Date doet vreemd

26-06-2019 21:48 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds ongeveer 1,5 maand date ik een ontzettend leuke man. In het begin was er gelijk de klik en we hebben ookal vroeg naar elkaar uitgesproken wat we van elkaar vonden.

Ergens vorige week een heel lang appje van hem gekregen,midden in de nacht! Deze las ik pas in de ochtend. Het was een ontzettend zwijmel bericht. Zijn woorden: ik spookte met alles wat ie deed door z'n hoofd. Hij kon niet meer zonder me en zag een mooie toekomst voor ons samen.
Die woensdag avond was ie weer bij me. Super fijne avond gehad. Leuk gehad in bed (orale sex).
Toen de donderdag ochtend. In de ochtend nog lief afscheid van elkaar genomen en hij had ontzettend moeite om weg te gaan. Toen hij eenmaal aangekomen was op z'n werk kreeg ik nog een leuk appje met dat ie van me hield.
Daarna veranderde alles! Hij werd afstandelijk. Het app contact verdween bijna. En als ik vroeg wat er was kreeg ik niet zulke vriendelijke appjes terug met dat ik niet overal wat achter moet zoeken .
De dagen daarna werd het niet veel beter. Ik kreeg naar m'n hoofd geslingerd dat ie niet van claim gedrag hield en als t verkeerd zou lopen tussen ons dat t dan een ontzettende klap zou zijn etc. Het gekke is, ik heb nooit van die kwijlende berichten naar hem gestuurt dus waar hij het claimen vandaan haalt? Geen idee..

Op een gegeven moment belde ie me weer en vertelde ie dat ie zoveel van me hield, en me een ontzettende leuke vrouw vond. Ik vroeg hem waar dit zo ineens vandaan kwam ,maar daar kon hij me geen antwoord op geven.

Gisteravond ging het helemaal mis . Ik lag in bed en kreeg een appje van hem met de vraag wat ik aan t doen was. Waarop ik antwoordde dat ik in bed lag (23.30 uur). Waarop ik van hem het antwoord kreeg "hoe the fuck leef jij?".

Ik heb hier op gereageerd dat met dat als hij zo door bleef gaan met dit kinderachtige gedoe het voor mij klaar was. Enige wat hij zei was hierna prima en oke.

En nu, nu zit ik thuis. Denkend aan hem. Denken aan wat er mis is gegaan. Hoe heeft dit toch kunnen gebeuren. Ergens hoop ik heel erg dat hij nog een appje gaat sturen.
Wat vinden jullie? Laten gaan?
anoniem_329609 wijzigde dit bericht op 26-06-2019 23:25
0.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Raar gedrag. Heeft hij psychische problemen dat je weet?
Hij klinkt gewoon als een grillige idioot.
Alle reacties Link kopieren
Ja, laten gaan. Beter nu dan eerst nog een jaar tobben, weet niet of je 1,5 week maand of jaar bedoelt, maar welke tijd ook,te kort om moeilijk te doen. Uithuilen en ergens anders opnieuw beginnen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een lot uit de loterij.

Met zo'n iemand wil je toch geen relatie überhaupt?
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Alle reacties Link kopieren
Die spoort niet. Of hij gaat ‘s avonds aan drank of drugs en dan flipt hij daarvan. Of... naja hij is niet leuk.
Klinkt niet als een leuke man.
Alle reacties Link kopieren
Dat je hier nog over twijfelt. Deze zou ik meteen blokkeren.
1,5 week, maand of jaar?
Hoe dan ook, ik zou hem maar snel vergeten.
dumpen, hij manipuleert je
Alle reacties Link kopieren
Sinds 1,5 jaar? 1,5 maand? 1,5 week? Hoe dan ook, ik stem in met SallySpectra. Grillige idioot.
Die man zou ik maar heel ver uit de buurt houden.
hij klinkt heel lief
Alle reacties Link kopieren
Fransje-Noord schreef:
26-06-2019 21:57
dumpen, hij manipuleert je
Dit, of hij is aan de drugs. Mafkees.
Jufjoke schreef:
26-06-2019 22:00
Dit, of hij is aan de drugs. Mafkees.
maar hij stuurt zulke mooie berichten
Maaikeapeldoorn schreef:
26-06-2019 21:48
Sinds ongeveer 1,5 date ik een ontzettend leuke man.
Ik lees werkelijk niets leuks aan die vent
Ik heb hier op gereageerd dat met dat als hij zo door bleef gaan met dit kinderachtige gedoe het voor mij klaar was. Enige wat hij zei was hierna prima en oke.
Dat is in elk geval duidelijk. Ik zou daar dus mijn conclusies maar uit trekken.
Ergens hoop ik heel erg dat hij nog een appje gaat sturen.
Wat vinden jullie? Laten gaan?
Waarom hoop je nog iets van zo'n idiote man te horen? Het lijkt me dat je alleen of met een andere man stukken beter af bent.
Hij klinkt als een enorme gestoorde gek.
Afkappen die handel, deze man is niet wijs. Hij klinkt niet leuk, ik zou het contact verbreken met deze psycho.
nee joh die man is gewoon gekweld.
een dichter ofzo
Alle reacties Link kopieren
Gestoord of aan de drugs. In ieder geval mag je blij zijn dat hij zijn ware aard laat zien, dan ben je er maar mooi vanaf .
Alle reacties Link kopieren
Het is een narcist en hoogstwaarschijnlijk getrouwd
el4ra wijzigde dit bericht op 26-06-2019 22:26
53.25% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Hij is erg eng. Afkappen en blokkeren!
ik geef mn bek ook maar een douw
Die man klinkt verre van stabiel en ik vrees dat dat bizarre gedrag niet beter zal worden.

Heel rot dat hij niet de juiste voor jou is maar ik zou echt alle contact verbreken. Resoluut, niet in discussie gaan. Hij klinkt als het type dat jou blijft lastigvallen maar ik hoop dat ik ongelijk heb.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk appt hij nog. En als jij antwoordt, weet hij dat hij beet heeft: een vrouw bij wie hij helemaal los kan gaan. Eentje die hij helemaal gek kan maken.

Je hebt geen leuke man aan de haak geslagen. Misschien dat hij hooguit leuk kan doen. Hij klinkt gestoord, zowel vanwege zijn liefdesverklaringen aan iemand die hij amper kent als door zijn boze reacties.

Ik zou zijn nummer wissen en proosten op het feit dat je deze dans gaat ontlopen!
anoniem_364588 wijzigde dit bericht op 26-06-2019 22:29
0.45% gewijzigd
El4ra schreef:
26-06-2019 22:24
Het is een narcist en hoogstwaarschijnlijk getrouwd
En hij heeft een ex met borderline. Daar komt het allemaal door.
Alle reacties Link kopieren
Of hij is een menselijke variant van Lassie en gedraagt hij zich nu "slecht" naar jou toe zodat je bij hem wegblijft, dit uiteraard voor je eigen bestwil.

Of hij gedraagt zich nu als een klootzak naar jou toe zodat jij het uitmaakt omdat hij dat zelf niet durft maar wel wil.

In ieder geval belooft zijn gedrag niet veel goeds, verbreek het contact en vind een leukere date. Hij laat je nu al voor raadsels staan.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven