Date!

12-08-2009 14:46 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ondanks dat ik best nog verdriet heb om een naar mijn gevoel veel te snel einde van iets dat (ook naar mijn gevoel) veel potentie had uit te groeien naar liefde, heb ik zaterdag met een knapperd gekust. Hoewel ik het eigenlijk nogal een kinderachtige actie van mezelf vond, gaf het me wel een lekker gevoel. Dat een leuke, knappe man mij wilde kussen..

Ennnnn, vanavond heb ik een date (met iemand anders, kus-man woont in Portugal). Ik kijk er erg naar uit. Wilde dit gewoon even met jullie delen! Het voelt als de spreekwoordelijke zonneschijn na regen
Kris kras door elkaar daten?! Daar herken ik me wel in... Paloma ben je al lang single? ik nog niet zo, maar ik date me suf! En gewoon parallel natuurlijk, waarom wachten totdat het met een is doodgebloed? Nee, hop gewoon weer een volgende.hahaha.

En levert de google-wasstraat nog wel eens iets geks op?
Kris kras daten? Ik vind daten altijd zo'n gedoe, hoe houden jullie dat vol?

Het is toch elke keer weer spannend en ik wordt er altijd onzeker van, terwijl ik dat in het echt niet ben. Misschien moet ik het vaker doen, morgen is het zover...
Badeendje, als je nog niet weg bent... veel plezier vanavond!!!

En anders: vertel ons alles!!!
Ik was al weg, maar hierbij de date-update: Was echt misselijk van de spanning toen ik op de fiets zat naar de stad toe. Maar heb heel braaf doorgezet. Achteraf was het helemaal niet zo erg en heb een leuke avond gehad!

Geloof niet dat er een tweede date gaat komen, maar ja, heb nu iig mijn eerste date sinds lange tijd weer achter de rug en dat is ook wat waard.

@ jelia: heb je nog wat van vage date man gehoord?
hm gek genoeg ben ik nog steeds 'samen' met de eerste dateman...Merk nu dat we elke keer dat we elkaar zien (nu een keer of 6) we in een andere fase komen. Steeds meer ontspannen en laatst zelfs echt als vriend en vriendin in plaats van 2 mensen die elkaar leuk vinden

Moet er nog steeds aan wennen, maar ik heb hier gelukkig alle tijd voor. Hij weet ook dat ik het rustig aan wil doen.

Wel snel allemaal!
Oh, als vriend en vriendin, echt verliefd aan het zijn dus!

Geniet er lekker van, ook al gaat het misschien een beetje snel. Als hij je echt alle tijd geeft om aan het idee te wennen dan komt het vast goed.
ja nou hier komt het....ik weet niet of ik echt verliefd ben

Hij is gewoon zo'n ander type dan waar ik normaal gesproken op val...merk dat ik het leuk vind om hem te zien en hem al een beetje 'mis' als hij er niet is, maar ben ook niet zo hoteldebotel als ik wel vaker ben geweest. maar goed...ik kijk het lekker aan...heerlijk rustig...zucht
Haaai, ik lees gezellig met jullie mee, heel leuk om jullie verhalen te lezen! MAAR IK WIL NU OOK ECHT DATEN!! Word echt aangestoken door jullie verhalen haha... Ben nu bijna 3 maanden single, en op een one night stand na nog weinig spannends meegemaakt op date/mannengebied.. Met uitgaan kom ik tot nu toe weinig leuke mannen tegen, woon in een dorp waar ik vaak uit ga, maar waar ik iedereen al wel zo'n beetje ken.. Wil dus ook echt binnenkort wat uitgaansavondjes in andere steden gaan plannen. Maar hoe komen jullie zo aan al die dates?? Jelia, jij hebt het er maar gezellig druk mee lees dat je ook via internet date? Is dat dan via RP of andere sites? Het lijkt me eigenlijk heeeeel eng om op zo'n site een profiel met foto aan te maken..
Heey Amber

Ik kan je niet zo veel tips geven waar je een date tegen komt, ben daar ook niet zo goed in.

Maar heb wel een tijdje op RP gestaan omdat ik vond dat ik ookw eer meost daten. Ik heb er uiteindelijk wel een gezellige avond aan overgehouden met ene man wat verder niets wordt. Maar vond het RP verschikkelijk, er zijn natuurlijk ook mensen die het wel iets vinden. Dus dat moet je denk ik zelf ervaren. Je kunt beginnen met een gratis account, die heb je ook zo verwijderd als je het niets vind. En je foto kun je ook alleen op verzoek tonen, dus alleen als jij iemand leuk vind ofzo. Hou je ons wel op de hoogte?

@ jelia en droppertje: bij jullie nog nieuws? Hier is het rustig
Hoi Badeendje, waarom vond je RP verschrikkelijk dan? Ik heb zoiets dus nog nooit gedaan maar ik denk dat ik iemand eerst echt moet ZIEN en horen praten etc. om te weten of de persoon in kwestie eventueel iets voor me is, of er aantrekkingskracht is. Een foto en wat berichtjes over en weer maakt dat nog niet duidelijk lijkt me. Maar ja proberen kan altijd natuurlijk, kan ook net 'mazzel' hebben.. Lijkt me alleen zo vreselijk als je gelijk na 10 seconden weet 'Oh hij is niks voor mij' en dan zit je nog een avond (of paar uur) met iemand 'opgescheept'.. en hoe breng je dat dan, mocht hij er anders over denken.. Haha maak me denk ik van te voren al veel te veel zorgen..

Als iemand verder nog tips heeft, let me know!
Ik mis idd ook die aantrekkingskracht en dat speelt echt wel mee in of het wat kan worden. Hoe iemand staat en lacht enzo.

Maar vond het vooral erg dat je zoveel berichten kreeg van mannen die niet eens de moeite namen om je profiel te lezen. En als er wel wat tussen zat dan had ik na 2 mailtjes al geen interesse meer omdat de gespreksstof op was. Misschien heb ik zelf ook niet lang genoeg gezocht op RP hoor (en ik heb nogal veel eisen). Heb het na een kleine 2 weken voor gezien gehouden daar.

Bij die date had ik idd ook dat ik meteen wist dat het niets ging worden. Eigenlijk dacht ik na het mailen al wel dat het niets zou worden. Maar ja, toch maar afspreken, maar toen ik hem zag wist ik het meteen, straalde gewoon helemaal niets uit.

Heb trouwens een keer een introductie les salsa mee gedaan. Ook een jongen ontmoet die wel zin had in een date (hij zag alleen niet dat ik totaal niet geintereseerd was). Maar bij dat soort activiteiten kun je dus ook nieuwe mensen leren kennen.
Hooooii Amber

Ehhh...ok als ik een tip moet geven....ga op een eerste date 'wat drinken'. Dat kan bij een saaie date 1 uurtje duren, bij een leuke de hele avond/nacht. Uit eten gaan neemt toch zo 2 uur in beslag waarbij je tegenover elkaar je zit te vervelen als t niet leuk is.

En verder tips om leuke mannen tegen te komen:

Sportschool !!!!!

Ga naar een andere stad met een vriendin (voor de gezelligheid, kan je ook nog even lekker winkelen) en vraag aan elke leuke man die je ziet de weg....kan je ook meteen zijn nummer vragen

Concerten

En badeend...waarom is t rustig?? Volg mijn tips op om leuke kerels te spotten
Ik ga komend weekend stappen in een andere stad. En vanaf half oktober ga ik weer een oude hobbie/sport oppakken, dus wie weet...
he waar is iedereen gebleven??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven