Date

26-08-2019 14:40 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik had dit bij topic seks geplaatst maar misschien past dit beter hier

Ik heb een vraagje waarvan ik helemaal in de war raak. Ik heb twee maanden geleden een jongen ontmoet via gemeenschappelijke vrienden. Toen ik met hem praatte dacht ik wat een leuke jongen. Daarna kwamen er allerlei dingen tussen en daarna vroeg hij of ik een keer wilde afspreken. Ik heb daarop ja gezegd en zo gezegd zijn we wat gaan drinken.

Ik vond het toen gezellig, maar ik merkte dat hij veel over zichzelf vertelde waar ik op een gegeven moment een beetje moedeloos van werd. Ik heb hem toch nog een kans gegeven en ben op een tweede afspraakje gegaan. Dit was heel anders we waren allebei aan het woord en als hij zei dat hij me een leuke meid vond kreeg ik kriebels onder in me buik. Ik had dat nooit gevoeld alleen als ik met iemand zoende maar nooit als iemand dingen tegen me zij. Ik lag die avond met een glimlach in me gezicht in mijn bed terug te denken.

Ik vind daten heel spannend geen ervaring mee en voel dat ik bindingsangst heb. Tijdens de date is t ook heel druk in mijn hoofd denk ik aan van alles. Daarnaast ben ik ontzettend kieskeurig en ben ik opzoek naar t perfecte wat ik probeer uit mijn hoofd te halen.

Toen op derde date ging ik weer met enige tegenzin vanwege mijn zenuwen en nu wat hogere verwachtingen omdat ik het de vorige keer zo leuk had gehad. We gingen naar de bios en als ik tegen hem praatte en me hoofd iets te dicht bij kwam voelde ik kriebels. Vervolgens daarna wat gedronken en toen sloegen de twijfels toe en weer mijn perfectionisme. Vind ik dit wel gezellig, vind ik hem wel knap; mwa eig niet. En opeens zag ik allemaal dingen die ik niet leuk vond ofzo. Daar buiten was t wel heel gezellig en voor t eerst wilde ik niet perse naar huis. Eenmaal toen hij me ging afzetten wist ik dat die zoen kwam ik kreeg er helemaal pijn in me buik van. En toen kwam het die zoen, althans tongzoen. En waaar ik nu mee bezig ben en mee zit. Ik kreeg geen kriebels. Wat betekent dit. Was ik er teveel mee bezig, kwam het omdat ik daarvoor druk in me hoofd was en met hem bezig was. Gaat dit mogelijk nog wel komen of niet en houd ik m nu aan t lijntje. Ik weet t niet meer ben er door in de war
Onzin om hier hetzelfde nog eens te plaatsen
Laat ze dan even samenvoegen
Voor antwoorden: zie andere topic.

Deze kan op slot.
ik geef mn bek ook maar een douw
als je advies wil van leeftijdsgenoten moet je op girlscene zijn,
als je advies wil van je buuv van zestig of iemand die je moeder kan zijn dan hier liefst het bij 1 topic houden

en in dat geval, nee je houdt hem niet aan het lijntje, misschien jezelf wel maar dat is heel normaal als je net bent begonnen met daten
Lorem Ipsum
Wat een aanstellerij die bindingsangst van je. Je hebt geen bindingsangst, je vindt deze jongen gewoon niet leuk genoeg. Je maakt het onnodig moeilijk voor jezelf, want je kunt gewoon stoppen met daten met hem. Maar je wilt denk ik te graag een relatie, dus je zit nu geforceerd jezelf te verplichten verliefd te worden.
Word al moe van je als ik dit verhaal lees. Pfff
Wat een onaardigheid hierzo op dit forum brr snel weg van die negativiteit
Emma0909 schreef:
26-08-2019 17:57
Brrr, krijg je er pijn van in je buik?
Emma0909 schreef:
26-08-2019 17:57
Inderdaad. TO is gewoon onzeker en waarschijnlijk nog heel jong en weet (nog) niet precies wat ze wil met die jongen.
creativeguy schreef:
26-08-2019 19:46
Inderdaad. TO is gewoon onzeker en waarschijnlijk nog heel jong en weet (nog) niet precies wat ze wil met die jongen.
Het kan zijn dat we te laat zijn creativeguy (jij hier en ik bij het topic in de sekspijler).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven