Date twijfels onterecht?
vrijdag 2 augustus 2019 om 22:20
Aankomende week heb ik een date met een jongen (24) die ik tijdens het uitgaan heb ontmoet. Ik merk alleen dat ik door het app contact al een aantal twijfels heb. Hij heeft nml mbo gedaan en ik hbo, dat geeft niet maar ik kan mij wel ergeren aan een aantal spelfouten. Daarnaast geeft hij wat dingen aan waar ik mij bij mijn ex aan kon storen wat voornamelijk te maken heeft met onvolwassenheid nml 1) nog thuis wonen, maar al wel drie jaar werken 2) niet kunnen koken 3) vergeten te vragen hoe mijn sollicitatiegesprek is gegaan (had meerdere keren aangegeven tijdens het real-life contact dat ik dat vandaag had) 4) als ik aangeef dat er nog een kandidaat is, zeggen dat ik leuker ben (dat kan je toch niet weten, misschien heeft zij wel meer ervaring?) 5) minder doorvragen dan ik bij hem doe.
Wat vinden jullie? Of zegt whatsapp weinig?
Wat vinden jullie? Of zegt whatsapp weinig?
zaterdag 3 augustus 2019 om 09:32
Je zeurt. Die punten die je opnoemt vind ik echt mierenneuken. Je zegt dat zn mbo niveau je niet stoort, maar benoemt t wel omdat hij spelfouten maakt. Lieve schat, ik kan je vertellen dat op de uni mensen dat ook regelmatig doen.
En als je wil praten over je solli dan begin je er toch lekker zelf over? Wees gewoon eerlijk dat die jongen niet aan je standaarden voldoet ipv hem te gaan meten aan je verwachtingen.
En als je wil praten over je solli dan begin je er toch lekker zelf over? Wees gewoon eerlijk dat die jongen niet aan je standaarden voldoet ipv hem te gaan meten aan je verwachtingen.
zaterdag 3 augustus 2019 om 09:54
Je bent 24... hij ook zoiets neem ik aan?
Zat mensen die nog thuis wonen. Kunnen ze lekker sparen voor een "volwassen"- woning, i.p.v. het geld uit te geven aan een huur appartementje.
Mbo-hbo, dat verschil al zó belangrijk vinden, dat vind ik triest.
Mijn leidingevende, die uiteraard goed gestudeerd had, maakt de ene spelfout na de andere. Misschien wel dyslexie?
Koken... valt te leren he? Als het moet heb je het binnen ern paar dagen onder de knie.
Tegenvraag: kun jij b.v. de auto repareren?/ de stroom aansluiten?/ een parketvloer leggen?
Nee, je hebt gelijk. Jullie verschillen, laat die jongen gaan en zoek iemand van je eigen niveau
Zat mensen die nog thuis wonen. Kunnen ze lekker sparen voor een "volwassen"- woning, i.p.v. het geld uit te geven aan een huur appartementje.
Mbo-hbo, dat verschil al zó belangrijk vinden, dat vind ik triest.
Mijn leidingevende, die uiteraard goed gestudeerd had, maakt de ene spelfout na de andere. Misschien wel dyslexie?
Koken... valt te leren he? Als het moet heb je het binnen ern paar dagen onder de knie.
Tegenvraag: kun jij b.v. de auto repareren?/ de stroom aansluiten?/ een parketvloer leggen?
Nee, je hebt gelijk. Jullie verschillen, laat die jongen gaan en zoek iemand van je eigen niveau
de wereld wacht om ontdekt te worden
maandag 5 augustus 2019 om 21:09
Klopt zeker. Kwam mensen tegen die, net als TS, nog moeite hadden met het kofschip...cataleya00 schreef: ↑03-08-2019 09:32Je zeurt. Die punten die je opnoemt vind ik echt mierenneuken. Je zegt dat zn mbo niveau je niet stoort, maar benoemt t wel omdat hij spelfouten maakt. Lieve schat, ik kan je vertellen dat op de uni mensen dat ook regelmatig doen.
maandag 5 augustus 2019 om 21:19
Waar dan?vivautrecht85 schreef: ↑05-08-2019 21:09Klopt zeker. Kwam mensen tegen die, net als TS, nog moeite hadden met het kofschip...
maandag 5 augustus 2019 om 21:37
maandag 5 augustus 2019 om 21:47
"Vindt dat soms best lastig omdat ik daar ook in wordt beïnvloedt door bijv opvoeding"
Ja, als iemand zo uit de hoogte doet, kan ik loepen niet laten.
maandag 5 augustus 2019 om 21:51
Je hebt gelijk, dat staat idd niet fraai...vivautrecht85 schreef: ↑05-08-2019 21:47"Vindt dat soms best lastig omdat ik daar ook in wordt beïnvloedt door bijv opvoeding"
Ja, als iemand zo uit de hoogte doet, kan ik loepen niet laten.
Ik had nog niks in de OP opgemerkt