Date lijkt van de aardbodem verdwenen

31-07-2020 17:32 2146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 1,5 week heb ik ontzettend leuk contact met een man. Afgelopen maandag hebben we elkaar voor het eerst gezien; superleuke date gehad! Hij vroeg me meteen wanneer ik weer wat wilde doen en we hebben daarop voor vrijdag, vanavond dus, afgesproken. Afgelopen week heeft hij deze date nog een aantal keer bevestigd. We hebben ontzettend veel en leuk contact, hij appt me de hele dag door! Tot... vandaag. Mijn berichten komen niet aan, blijven op 1 vinkje staan. Als ik hem bel krijg ik een automatische stem die zegt dat het nummer niet bereikbaar is. Ik ben niet geblokkeerd want ik zie zijn profielfoto nog.

Ik snap er niks van! Ik ken hem natuurlijk niet erg goed maar hij lijkt me niet het type om ineens niks te laten horen. Mijn eerste gedachte was dat zijn telefoon kapot is, hij heeft geen social media. Inmiddels denk ik dat ik, bij wijze van spreke, dat hij in het ziekenhuis ligt (hij voelde zich gisteren niet zo fit).

Ik heb veel meegemaakt met daten, maar dit... wat nu?
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
04-08-2020 13:42
Ik zou in de tussentijd effe wat anders gaan doen

Ja, dit inderdaad. Even laten rusten. Je merkt het wel of er nog iets komt.
Zeg me je naam en ik vertel je hoe je heet.
Alle reacties Link kopieren
Hij reageert dus niet afwijzend, maar ook niet super enthousiast.

Zoals ik al zei: hij vindt je niet leuk genoeg. Mocht hij niks beters te doen hebben laat hij vast wel wat horen.

Misschien jaag je ook te veel op hem. Veel mannen willen juist ‘jagen’.

Nu laat je de bal bij hem liggen. :)
Levensgenieter ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik was weer te snel. 10 minuten later deed ie een concreet voorstel. Hij wilde idd even wachten tot ie helemaal beter is dus hij stelde begin volgende week voor.

Ik snap dat dit topic een beetje ‘saai’ begint te worden, jullie mogen afhaken hoor!
Alle reacties Link kopieren
Haha, leuk voor je TO!
Zeg me je naam en ik vertel je hoe je heet.
MissButterflyyy schreef:
04-08-2020 14:07
Hij reageert dus niet afwijzend, maar ook niet super enthousiast.

Zoals ik al zei: hij vindt je niet leuk genoeg. Mocht hij niks beters te doen hebben laat hij vast wel wat horen.

Misschien jaag je ook te veel op hem. Veel mannen willen juist ‘jagen’.

Nu laat je de bal bij hem liggen. :)
Is dit soort generaliserende jaren 50 geleuter nou nog niet uit de wereld?

Al vind ik ook wel dat hij niet echt enthousiast lijkt.
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 04-08-2020 14:12
Reden: Mosterd/voorbarig.
0.67% gewijzigd
Doortjee schreef:
04-08-2020 14:01
In mijn vrijgezelle periode betekende dit; als ik er dit weekend nog zin in heb app ik je nog een keer maar ik heb geen zin in concrete plannen! Ik kapte dit soort waailappen altijd snel af.. Mijn huidige man appte meteen, stelde meteen de 2e date voor en de 3e.. Toen wist ik; dit zit goed!
Ik was of ben dan ook vrij zwart - wit daarin!
Eens. In mijn ervaring kwam “het komt goed!” nooit goed en gingen we “gaan we zeker doen!” nooit doen. Mannen die je echt willen zien, worden concreet zodra de kans zich voordoet. Op verlegen mannen na dan, maar die ken ik alleen van horen zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
04-08-2020 14:12
Is dit soort generaliserende jaren 50 geleuter nou nog niet uit de wereld?

Al vind ik ook wel dat hij niet echt enthousiast lijkt.
Ik zeg: ‘veel’. Zijn heus niet alle.
Er zullen ook mannen zijn voor wie het anders werkt.
Levensgenieter ;)
missmeisje schreef:
04-08-2020 14:07
Ik was weer te snel. 10 minuten later deed ie een concreet voorstel. Hij wilde idd even wachten tot ie helemaal beter is dus hij stelde begin volgende week voor.
Yay :applause: level verder.

Zorg wel dat je tegen die tijd een concrete tijd en plaats aan hem ontfutselt
Alle reacties Link kopieren
Zal ik doen murrmurr.;)
Alle reacties Link kopieren
missmeisje schreef:
04-08-2020 14:22
Zal ik doen murrmurr.;)
kun je ff zeggen of mijn beeld van de man in kwestie klopt?
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
04-08-2020 14:18
Yay :applause: level verder.

Zorg wel dat je tegen die tijd een concrete tijd en plaats aan hem ontfutselt
:yes:
Levensgenieter ;)
missmeisje schreef:
04-08-2020 14:07
Ik was weer te snel. 10 minuten later deed ie een concreet voorstel. Hij wilde idd even wachten tot ie helemaal beter is dus hij stelde begin volgende week voor.

