Date thuis, wat wel/niet te doen?

17-06-2008 18:23 27 berichten
Hoi allemaal

Sinds kort heb ik iemand leren kennen en we vinden elkaar erg leuk, aardig aantrekkelijk enzo

Nu heb ik hem 1 keer gezien en aanstaande zaterdag komt hij bij mij thuis.

Nu ben ik niet bepaald een ervaren iemand met daten dus ik ga me nu van alles afvragen.

Ik wil hem het gevoel geven dat hij zich welkom voelt en dat ik het heel leuk vind maar wil wel een relaxte sfeer.

En dan ga ik dus twijfelen. Wel of niet iets lekkers bij de koffie? Wat exclusiefere hapjes of "gewoon"chips en nootjes.

Kaarsjes aan of is dat weer overdreven.......

Nou jullie begrijpen vast wel wat de dilemma's zijn.

En er zijn hier vast een heleboel forummers, zowel mannen als vrouwen, die hier ervaring mee hebben.

Dus kom maar op met de tips en ideeen
Alle reacties Link kopieren
Dan wil ik ook nog een par duiten in het zakje doen ;

Ik neem aan dat je kinderen die avond niet bij jou zijn ?

Je hebt condooms in huis ?

Tussenoplossing ; muziekdvd ........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het altijd prettig als ik iemand verwacht (in mijn geval geen date want ik ben al voorzien;)) om te laten merken dat ik niet zit te wachten. Klinkt misschien wat vreemd, maar ik vind niets zo on-relaxed als ik heb schoongemaakt, tv uit, omgekleed enz en dat ik dan op de bank zit te wachten en op de klok zit te kijken of hij/zij wel precies op tijd is. (en dat je dan toch nog opschrikt als de bel gaat) Als ik iemand verwacht ga ik dus gewoon met een boekje op de bank (ik DOE in ieder geval iets) tot ik de bel hoor. Ik kan dan op mijn gemak mijn boek op tafel leggen en naar de deur lopen.

Wat is het nut precies hiervan?

- voor je date lijkt het niet of je de hele avond op hem hebt gewacht (dat staat zo happig)

- het boek (open) op tafel laat zien dat je verder ook nog een leven/interesses hebt buiten de tv om.

- het kan zorgen voor een gespreksonderwerp zodat je niet zwijgend naast elkaar op de bank zit en wacht op 'het moment'.

- een boek maakt lekker relaxt

Groetjes Artio

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven