Date op valentijnsdag cadeautje JA/NEE??
donderdag 12 februari 2009 om 19:14
Ik heb een eerste date aanstaande zaterdag op Valentijnsdag. ik ben best zenuwachtig want ze is volgens mij echt heel leuk.
Moet ik dan een cadeautje meenemen omdat het Valentijnsdag is en een goede indruk maken of juist helemaal niet omdat het te glad overkomt.
en wat neem ik dan mee?
wat zijn de ideeën hierover?
Moet ik dan een cadeautje meenemen omdat het Valentijnsdag is en een goede indruk maken of juist helemaal niet omdat het te glad overkomt.
en wat neem ik dan mee?
wat zijn de ideeën hierover?
vrijdag 13 februari 2009 om 01:11
quote:IvyRosa schreef op 12 februari 2009 @ 19:54:
[...]
Ik zou het er stikbenauwd van krijgen tijdens een eerste date en keihard wegrennen!
Eens.
Al ligt het er aan, stel ik vind je echt heel leuk, dan schaar ik het onder een schattigheidsfoutje. Maar nee ik zou me echt opgelaten voelen, juíst omdat het de 1e date is.
[...]
Ik zou het er stikbenauwd van krijgen tijdens een eerste date en keihard wegrennen!
Eens.
Al ligt het er aan, stel ik vind je echt heel leuk, dan schaar ik het onder een schattigheidsfoutje. Maar nee ik zou me echt opgelaten voelen, juíst omdat het de 1e date is.
vrijdag 13 februari 2009 om 01:17
quote:Djoels schreef op 13 februari 2009 @ 00:41:
Dank je ChocoLaila, ik ben ook zeer stijlvol, chique en bovengemiddeld intelligent. Dat moge duidelijk zijn!!!
Ha djoels ik moet ineens aan die IQ test denken
Maar dat je in woord, geschrift en humor buitengewoon begaafd bent staat als een paal boven water/viva
Dank je ChocoLaila, ik ben ook zeer stijlvol, chique en bovengemiddeld intelligent. Dat moge duidelijk zijn!!!
Ha djoels ik moet ineens aan die IQ test denken
Maar dat je in woord, geschrift en humor buitengewoon begaafd bent staat als een paal boven water/viva

vrijdag 13 februari 2009 om 08:16
Mijn favo kadootjes op dates:
1. Chocoladechips / mega chocoreep
2. Rozen
3. Tulpen (die had de meneer opgestuurd een dag voor onze date)
4. Flesje goede rode wijn
Minder favo kadootjes:
1. Enorme knuffel (past doorgaans niet in een damestas en..wat moet je ermee?)
2. Mon cherie (lust ik niet)
Vooral punt 3 vond ik erg leuk. Totaal niet verwacht en een prachtige bos mét lief kaartje (luchtig en vriendelijk)
1. Chocoladechips / mega chocoreep
2. Rozen
3. Tulpen (die had de meneer opgestuurd een dag voor onze date)
4. Flesje goede rode wijn
Minder favo kadootjes:
1. Enorme knuffel (past doorgaans niet in een damestas en..wat moet je ermee?)
2. Mon cherie (lust ik niet)
Vooral punt 3 vond ik erg leuk. Totaal niet verwacht en een prachtige bos mét lief kaartje (luchtig en vriendelijk)
vrijdag 13 februari 2009 om 08:36
Hoi,
Mijn inbreng: Je móet niks. Doe waar jij jezelf het prettigst bij voelt. Waarschijnlijk verwacht ze sowieso geen cadeautje en is ze, als ze je leuk vindt tenminste, blij verrast als je wel met een kleinigheidje aan komt.
De eerste date die ik ooit had, was een double date met een vriendin van me.
Zij had een jongen leren kennen via de chat, durfde niet alleen met hem af te spreken en vroeg of ik mee wilde. De jongen in kwestie regelde dus toen (logisch) direct een vrijgezelle vriend.
Zij haalden ons van de trein en hadden voor ons allebei een klein knuffeltje bij zich (zo eentje die je zeker of in de huge tassen van tegenwoordig kwijt kunt of in een ruime jaszak). Dat vond ik wel een heel lief gebaar. (De vrijgezelle vriend was dan ook de vier daarop volgende jaren niet meer vrijgezel )
Maar ja Martin, het is jouw 'probleem'. Jij hebt met haar gechat en je weet dus ook wat voor type het is. Jij kunt dus aan de hand daarvan het beste inschatten wat zij wel/niet zou waarderen.
Mijn inbreng: Je móet niks. Doe waar jij jezelf het prettigst bij voelt. Waarschijnlijk verwacht ze sowieso geen cadeautje en is ze, als ze je leuk vindt tenminste, blij verrast als je wel met een kleinigheidje aan komt.
De eerste date die ik ooit had, was een double date met een vriendin van me.
Zij had een jongen leren kennen via de chat, durfde niet alleen met hem af te spreken en vroeg of ik mee wilde. De jongen in kwestie regelde dus toen (logisch) direct een vrijgezelle vriend.
Zij haalden ons van de trein en hadden voor ons allebei een klein knuffeltje bij zich (zo eentje die je zeker of in de huge tassen van tegenwoordig kwijt kunt of in een ruime jaszak). Dat vond ik wel een heel lief gebaar. (De vrijgezelle vriend was dan ook de vier daarop volgende jaren niet meer vrijgezel )
Maar ja Martin, het is jouw 'probleem'. Jij hebt met haar gechat en je weet dus ook wat voor type het is. Jij kunt dus aan de hand daarvan het beste inschatten wat zij wel/niet zou waarderen.
vrijdag 13 februari 2009 om 08:41
vrijdag 13 februari 2009 om 13:19
vrijdag 13 februari 2009 om 21:19
quote:Djoels schreef op 13 februari 2009 @ 00:24:
Ik zou een pluche beestje kopen van Forever Friends, de Valentijn versie, zoiets als hieronder.
En dan een kaartje erbij met de tekst
'Valentijn oh Valentijn
Ik zie je voor het eerst
Wat is dit allejezus eng
Ik ben nog wat beheerst
Maar eigenlijk wil ik je zeggen
Zo tussen neus en lip
Als het klikt dan klikken we
en gaat ik voor een wip
Maar gaat je hart niet branden
vliegt het niet in de hens
Dan maar niet mijn Valentijn
maar gewoon Forever Friends'
[afbeelding]Dat schudt je maar weer mooi uit je mouw Djoels!
Ik zou een pluche beestje kopen van Forever Friends, de Valentijn versie, zoiets als hieronder.
En dan een kaartje erbij met de tekst
'Valentijn oh Valentijn
Ik zie je voor het eerst
Wat is dit allejezus eng
Ik ben nog wat beheerst
Maar eigenlijk wil ik je zeggen
Zo tussen neus en lip
Als het klikt dan klikken we
en gaat ik voor een wip
Maar gaat je hart niet branden
vliegt het niet in de hens
Dan maar niet mijn Valentijn
maar gewoon Forever Friends'
[afbeelding]Dat schudt je maar weer mooi uit je mouw Djoels!