Ik snap dat dit topic een beetje ‘saai’ begint te worden, jullie mogen afhaken hoor!
Al kijk, dat klinkt al stukken beter! :yes:
Alle reacties Link kopieren
Karl_Marx schreef:
04-08-2020 12:11
Op e één of andere manier heb ik dit topic de hele tijd het gevoel alsof de man in kwestie een soort uiterlijk heeft die je kan vergelijken met een Don Juan of de huidige Spaanse koning :flirting:

Ruikend naar een Dior luchtje, gekleed in witte bloes met pantalon en een aktetas.

TO zie ik voor mij als een blonde knappe en jonge vrouw.
Is het nou slim dit beeld te bevestigen of juist te ontkrachten? 😉

Ik ben natuurlijk wél ontzettend knap! Echt goed dat je dat uit mijn berichten hebt kunnen halen. 😂
Ik heb toch een ander type in mijn mentale oog hoor Karel
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
04-08-2020 14:12
Is dit soort generaliserende jaren 50 geleuter nou nog niet uit de wereld?

Al vind ik ook wel dat hij niet echt enthousiast lijkt.
Oooo Luci_Morgenster...
Je kunt doorstrepen wat je wil, maar jij wil ook dat ie jaagt!
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
04-08-2020 14:37
Ik heb toch een ander type in mijn mentale oog hoor Karel
deel het met de groep mensen die geen spannend leven heeft en zijn/haar plezier haalt voor de dag uit dit topic
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook benieuwd murrmurr!
missmeisje schreef:
04-08-2020 14:07
Ik was weer te snel. 10 minuten later deed ie een concreet voorstel. Hij wilde idd even wachten tot ie helemaal beter is dus hij stelde begin volgende week voor.

Ik snap dat dit topic een beetje ‘saai’ begint te worden, jullie mogen afhaken hoor!
Oké, beter!
Ik hoop voor je dat het doorgaat en het een leuke date wordt.
Alle reacties Link kopieren
In welke wereld is dit nog een leuke date?

Wat voor vrouw gaat hier nou mee door?
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Karl_Marx schreef:
04-08-2020 15:22
deel het met de groep mensen die geen spannend leven heeft en zijn/haar plezier haalt voor de dag uit dit topic
:rofl: nee ik gun niemand niks
Doortjee schreef:
04-08-2020 14:01
In mijn vrijgezelle periode betekende dit; als ik er dit weekend nog zin in heb app ik je nog een keer maar ik heb geen zin in concrete plannen! Ik kapte dit soort waailappen altijd snel af.. Mijn huidige man appte meteen, stelde meteen de 2e date voor en de 3e.. Toen wist ik; dit zit goed!
Ik was of ben dan ook vrij zwart - wit daarin!
10000 x dit!

Een man die echt voor je gaat wil niet het risico lopen je kwijt te raken aan een ander. Voor een weekje klinkt dat misschien overtrokken, maar ja, mannen... zijn jagers
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
04-08-2020 15:39
In welke wereld is dit nog een leuke date?

Wat voor vrouw gaat hier nou mee door?
Nou, in ieder geval niet een vrouw die niks van niemand pikt! En ook niet een vrouw die constant op haar hoede is en elk detail oppikt en er in haar glazen bol eens goed de meetlat langs legt. Of niet Ellerlilalinne.
Wat een lul is het: werd hij ziek op de dag van de date! En nou wil hij eerst uitzieken! Hoe bedenkt hij het.
Niemand wil dit.
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
03-08-2020 21:59
TO

Alsjeblieft blijf even chill. Je gooit je eigen glazen zo in als je in die man zijn nek hangt. Hij is nog niet 100% hersteld, waarom nu de haast? Laat hem even. Gewoon even afwachten.

De enige reden om te stoppen is als je zijn verhaal niet vertrouwd, maar dan nog zou ik het niet actief stoppen. Gewoon niks meer doen. Je hebt al genoeg gedaan.

Ellerlilalinne schreef:
04-08-2020 15:39
In welke wereld is dit nog een leuke date?

Wat voor vrouw gaat hier nou mee door?

Beetje manisch?
Zeg me je naam en ik vertel je hoe je heet.
Alle reacties Link kopieren
ik vind het nu eigenlijk een erezaak worden, voor ons allemaal.
er moet nu een date met hem komen, to moet hier verslag komen doen tijdens de date.
voor volk en vaderland, zeg maar.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
valentinamaria schreef:
04-08-2020 16:38
ik vind het nu eigenlijk een erezaak worden, voor ons allemaal.
er moet nu een date met hem komen, to moet hier verslag komen doen tijdens de date.
voor volk en vaderland, zeg maar.
Dat vind ik eigenlijk ook. Al is het alleen maar voor jullie; het verhaal kan hier toch niet eindigen?

Ik ben alleen wel bang dat, nu de date staat, er tot die tijd dus niks ‘spannends’ meer gaat gebeuren.
Kunnen jullie dat aan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven