Date lijkt van de aardbodem verdwenen

31-07-2020 17:32 2146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 1,5 week heb ik ontzettend leuk contact met een man. Afgelopen maandag hebben we elkaar voor het eerst gezien; superleuke date gehad! Hij vroeg me meteen wanneer ik weer wat wilde doen en we hebben daarop voor vrijdag, vanavond dus, afgesproken. Afgelopen week heeft hij deze date nog een aantal keer bevestigd. We hebben ontzettend veel en leuk contact, hij appt me de hele dag door! Tot... vandaag. Mijn berichten komen niet aan, blijven op 1 vinkje staan. Als ik hem bel krijg ik een automatische stem die zegt dat het nummer niet bereikbaar is. Ik ben niet geblokkeerd want ik zie zijn profielfoto nog.

Ik snap er niks van! Ik ken hem natuurlijk niet erg goed maar hij lijkt me niet het type om ineens niks te laten horen. Mijn eerste gedachte was dat zijn telefoon kapot is, hij heeft geen social media. Inmiddels denk ik dat ik, bij wijze van spreke, dat hij in het ziekenhuis ligt (hij voelde zich gisteren niet zo fit).

Ik heb veel meegemaakt met daten, maar dit... wat nu?
Marana schreef:
05-08-2020 11:11
Dit is mijn alltimefavorite: zwanger/per-ongeluk-zwanger-wie-is-de-v ... ges/114591

De hele middag dit topic gelezen.... wat een heerlijk verhaal!!! Zelfs nog ontroerd ook... :heart:
Alle reacties Link kopieren
Zowizo schreef:
05-08-2020 16:31
De hele middag dit topic gelezen.... wat een heerlijk verhaal!!! Zelfs nog ontroerd ook... :heart:
Ik ook, fantastisch! :flirting:

Heel anders ook dan ik had gedacht toen ik begon met lezen.
Alle reacties Link kopieren
Zowizo schreef:
05-08-2020 16:31
De hele middag dit topic gelezen.... wat een heerlijk verhaal!!! Zelfs nog ontroerd ook... :heart:
Oké, ik ga speciaal uitloggen om dat te kunnen lezen. Nu ben ik nieuwsgierig.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Jaaa die ken ik nog en ook gevolgd destijds. Heel erg mooi!
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
05-08-2020 11:11
Dit is mijn alltimefavorite: zwanger/per-ongeluk-zwanger-wie-is-de-v ... ges/114591
DANK!
Ik ga dit verhaal zorgvuldig verdelen over de komende dagen, tot er weer nieuw nieuws is van TO.

Ja ik zei nieuw nieuws.
Alle reacties Link kopieren
Zjieraf schreef:
07-08-2020 00:04
DANK!
Ik ga dit verhaal zorgvuldig verdelen over de komende dagen, tot er weer nieuw nieuws is van TO.

Ja ik zei nieuw nieuws.
Je kunt de eerste 15 pagina’s slippen, gaat alleen maar over soa’s en condooms
Let’s go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
havermout1 schreef:
07-08-2020 01:26
Je kunt de eerste 15 pagina’s slippen, gaat alleen maar over soa’s en condooms
Ik las dit helaas te laat.
1,5 uur van mijn leven die ik nooit meer terug zal krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Is hier al een concrete date afgesproken?
Tijdstip, datum, en wat te gaan doen? :)
Levensgenieter ;)
Alle reacties Link kopieren
Dag allen,

Hierbij een update. Ik had gehoopt ‘goed nieuws’ te brengen. Tot voor gisteren leek dat ook zo, hadden leuk contact. Tijd en plek afgesproken, ik had al wat voorbereidingen getroffen.

Vandaag liet ie me weten vanwege privé problemen even te willen stoppen met daten. Ik weet wat die problemen zijn, kan ze hier helaas niet delen. Persoonlijk vind ik de ‘problemen’ geen issue, hij laat zich er teveel door leiden. Maar dat is mijn mening.

Ik baal zó erg! Ik had gehoopt op een andere afloop.

Natuurlijk kan ik denken; maar beter ook, wie wil er nou meteen gezeik. Maar op dit moment ben ik even vet teleurgesteld.:(
Alle reacties Link kopieren
Wel goed dat hij het heeft aangegeven bij jou, maar na het hele avontuur wat hieraan vooraf gegaan is, wellicht maar beter?

Zijn genoeg leuke mannen om mee verder te daten. Het heeft geen zin om op hem te wachten..
Het zit ´m niet mee :whistle:

Trap er toch niet in, deze vent heeft voor alles een smoesje. Eerst was het zijn telefoon, nu zijn het privé-omstandigheden, straks is het zijn tante die is overleden, hij het hééééél erg druk heeft and so on, and so on.

Zoek een echte leuke vent, eentje die jouw aanwezigheid waardeert al valt er een komeet op zijn huis of telefoon.
missmeisje schreef:
09-08-2020 18:44
Dag allen,

Hierbij een update. Ik had gehoopt ‘goed nieuws’ te brengen. Tot voor gisteren leek dat ook zo, hadden leuk contact. Tijd en plek afgesproken, ik had al wat voorbereidingen getroffen.

Vandaag liet ie me weten vanwege privé problemen even te willen stoppen met daten. Ik weet wat die problemen zijn, kan ze hier helaas niet delen. Persoonlijk vind ik de ‘problemen’ geen issue, hij laat zich er teveel door leiden. Maar dat is mijn mening.

Ik baal zó erg! Ik had gehoopt op een andere afloop.

Natuurlijk kan ik denken; maar beter ook, wie wil er nou meteen gezeik. Maar op dit moment ben ik even vet teleurgesteld.:(
Gelijk blokkeren

Dit speelde vorige week ook gewoon al
Hm dit klopt niet helemaal dan.. Misschien dan toch zijn telefoon een paar dagen uitgezet? Wat balen zeg! Gelukkig ken je hem nog heel kort. Ik zou dit loslaten en kijken wat er op je pad komt.
Goh.


Kut voor jou. :hug:
Maar helaas wel voorspelbaar.
Ikkuz schreef:
09-08-2020 18:55
Hm dit klopt niet helemaal dan.. Misschien dan toch zijn telefoon een paar dagen uitgezet? Wat balen zeg! Gelukkig ken je hem nog heel kort. Ik zou dit loslaten en kijken wat er op je pad komt.
Misschien?
Alle reacties Link kopieren
Teleurstellend inderdaad. En het roept idd ook de vraag op in hoeverre hij vorige week serieus was. Jammer!

Nu even zwelgen en morgen: dooorrr.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Oh, wat jammer zeg. Snap dat je erg teleurgesteld bent. Ik zou nu meteen kappen met die kerel. Het is mooi geweest.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Jammer TO, je lijkt me een super leuk mens en gun je een veel leuker exemplaar, komt vast en zeker goed!!
Alle reacties Link kopieren
SonjaS schreef:
09-08-2020 19:08
Jammer TO, je lijkt me een super leuk mens en gun je een veel leuker exemplaar, komt vast en zeker goed!!
Lief van je.:) Hij weet niet wat ie laat lopen.;)
Alle reacties Link kopieren
Pfff ... wat een idioot.

Dat daten momenteel eigenlijk niet in zijn leven past kon ie vorige week of 2 weken geleden niet bedenken en toen eerlijk vertellen?

Hij begint eerst alweer plannen te maken voor een nieuwe date en mensen blij te maken ... om een dag later de boel alweer af te blazen?


Ander en eerlijker.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Jammer to maar bedankt voor je update. Hoop dat je snel een leuke date vindt waarbij je je niet hoeft af te vragen hoe het zit.
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
09-08-2020 19:19
Pfff ... wat een idioot.

Dat daten momenteel eigenlijk niet in zijn leven past kon ie vorige week of 2 weken geleden niet bedenken en toen eerlijk vertellen?

Hij begint eerst alweer plannen te maken voor een nieuwe date en mensen blij te maken ... om een dag later de boel alweer af te blazen?


Ander en eerlijker.
Dit dus; best wel oneerlijk he! Ik heb me dus 2 keer verheugd op ‘n date, voor niks....

Ik weet heus dat dit niks over mij zegt en alles over hem. Maar, waar zijn de fatsoensnormen gebleven? Zelfs als je een afspraak hebt staan kun je er niet eens vanuit gaan dat ie doorgaat!

Daten is soms echt vreselijk.
missmeisje schreef:
09-08-2020 19:25
Dit dus; best wel oneerlijk he! Ik heb me dus 2 keer verheugd op ‘n date, voor niks....

Ik weet heus dat dit niks over mij zegt en alles over hem. Maar, waar zijn de fatsoensnormen gebleven? Zelfs als je een afspraak hebt staan kun je er niet eens vanuit gaan dat ie doorgaat!

Daten is soms echt vreselijk.
Maar laten we eerlijk zijn, de voortekenen waren er natuurlijk al.

Los daarvan blijft het shit voor jou.

Daarom echt blokkeren deze vent
gizzmo-returns schreef:
09-08-2020 19:28
Maar laten we eerlijk zijn, de voortekenen waren er natuurlijk al.

Los daarvan blijft het shit voor jou.

Daarom echt blokkeren deze vent
Blokkeren lijkt mij ook het beste in dit geval omdat hij er toch een soort van 'open' einde er aan heeft gegeven wat jou hoop kan geven en hij jou heel makkelijk kan terug hengelen voor zijn eigen pleziertjes. Mocht het er zo eentje zijn die dit soort tactieken er op na houdt --> meisje/vrouw verliefd op 'm laten worden, zorgen voor een kleine teleurstelling en polsen hoe ze reageert. Blijkt ze erg into him te zijn dan kan ze in de stalling voor later. Maar nogmaals, ik weet niet of deze knul zo is. Máár ze zijn er.
missmeisje schreef:
09-08-2020 19:25
Dit dus; best wel oneerlijk he! Ik heb me dus 2 keer verheugd op ‘n date, voor niks....

Ik weet heus dat dit niks over mij zegt en alles over hem. Maar, waar zijn de fatsoensnormen gebleven? Zelfs als je een afspraak hebt staan kun je er niet eens vanuit gaan dat ie doorgaat!

Daten is soms echt vreselijk.
Nou heel eerlijk... je kon deze zien aankomen en heel veel mensen hebben dat ook gezegd en ook door welke signalen en waarom het niet heel geloofwaardig over kwam allemaal.

Dus ik zou toch kijken of je er iets uit kan halen om in je achterhoofd te houden. ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven