfde verhaal....
vrijdag 28 juni 2019 om 08:03
De kans dat het daadwerkelijk mijn ex zal zijn zou wel heel toevallig zijn maar de stad klopt, z'n gedrag klopt....
vrijdag 28 juni 2019 om 08:07
Dit gedrag klinkt als de man die ik net kwijt ben na 1,5 jaar, alleen die is jonger en woont wat meer noordwaarts. Maar evengoed ga je stapeldol worden van zulk gedrag en gaat het je veel drama,tranen en een gebroken hart opleveren. Dit is nu een truukje om te kijken of je hapt en zo ja dan gaat hij helemaal los. En je altijd wijsmaken dat het door jou komt dat hij zich zo gedraagt. Lekker aan je voorbij laten gaan, dit exemplaar.
vrijdag 28 juni 2019 om 09:24
Je hebt helemaal gelijk hoor!Vriendgedumpt schreef: ↑28-06-2019 08:07Dit gedrag klinkt als de man die ik net kwijt ben na 1,5 jaar, alleen die is jonger en woont wat meer noordwaarts. Maar evengoed ga je stapeldol worden van zulk gedrag en gaat het je veel drama,tranen en een gebroken hart opleveren. Dit is nu een truukje om te kijken of je hapt en zo ja dan gaat hij helemaal los. En je altijd wijsmaken dat het door jou komt dat hij zich zo gedraagt. Lekker aan je voorbij laten gaan, dit exemplaar.
Ik weet het allemaal zo goed, maar tegelijkertijd vind ik het ook enorm lastig.
Ik moest ook altijd maar de verhalen aan horen over hoe zwaar werk hij wel niet had. Voor mijn gevoel was er nooit plaats. Als ik het dan eens had over mijn gevoel kwam hij met de mededeling dat ik is op moest houden met m'n depressieve geleuter .
Ook kon hij heel slecht tegen mijn weerwoord. Of als ik ergens een andere mening over had.
vrijdag 28 juni 2019 om 09:36
Wow, wat een leuke dates moeten dat geweest zijn... 1,5 maand kennen jullie elkaar en dit zijn de ervaringen die je daaruit hebt opgedaan...Maaikeapeldoorn schreef: ↑28-06-2019 09:24Je hebt helemaal gelijk hoor!
Ik moest ook altijd maar de verhalen aan horen over hoe zwaar werk hij wel niet had. Voor mijn gevoel was er nooit plaats. Als ik het dan eens had over mijn gevoel kwam hij met de mededeling dat ik is op moest houden met m'n depressieve geleuter .
Ook kon hij heel slecht tegen mijn weerwoord. Of als ik ergens een andere mening over had.
Vertel eens wat hem dan zo leuk maakt dat je daadwerkelijk twijfelde en dit topic geopend hebt, wat zijn de dingen die hem voor jou aantrekkelijk maken? Altijd goed om te weten waar je toekomstige vriend aan moet voldoen (zonder dit gestoorde gedrag).
Groetjes
If it weren't for the amazing double standard, you would have no standard at all...
vrijdag 28 juni 2019 om 09:37
vrijdag 28 juni 2019 om 10:01
Inderdaad, zijn gevoelens en behoeftes staan op 1, als ik eens chagrijnig was of boos dan zocht hij daar gelijk wat achter of hij begon over hoe hij zelf ook zo een situatie had of erger. Hij had een heel zwaar leven met 5 kinderen bij 2 exen en ik moest daar begrip voor hebben maar andersom was er geen ruimte voor mijn gevoel. Het verschil bij mij zat dat ik hem al 1,5 jaar ken en de eerste maanden heel erg leuk waren, en later ook nog veel momenten dat we het echt leuk hadden. Die van jou laat zijn masker na 1,5 maand al zakken, dan kun je hem toch onmogelijk al heel leuk vinden of al heel verliefd zijn? Of date je hem al langer?Maaikeapeldoorn schreef: ↑28-06-2019 09:24Je hebt helemaal gelijk hoor!
vrijdag 28 juni 2019 om 10:11
2 pagina's terug was hij nog geweldig en moeilijk los te laten....een ontzettend leuke man met wie je direct klikte...volgens mij moet je wel heel erg graag een relatie willen wanneer je je zo laat behandelen en je dit geweldig noemt...dan ben je weinig positiefs gewend.Maaikeapeldoorn schreef: ↑28-06-2019 09:24Je hebt helemaal gelijk hoor!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
vrijdag 28 juni 2019 om 10:24
Wat een leuke eerste periode zeg!Maaikeapeldoorn schreef: ↑28-06-2019 09:24Je hebt helemaal gelijk hoor!
Dit klinkt alsof jullie al 7 jaar bij elkaar zijn.
Maar dit is nog maar sinds begin mei? Jemig, heel erg snel lozen deze meneer hoor!
Deze gaat alleen maar over zichzelf en over wie de baas is in de relatie.
En ik verklap je alvast: dat is HIJ. En hoe jij ook zou gaan draaien, keren, veranderen, hem pleasen, Het Zal Nooit Genoeg Zijn.
Ophouden nu. Afkappen.
Je bent toch veel meer waard dat dit gedonder?
vrijdag 28 juni 2019 om 12:27
Waarom wil je verder met deze gast, echt wat is er mis met jou?Maaikeapeldoorn schreef: ↑28-06-2019 09:24Je hebt helemaal gelijk hoor!
vrijdag 28 juni 2019 om 13:09
Ik zeg toch nergens dat ik verder met hem wil?!Sjaantje37 schreef: ↑28-06-2019 12:27Waarom wil je verder met deze gast, echt wat is er mis met jou?
Vind het gewoon moeilijk om hem los te laten. Dan denk ik terug aan de dingen die wél goed gingen. Al weet ik dat t negatieve meer was dan de positieve dingen ...
vrijdag 28 juni 2019 om 13:11
vrijdag 28 juni 2019 om 13:19
Moeilijk om hem los te laten....... En dit al na 6 weken?Maaikeapeldoorn schreef: ↑28-06-2019 13:09Ik zeg toch nergens dat ik verder met hem wil?!
Vind het gewoon moeilijk om hem los te laten. Dan denk ik terug aan de dingen die wél goed gingen. Al weet ik dat t negatieve meer was dan de positieve dingen ...
Je bent echt hopeloos op zoek naar iemand he? Heb je echt zo weinig eigenwaarde en zelfvertrouwen dat je je zo snel bindt aan iemand, of deze persoon nu goed voor je is of niet?
Nu heb je echt geluk, dat deze meneer zichzelf al binnen 6 weken laat zien. De meeste van dit type mannen laten langer op zich wachten tot hun masker valt. En dan zit jij hopeloos vast in je zelfgemaakte gevangenis van moeilijk los kunnen laten. Je trapt volledig in het masker en kan de rotte binnenkant niet op waard schatten.
Kijk daar ontzettend mee uit!
vrijdag 28 juni 2019 om 13:38
En dit ga je missen.Maaikeapeldoorn schreef: ↑28-06-2019 09:24
Voor mijn gevoel was er nooit plaats. Als ik het dan eens had over mijn gevoel kwam hij met de mededeling dat ik is op moest houden met m'n depressieve geleuter .
Er is leuker gezelschap te vinden.
vrijdag 28 juni 2019 om 13:55
In je openingstopic had je het over "een ontzettend leuke man". Maar heel eerlijk gezegd blijft daar nog verdomd weinig van over als ik de rest van je berichten lees...Maaikeapeldoorn schreef: ↑28-06-2019 09:24Je hebt helemaal gelijk hoor!
Sterkte met de knoop doorhakken!
vrijdag 28 juni 2019 om 13:56
Een serieuze vraag, niet bedoeld om te katten of zo, maar: ben je bang om alleen te blijven, is dat de reden dat je zo aan deze man vast zit?Maaikeapeldoorn schreef: ↑28-06-2019 13:09Ik zeg toch nergens dat ik verder met hem wil?!