Date op valentijnsdag cadeautje JA/NEE??

12-02-2009 19:14 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een eerste date aanstaande zaterdag op Valentijnsdag. ik ben best zenuwachtig want ze is volgens mij echt heel leuk.

Moet ik dan een cadeautje meenemen omdat het Valentijnsdag is en een goede indruk maken of juist helemaal niet omdat het te glad overkomt.

en wat neem ik dan mee?

wat zijn de ideeën hierover?
Ik stem voor, zou het zelf erg leuk vinden, op welke dag dan ook. Dus ook op Valentijn. Wel wat kleins, een roos ofzo (gaat om de intentie dames)... niet aan komen zetten met diamanten mocht je dat van plan zijn :P
Cadeautje als een drankfles, zeker. Meteen een enorme knuffelbeer, nee. En dan hou ik van pluche beesten hoor Maar een drankfles ben ik altijd blij mee, die maak ik meteen open, proost enzo.

Wie weet bereik je er wat mee
Evelise, diamanten vind ik zelf geen probleem Wel met goud graag en geen andere edelmetalen, mochten wij een date hebben toevallig, Martin

Een roos vind ik zelf afgezaagd. Een andere bloem vind ik al beter, maar nog steeds gelikt.
Nee, niet doen. Ik vind het vaak wel te glad overkomen.
quote:christina schreef op 12 februari 2009 @ 19:26:

Ik heb ooit tijdens een eerste date (ook leren kennen via internet) een roos gekregen en voelde me echt heel erg opgelaten. Het is toch altijd anders als je elkaar voor het eerst echt ziet. Ik weet ook niet wat jullie gaan doen maar als je bijv. een roos meeneemt, even praktisch, waar laat je die de hele avond....Ow....ik heb ooit eens een roos gekregen bij een etentje, mijn tafel'heer' kocht die bij zo'n leurende zigeuner die langs alle tafeltjes kwam. Ik voelde me zo genant...'t was dat 'ie me betaalde, maar mijn God...
Twee jaar geleden had ik mijn eerste date. We hadden elkaar ooit 1x gezien, maar verder alleen ook msn en bel contact gehad. Op valantijnsdag zouden we eens echt voor een date gaan.

We vonden elkaar leuk, op afstand, maar of het ook echt zou klikken wisten we natuurlijk niet. Hij had toen bedacht dat hij 'iets' voor me had als teken dat ie me leuk vond. Als ie me dan niks zou geven wist ik genoeg en daar had ik vrede mee. Komt beter over dan als het zo recht in je gezicht gezegd wordt

Tsja en natuurlijk was ik erg leuk want ik kreeg het na een uur al, terwijl hij eerst gezegd had bij het afscheid .

Ik kon het overigens wel in mijn zak stoppen, dus niet dat ik zo opgelaten met een roos liep ofzo.

En euhm ja, we zijn nu 2 jaar verder en nog steeds super blij met elkaar
En als jij hem niets vond zou je het kadootje niet aannemen prulletje?
quote:Digitalis schreef op 12 februari 2009 @ 20:20:

Meteen een enorme knuffelbeer, nee. En dan hou ik van pluche beesten hoor Hou jij van pluche beesten joh? Echt waar? Serieus?
quote:Ann Liv schreef op 12 februari 2009 @ 20:31:

[...]

Hou jij van pluche beesten joh? Echt waar? Serieus?

Ja! Echt.

Waarom niet dan?

Of ben ik nu heel erg kinderachtig
Hoi,gewoon een leuk doosje bonbons meenemen.Dit past makkelijk in een handtas(je).Neem aan dat je niet meteen met haar naar huis gaat.Dus ergens uit eten of iets dergelijks.Dan hoeft ze tenminste niet met zo"n (stomme) roos of bos bloemen te leuren.Ze zit anders ook zo verschut vind ik met bloemen op tafel.Tenminste zo denk ik.

Succes
klopt ivyrosa
aaahgrr @#@#$@

Nog geen overtuigend bewijs voor of tegen.

ik ga morgen wel even kijken of ik iets passends kan vinden. iets kleins wat ik bij twijfel in mn binnenzak kan laten.

thanks voor de succes wensen.

Martin
quote:Digitalis schreef op 12 februari 2009 @ 20:35:

[...]

Ja! Echt.

Waarom niet dan?

Of ben ik nu heel erg kinderachtig

Van die fluffy konijnen , Samson-hondjes en teddyberen met hartje en I luv U? Of van die stoere knuffelbeesten van Ugly Dolls?

Kinderachtig ben jij volgens mij helemaal niet en ik waardeer je er niet minder om hoor maar ik vind knuffels gewoon zo, uh... stom! Op de Ugly Dolls en consorten na dan.
En Digi, ik vind het gewoon niet Poetin-waardig.
quote:IvyRosa schreef op 12 februari 2009 @ 19:54:

[...]

Ik zou het er stikbenauwd van krijgen tijdens een eerste date en keihard wegrennen!Hier nog één.
Ik dacht eerst dat de vraag Date op valentijnsdag JA/NEE was. Toen dacht ik al: als je je er bewust van bent dat het valentijsndag is (ik bedenk dat nooit) dan is het dus een vette NEE. Maar toen ging het ook nog over een cadeautje bij een eerste date op valentijnsdag. Sorry, maar het aas dat daar op af zou komen zou ik aan me voorbij laten gaan.
Digitalis, ik vind dat juist geweldig die kneuterige cliché gelikte filmromantiek. Tis niet voor niks een cliché geworden
quote:Ann Liv schreef op 12 februari 2009 @ 21:22:

[...]

Van die fluffy konijnen , Samson-hondjes en teddyberen met hartje en I luv U? Of van die stoere knuffelbeesten van Ugly Dolls?

Kinderachtig ben jij volgens mij helemaal niet en ik waardeer je er niet minder om hoor maar ik vind knuffels gewoon zo, uh... stom! Op de Ugly Dolls en consorten na dan.

Ja, fluffly beestjes, ik heb inderdaad zo'n beertje ook (hehe), en ik had een ugly doll maar die is ergens kwijtgeraakt op reis. Op reis gaan ze ook altijd mee, twee knuffels, en ik ben niet de enige in de hosteldorms hoor! Zelfs grote stoere Zuid-Afrikaanse kerels hebben weleens een beestje verscholen in hun bed

En wie weet wat Poetin doet in z'n vrije tijd
quote:evelise schreef op 12 februari 2009 @ 23:06:

Digitalis, ik vind dat juist geweldig die kneuterige cliché gelikte filmromantiek. Tis niet voor niks een cliché geworden

Nee, maar die vent sloeg alles....brrrrr. Engerd.

Ik ben meer van de bizarre romantiek en een wedstrijdje "van welke tafel kan ik een fles vodka voor je jatten, mijn lieveling"
Ik zou het niet meteen doen, dan voelt hij/zij zich waarschijnlijk erg opgelaten. Misschien is het leuker om twee dagen naar de date iets naar je hem/haar op te sturen b.v. een bos bloemen of dat ene leuke boek waar jullie het die avond over hebben gehad.
bekijk het maar zo: als je niks doet is het altijd goed, kan er ook niks fout gaan. Als je het wel doet bestaat de kans dat ze zich er opgelaten bij voelt of verkeerde ideeen bij krijgt, maar ze kan het ook gewoon leuk vinden natuurlijk. Dus als je voor safe gaat, gewoon niks doen. Kan altijd nog.
Ik zou een pluche beestje kopen van Forever Friends, de Valentijn versie, zoiets als hieronder.

En dan een kaartje erbij met de tekst

'Valentijn oh Valentijn

Ik zie je voor het eerst

Wat is dit allejezus eng

Ik ben nog wat beheerst

Maar eigenlijk wil ik je zeggen

Zo tussen neus en lip

Als het klikt dan klikken we

en gaat ik voor een wip

Maar gaat je hart niet branden

vliegt het niet in de hens

Dan maar niet mijn Valentijn

maar gewoon Forever Friends'

DTEEZ!
Djoels, meid, je hebt talent. Ik ben tot tranen geroerd. Vooral het middenstuk trof me diep. Snif, lip, wip, snik, werkelijk prachtig.
En die foto van die forever friends beer geeft jouw gedicht nou net dat beetje stijl en klasse wat bij zovelen ontbreekt.
Dank je ChocoLaila, ik ben ook zeer stijlvol, chique en bovengemiddeld intelligent. Dat moge duidelijk zijn!!!
DTEEZ!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven