date met directeur ?

27-04-2010 19:18 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mede-forummers, ik kan jullie mening goed gebruiken. Ik heb een afpsraak met de directeur om wat te gaan drinken...! Hij woont hier net nieuw en ik kan hem de stad laten zien.

Overdag zoeken we mekaar ook welles op, alleen houdt hij meestal die veilige afstand. De andere keren hebben we gesprekken en zitten we zo een uur te kletsen over vanalles en nog wat!

Wat is zijn doel van het drankje ??

Belangrijkpunt: Hij heeft gewoon een vrouw thuis zitten.
[quote]Florien24 schreef op 27 april 2010 @ 19:18:

Mede-forummers, ik kan jullie mening goed gebruiken. Ik heb een afpsraak met de directeur om wat te gaan drinken...! Hij woont hier net nieuw en ik kan hem de stad laten zien.

Overdag zoeken we mekaar ook welles op, alleen houdt hij meestal die veilige afstand. De andere keren hebben we gesprekken en zitten we zo een uur te kletsen over vanalles en nog wat!

I've been there, done that.... mistake!

Als het bij een onschuldig drankje blijft, dan is het ok. Vraag het gewoon op de manaf.
quote:Florien24 schreef op 27 april 2010 @ 19:26:

Omdat we het wel gezellig hebben en leuke gesprekken voeren.Nou taadaa, hij is nieuw in town en wil met iemand vriendschappelijk iets gaan drinken met wie hij een leuk gesprek kan voeren en die hem zijn nieuwe stad kan laten zien. Of hoopte je stiekem op iets meer?
Ik denk dat Kleintjecool een punt heeft.
Peas on earth!
Weet je ik schijt ook op die wijven mag vrouwen die zo overduidelijk misplaats naïef zijn niet zo...
quote:Florien24 schreef op 27 april 2010 @ 19:26:

Omdat we het wel gezellig hebben en leuke gesprekken voeren.

Als ik met iedereen met wie ik dagelijks leuke gesprekken voer en het gezellig heb een date zou hebben, dan zou ik het retedruk krijgen zeg.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
quote:Florien24 schreef op 27 april 2010 @ 19:28:

Ik xzei vorige week tegen hem dat hij niet steeds zo laat moet werken (elke avond tot 11 uur) dat die ook moest ontspannen. Toen kreeg ik een smsje of ik zin had om een drankje te doen

Dat kan je beleeft weigeren hoor.... maar ik krijg de indruk dat je dat helemaal niet wilt...

je vind het wel leuk...
Natuurlijk ben ik gecharmeerd dat hij met mij wat wil drinken! Maar het is niet mijn bedoeling "verkeerde"dingen te gaan doen!
quote:Florien24 schreef op 27 april 2010 @ 19:28:

Ik xzei vorige week tegen hem dat hij niet steeds zo laat moet werken (elke avond tot 11 uur) dat die ook moest ontspannen. Toen kreeg ik een smsje of ik zin had om een drankje te doenAh oui...
quote:Bindi schreef op 27 april 2010 @ 19:29:

Weet je ik schijt ook op die wijven mag vrouwen die zo overduidelijk misplaats naïef zijn niet zo...Zou het een act zijn?
Zonder zijn vrouw?

Tja hoeveel directeuren wippen wel niet met hun secretaresses............................

Dus als je je afvraagt wat zijn doel is :D Ik denk een minnares!
quote:Florien24 schreef op 27 april 2010 @ 19:29:

Natuurlijk ben ik gecharmeerd dat hij met mij wat wil drinken! Maar het is niet mijn bedoeling "verkeerde"dingen te gaan doen!dan moet je niet gaan daten met je getrouwde directeur.... simpel he

Natuurlijk ben ik gecharmeerd dat hij met mij wat wil drinken! Maar het is niet mijn bedoeling "verkeerde"dingen te gaan doen!Yeah right

Natuurlijk ben ik gecharmeerd dat hij met mij wat wil drinken! Maar het is niet mijn bedoeling "verkeerde"dingen te gaan doen!

Waarom eigenlijk? Omdat hij directeur is?

Hij is getrouwd hoor, duh.......
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Ik kan het me niet anders voorstellen Pink! Hoe dom moet je anders wel niet zijn?

Dom of oneerlijk in haar bedoelingen dus...
Omdat het een charmante man is! maar ook niets meer dan dat...
Gecharmeerd omdat de directeur iets met je wil drinken? Djiezz... waarom?

- omdat het een man is?

- omdat het je baas is?

- omdat je hem leuk vindt?
Peas on earth!
Denk ook dat je probeert hier uit te vogelen of hij je meer dan leuk vindt. En tegen je directeur zeggen dat hij niet zo steeds zo laat moet werken klinkt ook een beetje te persoonlijk.

Directeur denkt nu natuurlijk: Ah, een luisterend oor en daar zit ook nog een vrouw aan vast, laat ik eens een date plannen!

Natuurlijk ben ik gecharmeerd dat hij met mij wat wil drinken! Maar het is niet mijn bedoeling "verkeerde"dingen te gaan doen!Nou, duidelijk toch? Dan ga je geen verkeerde dingen doen. Of hoop denk je dat deze afsprak op zich al verkeerd is?
Als hij laat merken meer te willen ga je dan nog steeds iets met hem drinken?
quote:Florien24 schreef op 27 april 2010 @ 19:32:

Omdat het een charmante man is! maar ook niets meer dan dat...Een charmante directeur bedoel je? Een charmante directeur die nieuw is en de omgeving wil leren kennen een drankje doet met een collega.
Peas on earth!

Omdat het een charmante man is! maar ook niets meer dan dat...

omdat wat ? je wilt niet daten met een getrouwde man en dit zijn je legetimaties om het toch te doen....?

tjee als jij je leven veel ingewikkelder wil maken ga je gang
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 27 april 2010 @ 19:33:

Gecharmeerd omdat de directeur iets met je wil drinken? Djiezz... waarom?

- omdat het een man is?

- omdat het je baas is?

- omdat je hem leuk vindt?

- omdat dit makkelijker is dan hard werken voor die promotie?

- omdat ik al 2,5 jaar vrijgezel ben en enorm toe bent aan ehh mannelijk gezelschap?

- omdat ik me geen betere nieuwe beste vriend kan voorstellen dan mijn charmante baas?

Omdat het een charmante man is! maar ook niets meer dan dat...Ja, wel meer dan dat dus. For crying out loud, je opent er zelfs een topic over. Wie wil je nou voor de gek houden, jezelf, de directeur of ons?
Jaffa maar dat is ook de manier hoe ik met hem om ga! Ik vind dat ook niet per se veel te persoonlijk...

Misschien hebben jullie wel een beetje gelijk.. Het is een leuke man, ik ben gecharmeerd dat hij mij mee vraagt.. maar meer is er niet!
Heeft jouw directeur trouwens alle mobiele nummers van zijn werknemers?

Mijn directeur zeker niet en ik zie 'm mij ook zeker niet sms-en...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven