Date!

12-08-2009 14:46 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ondanks dat ik best nog verdriet heb om een naar mijn gevoel veel te snel einde van iets dat (ook naar mijn gevoel) veel potentie had uit te groeien naar liefde, heb ik zaterdag met een knapperd gekust. Hoewel ik het eigenlijk nogal een kinderachtige actie van mezelf vond, gaf het me wel een lekker gevoel. Dat een leuke, knappe man mij wilde kussen..

Ennnnn, vanavond heb ik een date (met iemand anders, kus-man woont in Portugal). Ik kijk er erg naar uit. Wilde dit gewoon even met jullie delen! Het voelt als de spreekwoordelijke zonneschijn na regen
zoooo dat was echt een super avond!! en zonder twijfel denkt hij daar hetzelfde over... heel gezellig, leuk gehad in bed, echt helemaal top!

ook nog even gehad over dat hij zo weinig van zich liet horen. hij gaf aan inderdaad wat terughoudend te zijn, omdat ie in een zijn laatste relatie heel erg gekwetst is. ik heb gezegd dat ik dat wel begreep, maar dat dit voor mij ook niet heel leuk is. Dat snapte ie dan ook wel weer! Helemaal goed dus. En morgen gaat ie dus op vakantie, maar zonder telefoon, dat zei ie alvast... ben echt zo vrolijk nu!
oh shit ook ff wat interesse in anderen tonen natuurlijk...

LVER hoe was jouw date???

Meisje heb je er zin in vandaag?

Odi wat ga jij dit weekend doen?
Nou meiden, kom me even snel melden...moet haasten want ga zo naar feestje, lekker uit mijn dak!

Mijn date was, ehm, niks. Whahaa, ik kon het verwachten.

Ten eerste viel me op dat hij nagels bijt. Hij had vreselijke afgekloven stompjes. En als ik érgens een hekel aan heb is dat het wel. Daarnaast was hij wel aardig maar gewoon echt mijn type niet, zijn hele ik, zijn aura ofzo. Ik weet niet.

Hij is echt een totaal ander type dan dat ik ben. Hij is 35 maar ziet er echt ouder uit en gedraagt zich ook zo. Niet vlot, totaal niet 'hip'. Niet dat ik nou zo hip ben, maar ik ben wel een vlotte meid zeg maar. De avond was wel ok op zich, geen pijnlijke stiltes, maar ik weet dat dit niets wordt. Voel me totaal niet tot hem aangetrokken.

Van hem kreeg in wel een sms toen ik weer in de trein zat, dat ik er verdomd goed uit zag en dat hij me heel mysterieus vond (?) en dat hij geen hoogte kon krijgen van wat ik van hem vond, dat hij daar benieuwd naar was.

Ik heb niet meteen terug geschreven, maar net pas eigenlijk. Gezegd dat ik het leuk vond maar verder niets. Gewoon meteen maar eerlijk zijn dacht ik zo.

Dus tjaaaaaaa, dat was mijn verhaal

Fijn dat jouw date wél heel erg leuk was Jelia!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Veel plezier vandaag meisje!
Hey dames,

Wat is er veel geschreven! En 'nieuwe' mensen erbij... leuk! Andermans date-verhalen lezen is altijd leuk hihi.

Jelia, wat leuk dat je weer zo'n geweldige date met hem heb gehad! Hoop echt voor je dat het zo blijft gaan.

LVER, jammer dat jouw date niks was. Overigens wel heeeel herkenbaar wat je schrijft. Heb een paar jaar geleden ook via internet gedate en iedere keer was het zoals jij het gisteren ook hebt beleefd. Voelde me nooit aangetrokken tot de mannen in kwestie en dat heeft mij doen besluiten om het niet meer via internet te proberen. Zal voor sommige mensen best werken, maar voor mij niet. Ik moet eerst iemand zien, kijken hoe hij beweegt en lacht enzo. Voel nl niet zo snel aantrekkingskracht heb ik gemerkt. Maar wie weet wie je vandaag nog ontmoet op je feest?

Breaky, hoe gaat het met jou? Nog (teveel) met je ex bezig? Heb nu een beetje hetzelfde als jij. Mijn ex zit ook weer in m'n hoofd helaas. Komt omdat mijn date vorige week is blijven slapen en we samen buiten ontbeten hebben. Dat deed me ineens heel sterk denken aan het feit dat ik dat met mijn ex ook zo deed en sindsdien zit hij weer in mijn hoofd. Zit zelfs te twijfelen of ik weer contact met 'm op zal nemen, maar hou me in. Wel erg vervelend...

Meisje, ben vast te laat: maar veel plezier vandaag op het festival met je lover hihi. En lastig dat je ex meeleest. Lijkt me niet prettig, dus snap best dat je bepaalde postings aan wilt passen.

Odi, hoe ziet jouw weekend eruit? Lekker relaxt? Of ga je wilde dingen doen? :-) Mijn weekend is relatief rustig. Gisteravond met een vriendin even de stad in geweest, maar ze was doodmoe, dus was best op tijd alweer thuis. En morgen ga ik ook met vriendin de stad in om te feesten. Daarna komt mijn date van vorige week langs, dus ben weer heel benieuwd hoe dat is. Hebben wel de hele week gesmst en dat was steeds leuk, maar toch... weet het niet zo goed... to be continued dus...
LVeR, wat jammer dat het tegenviel. Ach ja, volgende keer beter moet je maar denken. Have fun op Vollt, al denk ik dat je dit niet meer leest. Jammer van het weer!

Jelia, goed dat het bij jou zo gezellig was.......ook in bed.....*grijnst*

Ik ga einde middag weg, maar heb opeens niet zoveel zin meer. Weet niet wat het is (weet ik wel, het is die kleding, aarghhh waarom krijg ik dat mijn hoofd niet uit. Verder is hij zo leuk en lief!).

Voel me een een heel gemeen mens nu. Zucht.....
ok, ik heb echt iets doms gedaan.... heb hem gegoogled, en hij heeft nogal een zeldzame naam.. dus kwam een hit tegen waar zijn geboortedatum bij staat.. en nu is ie dus veel jonger dan ie had gezegd... oeh ik vind het echt vervelend! stom van me om dat te googlen, stom dat ie gelogen heeft over zijn leeftijd en heel stom dat ik me er zo druk over maak!

maar als ie hierover gelogen heeft (ok, hij vertelde het toen hij heel dronken was, in een drukke kroeg, dus misschien heb ik het verkeerd begrepen), wat zou er dan misschien nog meer niet waar zijn? Mijn hele fijne beeld wat ik over had na vrijdag ligt beetje in diggelen! ik vind een man die jonger dan mij is gewoon minder interessant! bah! heb het weer voor mekaar om me eigen zondag te verpesten. stom hè.
Loeky, ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Of je moet al echt aan de foto's zien dat het jouw type is, maar 100 % zeker weten kan je dat niet. Blijft een gok. Tis ook zo vermoeiend, ik bedoel..dit was mijn allereerste date ooit op zo'n manier.

Denk niet dat het wat voor mij is. Ik denk dat ik dat ook nodig heb ja, om te zien hoe iemand eruit ziet en vooral zijn vibe te voelen. Al vóór de date.

Maar goed, op het feest waar ik was heb ik wel echt super aardige gasten ontmoet, maar niet in die zin. Ik ben daar op zo'n moment ook totaal niet mee bezig. Kom echt voor de muziek en het dansen.

Meisje, Voltt was trouwens echt ontzettend gaaf, wat een feest!! Heb jij het ook leuk gehad? Op het eind wel echt compleet nat geregend, dat was erg jammer.

Ik heb geloof ik nog nooit in zulke harde regen gestaan, het kwam met bakken uit de hemel. Het ging ook nog onweren..

Dus de afsluit bij de mainstage was helaas wat minder.

Hey, maar hoezo zo'n omslag ineens? Ik ken het wel hoor, dat gevoel.. maar het leek alsof jij wel al voorbij dat punt was.

Soms moet je je daar gewoon even niet aan toe geven, hoop dat het gewoon is door gegaan en dat je een leuke dag/avond hebt gehad!

Jelia. Wat erg dat hij gelogen heeft!

Dat jij hem gegoogled hebt vind ik echt niet spectaculair hoor, iederen doet dat toch?

Hmm, mij zou het ook niet lekker zitten dat hij liegt over zijn leeftijd, dus kan me voorstellen dat je flink baalt!

Heb je hem nog gesproken daarna?
nee hij is nu met vakantie... ik denk dat ie het gewoon in een dronken bui gezegd heeft, wist hij veel toen dat ie me ooit nog eens zou zien..

als ie terug is van vakantie, volgende week, dan hoop ik hem weer te zien en dan hebben we het erover...
LVeR, ik las op Partyflock al dat Voltt erg leuk was! Mysteryland was ook leuk, maar ik ben echt gegaan vanwege die kaarten die ik had gekregen. Te groot, te commercieel.

Doe mij Awakenings maar, ook al wordt dat de laatste twee jaar ook wel steeds groter.

Die regen inderdaad! Ik had niks door, want stond in de techno tent lekker te dansen, totdat wij weggingen.

Ik heb ook nog nooit in zulke regen gestaan. Was echt nat tot aan mijn ondergoed, en ja ik was heel degelijk gekleed!

Anyway, gezellige dag gehad. Kwam een hele goede vriend tegen die ook met een vriend was en eigenlijk zijn we bijna alleen maar met zijn vieren geweest.

Het klikte allemaal goed. Hersenspinsels stiekem gedeeld met mijn vrienden (niet met date) en zij zeiden beide dat ik er gewoon in mee moet gaan en me niet zo druk moet maken. En dat hij leuk was.

Inmiddels meer vrienden gesproken en zij zeggen dat ook allemaal.

Mijn probleem is eigenlijk dat ik het in mijn hoofd ga over-analyseren en dat ik 'vind' dat ik nu meteen moet beslissen of ik ga trouwen, of hem ga dumpen. Dat hoeft natuurlijk helemaal niet, alleen vergeet ik dat zelf steeds.

Maar het zijn wel mood-swings hoor. Djeez, het ene moment heb ik kriebels, het andere moment zijn ze helemaal weg. En ik wil het maar verklaren en verantwoorden, pffffffff......ik ben dodelijk vermoeiend.

Bovendien moet ik het niet van zoiets stoms als uiterlijk/ kleding laten afhangen. Jammer dat die trigger er niet is, maar misschien moet ik die wel zelf creëren.

Net weer anderhalf uur met hem aan de telefoon gezeten en dat was hartstikke gezellig.

We gaan trouwens heel binnenkort winkelen, gnagna.

Jelia: jammer en beetje vreemd ook dat hij heeft gelogen. Misschien is het ook wel gewoon een misverstand. Ik zou het hem vragen. Het gesprek richting leeftijd sturen, of vragen wanneer hij jarig is ofzo en dan zeggen 'oh dus dan word je....'

Hoe oud is hij eigenlijk, viespeuk?!
Jelia, ik zou me niet te druk maken om die leeftijd. Had met mijn ex hetzelfde. Hij zei in de kroeg (bleek achteraf ook een dronken opmerking te zijn) dat hij 28 was, terwijl hij in werkelijkheid net 26 geworden was... (heeft later overigens geen problemen opgeleverd) Mannen hechten niet zoveel waarde aan leeftijd heb ik het idee, dus het was vast niet bewust liegen.

Meisje, ik herken jouw gedachtenspinsel wel... Kan mezelf ook altijd 'druk maken' om zoiets als kleding. Mijn date had zondag toevallig echt leuke kleren aan en andersom werkt het dan ook dat ik hem ineens weer leuker ging vinden dan de keer ervoor, toen hij niet zulke leuke kleren droeg. Vind dat van mezelf dan ook vreselijk oppervlakkig... Maar ik probeer dan net als jij in m'n hoofd te herhalen dat het daar niet om gaat.

LVeR, het is inderdaad vermoeiend. Dat is ook de reden dat ik daarmee ben gestopt. Ik ga er gewoon vanuit dat ik 'm wel in het dagelijkse leven tegenkom hihi. Fijn dat Voltt geweldig was! Ik kan me helemaal voorstellen dat je dan lekker om te feesten en te dansen komt. Maar rondkijken kan altijd he? haha

Breaky en Odi, hoe gaat het met jullie?
Ha Loeky! Ga me ook niet meer druk maken over die hele leeftijdstoestand. Buiten het feit dat ie daar dan misschien over gelogen heeft, vond ik het eerst ook stom dat ie jonger was dan ik. Maar dat is missch wel net zo oppervlakkig als af gaan op kledingsmaak...

Voel je verder trouwens al iets voor je date? Of is het gewoon gezellig, verder niks?
Hi ladies, was even druk, maar bijgelezen en tijd om te reageren...

Jelia, wat irritant dat hij heeft gelogen! Maar ja, ik moet zeggen dat ik in de kroeg ook wel eens vertel(de) dat ik medicijnen studeerde of binnenkort een jaar naar Afrika ga. (if only...!!) en ja, ook wel eens gelogen over m'n leeftijd. Maar het is erg lang geleden dat ik zei dat ik óuder was haha!

Scheelde het veel jaren? Nee toch? Of ziet hij er gewoon ouwelijk uit voor zijn 17 jaar

Maar voor de rest, laat het lekker gaan, je vindt hem leuk toch, en blijkbaar kunnen jullie prima praten en is hij dus niet 'kinderachtig' of naief. Geniet van de kriebels!

Meisje, ik ben toch wel heel benieuwd naar de fouten in zijn kleding (of heb ik daar overheen gelezen?) Wat is er zo afstotelijk??

LVER, balen van je date, maar laat dat niet je idee over internet-daten gelijk negatief beinvloeden. Ik ken echt aardig wat stellen die elkaar via een site hebben leren kennen en inmiddels happely ever after leven! En een collega van mij heeft dit weekend een leuke date gehad n.a.v. speeddaten. Zelf wil ik nog eens een vriendin (alleenstaande moeder, weinig tijd/puf om de kroeg in te gaan) meenemen naar zo'n Relatieplanet-feest. Lijkt me echt heel erg leuk. En daar ze je ze gelijk live, ook wel zo handig!

Loeky, hoe is het geweest met je date, is hij bij je thuis geweest? Nog iets uitgespookt of knapte je nog iets meer af toen je hem zag...? Hoop dat hij alleen maar leuker is geworden!

Oja, mijn weekend was weinig specta, naar het Tropenmuseum geweest en lekker uit eten met de vrijgezelle vriendin, maar gewoon gezellig en toen weer netjes naar huis. Waar vriendje zat te wachten met dvd's, dus tot diep in de nacht films gekeken. Helaas, geen spannende verhalen, daarvoor vertrouw ik op jullie
hallo dames wordt er hier nog een beetje gedate????

mijn meneer is op vakantie, dus geen sappige verhalen hier.

Meisje hoe is het met je hersenspinsels?

Loeky en Breaky hoe is het met jullie dates?
Hallo ladies,

Jammer dat jouw meneer op vakantie is Jelia... Hoe lang is hij nog weg? (m.a.w. wanneer kunnen we van jou weer verhalen verwachten? hihi)

Ik heb zelf vanavond weer met dating-meneer afgesproken. Even samen wat eten en daarna zien we wel. We hebben doordeweeks leuks sms-contact en hij heeft me ook een paar keer gebeld om 'zomaar even te kletsen'. Maar toch heb ik bij hem meer een vriendschapsgevoel met een klein beetje extra zeg maar... Denk gewoon niet dat dit hem is.

En ondertussen kijk ik rustig rond naar andere mannen haha. Gisteravond wezen stappen en erg veel leuke mannen gespot. Niets mee gedaan overigens (want ik kon niet kiezen haha).

Hebben jullie nog leuke dingen op stapel staan voor dit weekend?
Ik heb bijna een huis gekocht, dus dat leidt me lekker af van het mannengedoe!!! Zo spannend!!!!!

M'n date komt morgen terug... Zou het gek vinden als ik helemaal niks meer van hem hoor, maar wanneer ie smst, geen idee. Zou zo maar volgende week vrijdag kunnen zijn ofzo... Maar goed. Initiatief ligt volledig bij hem, hij was tenslotte op vakantie.

Loeky, leuk dat jullie ook doordeweeks bellen etc.. Dat hebben wij nog niet gedaan, heb daar zelf ook nog niet echt behoefte aan gehad. En rond kijken lijkt mij erg slim! Er is altijd ergens een betere man... gogogo!!!
hallo dames,

wat heerlijk om jullie ervaringen even te lezen en lekker alles te laten relativeren, want heb vanavond ook mijn eerste date!!

Zo te lezen voldoe ik gelukkig aan de date-criteria: wat gaan drinken en mooie, maar casual outfit hahah

ben alleen beetje nerveus voor ongemakkelijke stiltes...tips??
hee droppertje! Een date, leuk!! Ongemakkelijke stiltes, tja, wat doe je eraan? Vaak heb je die alleen in het begin van de date, daarna loopt zo'n gesprek wel... Gewoon geen zorgen over maken denk ik. En als ze er te vaak zijn, dan is het misschien niet zo'n geslaagde match tussen jullie..

Wat voor type is het? Waar ken je hem van?
heb em bij het uitgaan ontmoet en hij was lekker bijdehand en nam initiatief en aangezien ik ook mijn mondje wel bij me heb, moet ik me inderdaad eigenlijk geen zorgen hierover maken.

Maar het is mijn eerste date sinds een grote break-up na 6 jaar!!! Pressureeee
Nou beetje flirten verleer je niet hoor... Ook niet na 6 jaar! Mijn relatie is nu bijna een half jaar uit, relatie duurde ook 6 jaar... En daten lukt nog best hoor! Je moet er alleen weer ff in komen...

Ik zit al de hele middag aan die vent te denken... bah! Dadelijk belt ie niet meer en dan zit ik met de ellende! Vind hem leuker dan ik dacht denk ik... Hopelijk heeft ie ook zin om mij weer snel te zien, en smst ie morgenmiddag als ie terug is meteen en hebben we een romantische zondagavond... zwijmelzwijmelzwijmel.

Goed. Dit gaat nergens over. Effe met beide beentjes op de grond. Het is een scharrel, meer niet.
Droppertje, welkom hier. En hoe was je date? (we zijn natuurlijk gelijk nieuwsgierig haha)

Mijn date gisteravond was 'wel leuk'. Ik merk toch dat we niet echt een klik hebben en heb me gisteravond ook zitten ergeren aan wat kleine dingen. Daarnaast was ik overigens ook moe en dan ben ik ook niet op m'n best, dus dat zal ook wel meegeholpen hebben. Maar ik weet zo zeker dat het hem niet is. Alleen is het wel prettig om in z'n armen te liggen... Vraag me alleen af hoe lang dat gaat opwegen tegen de irritatie over de andere dingen. Overigens is meneer op de hoogte van het vrijblijvende hoor. Niet dat jullie denken dat ik 'm aan het lijntje hou...

Jelia, zwijmelen is helemaal niet erg. Zolang je maar geen verwachtingen hebt, want dan volgen meestal ook de teleurstellingen... misschien hoor je zo direct al wel van 'm... Ben benieuwd.
Hai Loeky,

jammer dat de date wat was tegengevallen, maar goed dat je duidelijk bent over dat vrijblijvende, dan heb je de ruimte om te kijken waar dit heen gaat!

Mijn date was echt super!! Na het eerste uurtje vroeg ik me af of ik het nou alleen vriendschappelijk heel goed met hem kon vinden, maar later op de avond waren we allebei wat meer op ons gemak en uiteindelijk ging ik met een glimlach van oor tot oor naar huis toe.;-)

We hebben alleen niet gezoend. Hij maakte wel een beetje avances, maar een ECHT moment was er niet, maar aangezien we allebei meteen uitspraken dat we het echt leuk vonden en snel weer willen daten, denk ik dat het wel goed komt. Heb mijn eerste smsje al gehad
Oh ja en jelia nog bedankt voor je reactie gisteren en hou ons even op de hoogte van je vent!!
quote:jelia schreef op 30 augustus 2009 @ 18:49:

ok, ik heb echt iets doms gedaan.... heb hem gegoogled,Ik heb dat ook eens met een (potentiële) date meneer gedaan en ik kwam direct uit op een site waarop hij zich aanbood als zaaddonor . Ik heb toen de date maar afgeblazen.
quote:paloma schreef op 06 september 2009 @ 12:08:

[...]

Ik heb dat ook eens met een (potentiële) date meneer gedaan en ik kwam direct uit op een site waarop hij zich aanbood als zaaddonor . Ik heb toen de date maar afgeblazen.

Ik google ALTIJD!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven