Date op valentijnsdag cadeautje JA/NEE??
donderdag 12 februari 2009 om 19:14
Ik heb een eerste date aanstaande zaterdag op Valentijnsdag. ik ben best zenuwachtig want ze is volgens mij echt heel leuk.
Moet ik dan een cadeautje meenemen omdat het Valentijnsdag is en een goede indruk maken of juist helemaal niet omdat het te glad overkomt.
en wat neem ik dan mee?
wat zijn de ideeën hierover?
Moet ik dan een cadeautje meenemen omdat het Valentijnsdag is en een goede indruk maken of juist helemaal niet omdat het te glad overkomt.
en wat neem ik dan mee?
wat zijn de ideeën hierover?
donderdag 12 februari 2009 om 20:25
quote:christina schreef op 12 februari 2009 @ 19:26:
Ik heb ooit tijdens een eerste date (ook leren kennen via internet) een roos gekregen en voelde me echt heel erg opgelaten. Het is toch altijd anders als je elkaar voor het eerst echt ziet. Ik weet ook niet wat jullie gaan doen maar als je bijv. een roos meeneemt, even praktisch, waar laat je die de hele avond....Ow....ik heb ooit eens een roos gekregen bij een etentje, mijn tafel'heer' kocht die bij zo'n leurende zigeuner die langs alle tafeltjes kwam. Ik voelde me zo genant...'t was dat 'ie me betaalde, maar mijn God...
Ik heb ooit tijdens een eerste date (ook leren kennen via internet) een roos gekregen en voelde me echt heel erg opgelaten. Het is toch altijd anders als je elkaar voor het eerst echt ziet. Ik weet ook niet wat jullie gaan doen maar als je bijv. een roos meeneemt, even praktisch, waar laat je die de hele avond....Ow....ik heb ooit eens een roos gekregen bij een etentje, mijn tafel'heer' kocht die bij zo'n leurende zigeuner die langs alle tafeltjes kwam. Ik voelde me zo genant...'t was dat 'ie me betaalde, maar mijn God...
donderdag 12 februari 2009 om 20:28
Twee jaar geleden had ik mijn eerste date. We hadden elkaar ooit 1x gezien, maar verder alleen ook msn en bel contact gehad. Op valantijnsdag zouden we eens echt voor een date gaan.
We vonden elkaar leuk, op afstand, maar of het ook echt zou klikken wisten we natuurlijk niet. Hij had toen bedacht dat hij 'iets' voor me had als teken dat ie me leuk vond. Als ie me dan niks zou geven wist ik genoeg en daar had ik vrede mee. Komt beter over dan als het zo recht in je gezicht gezegd wordt
Tsja en natuurlijk was ik erg leuk want ik kreeg het na een uur al, terwijl hij eerst gezegd had bij het afscheid .
Ik kon het overigens wel in mijn zak stoppen, dus niet dat ik zo opgelaten met een roos liep ofzo.
En euhm ja, we zijn nu 2 jaar verder en nog steeds super blij met elkaar
We vonden elkaar leuk, op afstand, maar of het ook echt zou klikken wisten we natuurlijk niet. Hij had toen bedacht dat hij 'iets' voor me had als teken dat ie me leuk vond. Als ie me dan niks zou geven wist ik genoeg en daar had ik vrede mee. Komt beter over dan als het zo recht in je gezicht gezegd wordt
Tsja en natuurlijk was ik erg leuk want ik kreeg het na een uur al, terwijl hij eerst gezegd had bij het afscheid .
Ik kon het overigens wel in mijn zak stoppen, dus niet dat ik zo opgelaten met een roos liep ofzo.
En euhm ja, we zijn nu 2 jaar verder en nog steeds super blij met elkaar

donderdag 12 februari 2009 om 21:16
Hoi,gewoon een leuk doosje bonbons meenemen.Dit past makkelijk in een handtas(je).Neem aan dat je niet meteen met haar naar huis gaat.Dus ergens uit eten of iets dergelijks.Dan hoeft ze tenminste niet met zo"n (stomme) roos of bos bloemen te leuren.Ze zit anders ook zo verschut vind ik met bloemen op tafel.Tenminste zo denk ik.
Succes
Succes
donderdag 12 februari 2009 om 21:22
quote:Digitalis schreef op 12 februari 2009 @ 20:35:
[...]
Ja! Echt.
Waarom niet dan?
Of ben ik nu heel erg kinderachtig
Van die fluffy konijnen , Samson-hondjes en teddyberen met hartje en I luv U? Of van die stoere knuffelbeesten van Ugly Dolls?
Kinderachtig ben jij volgens mij helemaal niet en ik waardeer je er niet minder om hoor maar ik vind knuffels gewoon zo, uh... stom! Op de Ugly Dolls en consorten na dan.
[...]
Ja! Echt.
Waarom niet dan?
Of ben ik nu heel erg kinderachtig
Van die fluffy konijnen , Samson-hondjes en teddyberen met hartje en I luv U? Of van die stoere knuffelbeesten van Ugly Dolls?
Kinderachtig ben jij volgens mij helemaal niet en ik waardeer je er niet minder om hoor maar ik vind knuffels gewoon zo, uh... stom! Op de Ugly Dolls en consorten na dan.
donderdag 12 februari 2009 om 22:44
Ik dacht eerst dat de vraag Date op valentijnsdag JA/NEE was. Toen dacht ik al: als je je er bewust van bent dat het valentijsndag is (ik bedenk dat nooit) dan is het dus een vette NEE. Maar toen ging het ook nog over een cadeautje bij een eerste date op valentijnsdag. Sorry, maar het aas dat daar op af zou komen zou ik aan me voorbij laten gaan.
donderdag 12 februari 2009 om 23:25
quote:Ann Liv schreef op 12 februari 2009 @ 21:22:
[...]
Ja, fluffly beestjes, ik heb inderdaad zo'n beertje ook (hehe), en ik had een ugly doll maar die is ergens kwijtgeraakt op reis. Op reis gaan ze ook altijd mee, twee knuffels, en ik ben niet de enige in de hosteldorms hoor! Zelfs grote stoere Zuid-Afrikaanse kerels hebben weleens een beestje verscholen in hun bed
En wie weet wat Poetin doet in z'n vrije tijd
[...]
Ja, fluffly beestjes, ik heb inderdaad zo'n beertje ook (hehe), en ik had een ugly doll maar die is ergens kwijtgeraakt op reis. Op reis gaan ze ook altijd mee, twee knuffels, en ik ben niet de enige in de hosteldorms hoor! Zelfs grote stoere Zuid-Afrikaanse kerels hebben weleens een beestje verscholen in hun bed
En wie weet wat Poetin doet in z'n vrije tijd
donderdag 12 februari 2009 om 23:28
quote:evelise schreef op 12 februari 2009 @ 23:06:
Digitalis, ik vind dat juist geweldig die kneuterige cliché gelikte filmromantiek. Tis niet voor niks een cliché geworden
Nee, maar die vent sloeg alles....brrrrr. Engerd.
Ik ben meer van de bizarre romantiek en een wedstrijdje "van welke tafel kan ik een fles vodka voor je jatten, mijn lieveling"
Digitalis, ik vind dat juist geweldig die kneuterige cliché gelikte filmromantiek. Tis niet voor niks een cliché geworden
Nee, maar die vent sloeg alles....brrrrr. Engerd.
Ik ben meer van de bizarre romantiek en een wedstrijdje "van welke tafel kan ik een fles vodka voor je jatten, mijn lieveling"
donderdag 12 februari 2009 om 23:50
vrijdag 13 februari 2009 om 00:14
vrijdag 13 februari 2009 om 00:24
Ik zou een pluche beestje kopen van Forever Friends, de Valentijn versie, zoiets als hieronder.
En dan een kaartje erbij met de tekst
'Valentijn oh Valentijn
Ik zie je voor het eerst
Wat is dit allejezus eng
Ik ben nog wat beheerst
Maar eigenlijk wil ik je zeggen
Zo tussen neus en lip
Als het klikt dan klikken we
en gaat ik voor een wip
Maar gaat je hart niet branden
vliegt het niet in de hens
Dan maar niet mijn Valentijn