Daten -> Relatie

30-10-2018 12:28 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb met een man al meerdere dates gehad waaronder gezoend. We bellen wekelijks elkaar en whatsappen dagelijks wel met elkaar.
We hebben samen een klik en zijn nu al bij de serieuze gesprekken beland.
Het voelt van mijn kant uit dat er al een prille relatie is, maar dit hebben wij nog niet uitgesproken. Als het gaat om relaties, is hij hier een slak in.

Tijdens daten mag je er meerdere contacten op na houden. Hij is momenteel de enige voor mij en ik ben serieus verliefd op hem. Hij heeft in het begin nog contact gehad met een andere vrouw waarmee hij goede gesprekken mee kan voeren en mee kan lachen. Tussen hun is verder nog niks serieus gebeurd, maar er is wel binnenkort telefonisch contact afgesproken. Voor ons staat er weer een date op het programma.

Nu zegt mijn angst dat hij haar ook beter wilt leren kennen en dan pas een definitieve keuze wilt maken. Moet ik zelf beginnen over een relatie (met kans dat hij dus nog relatie afwijst) of moet ik het van zijn tempo af laten hangen?

Alvast bedankt.

Gr.
coolingdown. schreef:
30-10-2018 13:58
Als je geen prioriteit bent moet je ook geen optie willen zijn.
Zo mee eens, maar ook zo moeilijk als je verliefd bent.
Havertje-12 schreef:
01-11-2018 12:01
Hij heeft een belafspraak met een andere vrouw om die beter te leren kennen. Zegt dat niet genoeg? Hoef je ook niet te vragen of je een relatie hebt want die heb je duidelijk niet. Je gaat veel te snel.
Nee... dat was mijn angst....
Heeft verder geen contact met andere vrouwen.
Voor mij is er wel een vrouw geweest, waar hij even contact mee heeft gehad.
Beter dat hij dit niet had gemeld, want hij had dit ook niet hoeven melden. Dit bracht mij in onzekerheid.
Na zes dates in negen maanden zou ik er nog geen relatie stempel op plakken. Wat zien jullie elkaar weinig, kan me niet voorstellen dat dat heel serieus voelt. Dat is niet eens een keer per maand?
the_Wicked_Witch schreef:
01-11-2018 12:52
Zelfs voor ploegendienst vind ik dit wel weinig hoor.
Hij in ploegendienst, ik in ploegendienst... zijn van weinig "weekeinden" die eens samen vallen...
Ik vond het toch vrij veel in dat drukke schema ;-)
Mijn vriend werkt ook in ploegendienst en woonde 1,5 uur verderop. Dat weerhield ons er niet van elkaar vaker op te zoeken. Ik vind het ook vrij weinig dates in zo’n tijdsbestek! Ziet er naar mijn idee niet heel rooskleurig uit voor je.
Maar ik snap het eigenlijk niet zo goed. Hij heeft zelf toegegeven dat hij contact heeft met een andere vrouw? En wat was jouw reactie op dat moment? Had je toen niet beter kunnen zeggen, ik heb liever niet dat je dat doet?
Waarom wil jij dit zo graag?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Heeft hij nu wel of niet contact met een andere vrouw? Want je zegt in je laatste reacties de hele tijd dat hij geen contact heeft met andere vrouwen en in je OP staat dat hij een belafspraak heeft staan. Dus wat probeer je jezelf nu wijs te maken?

Ik zou passen, zeker na zo'n lange tijd al contact samen. Als hij het leuk genoeg vindt met jou zou hij geen behoefte moeten hebben om ook contact met een andere vrouw te hebben en dat uit te breiden.
Weet je wat zijn doel is van dat contact? Via welke weg heeft hij haar gevonden. In theorie kan het vriendschappelijk zijn natuurlijk, maar dat gevoel heb jij niet anders zet je je vraag hier niet neer.
Mijn ANGST dat hij een belafspraak had met een VROUW, maar dat was niet zo.

We zijn aan het "daten" en hebben nog geen relatie.
Dus ik vind dit niet slecht voor de "weinig afspraakjes" die we hebben.
Oke nou prima toch, had je ook geen topic hoeven openen.
In je openingspost staat toch echt heel wat anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven