Date lijkt van de aardbodem verdwenen

31-07-2020 17:32 2146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 1,5 week heb ik ontzettend leuk contact met een man. Afgelopen maandag hebben we elkaar voor het eerst gezien; superleuke date gehad! Hij vroeg me meteen wanneer ik weer wat wilde doen en we hebben daarop voor vrijdag, vanavond dus, afgesproken. Afgelopen week heeft hij deze date nog een aantal keer bevestigd. We hebben ontzettend veel en leuk contact, hij appt me de hele dag door! Tot... vandaag. Mijn berichten komen niet aan, blijven op 1 vinkje staan. Als ik hem bel krijg ik een automatische stem die zegt dat het nummer niet bereikbaar is. Ik ben niet geblokkeerd want ik zie zijn profielfoto nog.

Ik snap er niks van! Ik ken hem natuurlijk niet erg goed maar hij lijkt me niet het type om ineens niks te laten horen. Mijn eerste gedachte was dat zijn telefoon kapot is, hij heeft geen social media. Inmiddels denk ik dat ik, bij wijze van spreke, dat hij in het ziekenhuis ligt (hij voelde zich gisteren niet zo fit).

Ik heb veel meegemaakt met daten, maar dit... wat nu?
TO heeft vgm al een paar keer aangegeven dat ze niks meer gaat sturen nu? (Kan zijn dat ik dit verkeerd gelezen heb btw)

Het is gewoon kudt als je op zo'n manier behandeld wordt, en ik kan haar gevoel wel begrijpen. Echter hebben jullie natuurlijk gelijk om te zeggen dat ze het maar los moet lsten en accepteren want ja het is wat het is.

Echter vind ik TO niet fout, niet stalkerig of wanhopig. Ze heeft in 2 dagen gedaan wat ze kon, dat kan hij dan misschien raar vinden wanneer hij er ooit achter komt maar misschien, heel misschien, gaat hij dan nadenken om het zo op een volgende x niet meer te doen... wishfull thinking?
Alle reacties Link kopieren
Contact kun je niet afdwingen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
To ging wat te ver met haar speurtocht. Hem toevoegen aan een groepsapp had ik niet gedaan. Zijn zus een berichtje sturen, ik weet het niet wat ik gedaan zou hebben. Ze moet nu stoppen en verder gaan. Het is afwachten of hij nog wat laat weten.
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft zijn zus met het date leven van haar broer te maken?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
02-08-2020 09:45
Wat heeft zijn zus met het date leven van haar broer te maken?
Of zij weet waar hij uithangt. En niks.
anoniem_63b69dd0648a4 wijzigde dit bericht op 02-08-2020 09:48
2.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nou ik vind het helemaal niet raar, dat berichtje naar zijn zus. Als de date van mijn broer een berichtje naar mij zou sturen omdat hij ineens van de aardbodem verdwenen is dan zou ik dat waarderen. En als er iets ernstig is gebeurd dan zou ik dat de date laten weten, of ik zou mn broer erop aanspreken dat ghosten een k*tactie is.

Je schrijft dat hij geen social media heeft. Misschien is het al eerder gezegd, maar weet je dat zeker? Misschien even op zijn achternaam zoeken op google/ facebook/ linkedin/instagram.

En anders hoop ik dat je het los kan laten. Als hij je werkelijk gehost heeft dan is het een ongelooflijk schijterige oetlul.

Edit: of zoek zijn zus op social media kanalen. Dan op achternaam zoeken bij haar vrienden/ volgers, misschien staat ie daar tussen. Zo voer ik vaak mijn stalk acties uit.
jaahoor wijzigde dit bericht op 02-08-2020 09:53
11.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Geen social media, helemaal niks? Zelfs geen LinkedIn?
Dat is wel heel zeldzaam.

Zeker in deze situatie, geen goed teken.

Je zou de eerste niet zijn die date met iemand die een nep naam heeft op gegeven.
Levensgenieter ;)
Een beetje een negatieve toevoeging van mijn kant. Maar ik heb een vriendin die regelmatig berichtjes krijgt van vrouwen die al een tijdje met haar broer ‘omgaan’. Ze maken zich dan zorgen omdat hij ze opeens heeft laten zitten, niks meer laat horen en niet bereikbaar is. Ze weten niet dat hij een vriendin en kinderen heeft en bij wijze van sport/hobby daarnaast veel andere vrouwen neukt. Zijn zusje houdt zich wijselijk afzijdig en beantwoord de berichtjes dus nooit. Trek dus gewoon zelf je conclusies. Of wacht af. Maar ga nooit ‘het zusje van’ berichten. Dat komt namelijk behoorlijk wanhopig over.
anoniem_653d64b2a443c wijzigde dit bericht op 02-08-2020 10:20
0.82% gewijzigd
Lotus90 schreef:
02-08-2020 10:00
Een beetje een negatieve toevoeging van mijn kant. Maar ik heb een vriendin die regelmatig berichtjes krijgt van vrouwen die al een tijdje met haar broer ‘omgaan’. Ze maken zich dan zorgen omdat hij ze opeens heeft laten zitten, niks meer laat horen en niet bereikbaar is. Ze weten niet dat hij een vriendin en kinderen heeft en bij wijze van sport/hobby daarnaast veel andere vrouwen neukt. Zijn zusje houdt zich wijselijk afzijdig en beantwoord de berichtjes dus nooit. Trek dus gewoon zelf je conclusies. Of wacht af. Maar ga nooit ‘het zusje van’ appen. Dat komt namelijk behoorlijk wanhopig over.
Wat enorm triest. Van zo'n man. Dit is het laagste soort wat mij betreft. Aan alle kanten fout.
Alle reacties Link kopieren
Lotus90 schreef:
02-08-2020 10:00
Een beetje een negatieve toevoeging van mijn kant. Maar ik heb een vriendin die regelmatig berichtjes krijgt van vrouwen die al een tijdje met haar broer ‘omgaan’. Ze maken zich dan zorgen omdat hij ze opeens heeft laten zitten, niks meer laat horen en niet bereikbaar is. Ze weten niet dat hij een vriendin en kinderen heeft en bij wijze van sport/hobby daarnaast veel andere vrouwen neukt. Zijn zusje houdt zich wijselijk afzijdig en beantwoord de berichtjes dus nooit. Trek dus gewoon zelf je conclusies. Of wacht af. Maar ga nooit ‘het zusje van’ appen. Dat komt namelijk behoorlijk wanhopig over.


Hoe weten die vrouwen dan dat ze zijn zus is?
wij slapen nooit.
Julus schreef:
02-08-2020 10:06
Wat enorm triest. Van zo'n man. Dit is het laagste soort wat mij betreft. Aan alle kanten fout.
Eens.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat je als zus zijnde wel zou moeten reageren. Al is het maar een; 'heb X net gesproken en het gaat goed met hem. Weet ook niet waarom hij niets van zich laat horen'
Lotus90 schreef:
02-08-2020 10:00
Een beetje een negatieve toevoeging van mijn kant. Maar ik heb een vriendin die regelmatig berichtjes krijgt van vrouwen die al een tijdje met haar broer ‘omgaan’. Ze maken zich dan zorgen omdat hij ze opeens heeft laten zitten, niks meer laat horen en niet bereikbaar is. Ze weten niet dat hij een vriendin en kinderen heeft en bij wijze van sport/hobby daarnaast veel andere vrouwen neukt. Zijn zusje houdt zich wijselijk afzijdig en beantwoord de berichtjes dus nooit. Trek dus gewoon zelf je conclusies. Of wacht af. Maar ga nooit ‘het zusje van’ appen. Dat komt namelijk behoorlijk wanhopig over.
Wauw.. als je dit leest verlies je toch wel een beetje het vertrouwen in de medemens..
Ik zou als zus zijnde ook zwaar teleurgesteld zijn in mn broer, wat een rotsituatie voor je vriendin
Alle reacties Link kopieren
Intotheunknown schreef:
02-08-2020 10:12
Ik vind dat je als zus zijnde wel zou moeten reageren. Al is het maar een; 'heb X net gesproken en het gaat goed met hem. Weet ook niet waarom hij niets van zich laat horen'
Hoezo moet?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Intotheunknown schreef:
02-08-2020 10:12
Ik vind dat je als zus zijnde wel zou moeten reageren. Al is het maar een; 'heb X net gesproken en het gaat goed met hem. Weet ook niet waarom hij niets van zich laat horen'

Ja dat zou ik ook doen denk ik... en ik zou mijn broer erop aanspreken. Toch wel even laten weten dat hij of beter op moet passen of gewoon normaal moet doen. Maar iig duidelijk maken dat dit gewoon niet kan, tegenover die vrouwen niet en zeker niet tegenover zijn vriendin.
valentinamaria schreef:
02-08-2020 10:08
Hoe weten die vrouwen dan dat ze zijn zus is?
Vrouwen zijn soms net de FBI.

Geen idee hoe ze dat uitzoeken. Ze sturen zijn zusje altijd berichten op social media. Ik denk dat die vrouwen hem misschien op social media hebben (hij heeft een FB account waar de moeder van zijn kinderen absoluut niet op te vinden is, zij heeft zelf helemaal geen social media). En vanuit daar verder zoeken.

Of misschien weten ze zijn achternaam. En zoeken ze daarop. Zien ze reacties en foto’s van/met hem op het account van zijn zusje. En komen ze zo tot de conclusie dat zij zijn zusje is. Het is in ieder geval erg ongemakkelijk voor haar om zulke berichtjes te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Die zus heeft 0 verplichting naar TO en investeert mogelijk al lang al niet meer in de drama's van haar broer.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Zowizo schreef:
02-08-2020 10:15
Ja dat zou ik ook doen denk ik... en ik zou mijn broer erop aanspreken. Toch wel even laten weten dat hij of beter op moet passen of gewoon normaal moet doen. Maar iig duidelijk maken dat dit gewoon niet kan, tegenover die vrouwen niet en zeker niet tegenover zijn vriendin.
Ze kent haar broer. Het heeft echt 0,0 zin om hem aan te spreken op zijn gedrag. Dit is gewoon hoe hij is en wat hij doet. Al zolang als hij relaties heeft. Hij weet heus wel wat zij ervan vindt, dat heeft ze in het verleden vaak genoeg gezegd. Maar daar doet hij natuurlijk helemaal niets mee. Genoeg mannen zijn zoals hij helaas.
viva-amber schreef:
02-08-2020 10:17
Die zus heeft 0 verplichting naar TO en investeert mogelijk al lang al niet meer in de drama's van haar broer.
Juist.
Intotheunknown schreef:
02-08-2020 10:12
Ik vind dat je als zus zijnde wel zou moeten reageren. Al is het maar een; 'heb X net gesproken en het gaat goed met hem. Weet ook niet waarom hij niets van zich laat horen'
Waarom in hemelsnaam?! Jij als zus draagt echt geen verantwoordelijkheid in deze situatie.

Als dit structureel zou zijn kun je zorgen dat je niet te herleiden bent naar je broer. En natuurlijk broer erop aan spreken. Maar that’s it.

Ik ga me daar echt niet in mengen. Ben je zo zelf ineens beland drama dat je niet gecreëerd hebt.

TO, je gaat te ver. Probeer voor jezelf afscheid te nemen van (het idee van) man. Laten we eerlijk zijn; je kent hem niet. Probeer afleiding te zoeken, slinger tinder/bumble aan, want om wat voor reden dan ook; het gaat niet lukken.

En hoe langer het duurt, hoe waarschijnlijker het is dat hij gewoon niet geïnteresseerd was.

Zelfs als hij in het ziekenhuis ligt, had hij in de meeste gevallen (coma’s uitgesloten bijv) inmiddels allang contact met je op kunnen nemen. Echt.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet dat vrouwen niet weten dat iemand een vrouw en kinderen heeft en wel dat hij een zus heeft.
In dit geval vraag ik me nu ook af of het wel echt zijn zus is. Ik zou hebben gekeken bij vrienden en bij likes op fb van deze zus om verder te speuren en geen berichtje hebben gestuurd.
Straks hebben ze er nog lol om.
Lotus90 schreef:
02-08-2020 10:19
Ze kent haar broer. Het heeft echt 0,0 zin om hem aan te spreken op zijn gedrag. Dit is gewoon hoe hij is en wat hij doet. Al zolang als hij relaties heeft. Hij weet heus wel wat zij ervan vindt, dat heeft ze in het verleden vaak genoeg gezegd. Maar daar doet hij natuurlijk helemaal niets mee. Genoeg mannen zijn zoals hij helaas.


Ja dat is ook helemaal waar natuurlijk maar lijkt me toch vervelend...

En ja genoeg mannen zijn zo, en vrouwen ook misschien al hoor ik daar veel minder ghost verhalen over maar zal vast ook gebeuren. Ik zou het niet kunnen maar goed, ik ben ook nog van de "oude" stempel 😉
MissButterflyyy schreef:
02-08-2020 09:51
Geen social media, helemaal niks? Zelfs geen LinkedIn?
Dat is wel heel zeldzaam.

Zeker in deze situatie, geen goed teken.

Je zou de eerste niet zijn die date met iemand die een nep naam heeft op gegeven.
Mahw, zo bijzonder is dat niet.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
02-08-2020 10:29
Mahw, zo bijzonder is dat niet.
Nee, vind ik ook, ik heb dat ook allemaal niet.
Alle reacties Link kopieren
Wauw, het is echt compleet omgedraaid hier! Ik ben een stalker die te ver gaat? Terwijl er echt zat van jullie waren die het me me eens waren zus te berichten en hem toe te voegen in n groepsapp. En nu ben ik ineens degene die ‘gek’ is, terwijl hij mij dus gewoon op een rare manier heeft gedumpt?! Wat zullen we nou krijgen zeg! Iedereen hier is nieuwsgierig, de berichten blijven komen maar nu word ik in een kwaad daglicht gesteld? Ongelofelijk...?

Dank aan degenen die het voor me opnemen, dat vind ik enorm fijn en lief.:)

Ik laat het erbij. Mocht ik ooit nog wat horen dat kom ik het wel vertellen.

Ga ik nu iemand anders zoeken om te stalken. 🙈😂

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven