date or not to date??

10-01-2012 21:12 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
vraagje....leuke kerel leren kennen tijdens stappen. We waren nogal onder de indruk van elkaar. Nu heeft hij gevraagd of we een keer wat gaat drinken, omdat hij blijkbaar ook onder de indruk was van mij. Maar.......hij is ondertussen ook met iemand anders aan het daten, wat nog geen serieuze relatie is, maar wel die kant op aan het gaan was, voordat hij mij had gezien. Wat moet ik doen??
Gaan? Wat heb je te verliezen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Dikke kans dat 'ie jou leuker vindt (anders zou hij niet met je af willen spreken) dus tijd om in te swoopen dacht ik zo.
Eensch met Fame
doen!!!
Hoe oud zijn jullie? (Gewoon even voor de beeldvorming).

Ik zou er ook voor gaan als hij zelf aangeeft dat dat andere meisje het toch niet voor hem is.
Gaan!

Of had hij soms zijn hele leven op jou moeten wachten en nooit uitgaan, of daten?

Wel een mooie gedachte hoor, maar niet heel realistisch
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Je leest hier zo vaak 'sorry TO, hij vindt je gezellig tot er iets leukers voorbij komt'. En jij bent in dezen wrs. 'iets leukers'.
quote:Murdoch schreef op 10 januari 2012 @ 21:55:

Je leest hier zo vaak 'sorry TO, hij vindt je gezellig tot er iets leukers voorbij komt'. En jij bent in dezen wrs. 'iets leukers'.Haha, ja zo is dat.
is hij gestopt met daten met die andere vrouw? dat is me namelijk niet duidelijk..kijk als hij met haar blijft daten en tegelijk met jou zou ik niet zo gecharmeerd zijn...als hij niet langer met haar date omdat ie jou leuker vindt...go for it!!
Dat denk ik ooms jij bent nu even iets leuker.. Maarjah weten we dat zeker? Misschien dat je wel wat met hem kan gaan drinken maar dit wel in je achterhoofd houden en dan zien hoe het loopt
Je hoeft toch niet al voor de eerste date serviesgoed uigezocht te hebben voor de uitzet? If it's meant to be dan taait die andere troela hem vanzelf af hoor.
Gewoon gaan.

Hij heeft het toch eerlijk verteld.

Ik Was ook aan het daten toen ik mijn vriend tegenkwam, wat daarna meteen over was eigenlijk.

Ze zijn toch niet exclusief met elkaar bezig nog.
Ik was ook aan het daten toen ik mijn vriend leerde kennen (bedacht ik me net haha) heb die ander toen meteen afgekapt. Wel op een nette manier natuurlijk.
En over een tijdje wordt er hier weer een topic geopend met "just not into me"..."ik hoor ineens zo weinig van hem" etc. Zo zie je dus maar hoe dat kan gaan. Niet leuk voor die andere partij, hopelijk is hij daar eerlijk in naar haar toe, en wed hij inderdaad niet (te lang) tegelijk op twee paarden (een tijd lang checken wie nu eigenlijk echt leuker is) maar hey....gewoon gaan daten en dan maar zien!
Tja, het recht van de sterkste?

Zoiets?
Grrr....en nu heeft hij toch maar afgezegd, omdat hij het niet eerlijk vindt ten opzichte van zijn al langer aanwezige date.....mannen!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven