Daten -> Relatie
dinsdag 30 oktober 2018 om 12:28
Hallo,
Ik heb met een man al meerdere dates gehad waaronder gezoend. We bellen wekelijks elkaar en whatsappen dagelijks wel met elkaar.
We hebben samen een klik en zijn nu al bij de serieuze gesprekken beland.
Het voelt van mijn kant uit dat er al een prille relatie is, maar dit hebben wij nog niet uitgesproken. Als het gaat om relaties, is hij hier een slak in.
Tijdens daten mag je er meerdere contacten op na houden. Hij is momenteel de enige voor mij en ik ben serieus verliefd op hem. Hij heeft in het begin nog contact gehad met een andere vrouw waarmee hij goede gesprekken mee kan voeren en mee kan lachen. Tussen hun is verder nog niks serieus gebeurd, maar er is wel binnenkort telefonisch contact afgesproken. Voor ons staat er weer een date op het programma.
Nu zegt mijn angst dat hij haar ook beter wilt leren kennen en dan pas een definitieve keuze wilt maken. Moet ik zelf beginnen over een relatie (met kans dat hij dus nog relatie afwijst) of moet ik het van zijn tempo af laten hangen?
Alvast bedankt.
Gr.
Ik heb met een man al meerdere dates gehad waaronder gezoend. We bellen wekelijks elkaar en whatsappen dagelijks wel met elkaar.
We hebben samen een klik en zijn nu al bij de serieuze gesprekken beland.
Het voelt van mijn kant uit dat er al een prille relatie is, maar dit hebben wij nog niet uitgesproken. Als het gaat om relaties, is hij hier een slak in.
Tijdens daten mag je er meerdere contacten op na houden. Hij is momenteel de enige voor mij en ik ben serieus verliefd op hem. Hij heeft in het begin nog contact gehad met een andere vrouw waarmee hij goede gesprekken mee kan voeren en mee kan lachen. Tussen hun is verder nog niks serieus gebeurd, maar er is wel binnenkort telefonisch contact afgesproken. Voor ons staat er weer een date op het programma.
Nu zegt mijn angst dat hij haar ook beter wilt leren kennen en dan pas een definitieve keuze wilt maken. Moet ik zelf beginnen over een relatie (met kans dat hij dus nog relatie afwijst) of moet ik het van zijn tempo af laten hangen?
Alvast bedankt.
Gr.
dinsdag 30 oktober 2018 om 13:59
dinsdag 30 oktober 2018 om 14:13
Dat is waar....viva-amber schreef: ↑30-10-2018 13:59Hij kan er altijd mee kappen om welke reden dan ook. Wanneer je duidelijkheid wil waarom dam e.a. uitstellen? Het gaat er toch niet alleen om wat hij wil.
Ik weet niet wanneer ik kan vragen "of we een stelletje zijn".
Voor mij voelt dat al zo, maar ik weet niet hoe ver hij is in zijn gedachten....
dinsdag 30 oktober 2018 om 14:17
Nu ben ik nog prioriteit, maar mijn angst denkt wel dat het misschien wat meer tussen hun kan worden....coolingdown. schreef: ↑30-10-2018 13:58Als je geen prioriteit bent moet je ook geen optie willen zijn.
dinsdag 30 oktober 2018 om 17:23
Dit is de zware realiteit van het huidig daten! Ik heb er ook moeite mee hoor!
Vandaag de dag is het keep your options open, tot er de juiste voorbij komt en dan de andere opties bedanken! Jij hebt nog alleen maar gezoend, het is blijkbaar ook gebruikelijk dat je ook sex hebt met je verschillende opties. Het is een consumptiemarkt geworden.
Ik vind het ook een heel vreemd concept! Blijkbaar moet je vandaag de dag vanaf dag 1 duidelijk vertellen wat je verwacht! spelregels in het begin duidelijk maken.
Is voor mij helemaal nieuw en in mijn ogen respectloos.
Ik heb hetzelfde ondervonden. En als je dan vanaf dag 1 je verwachtingen schetst: in mijn geval ik hoop op een duurzame exclusieve relatie, dan wordt ik bestempeld als claimerig en gaan ze lopen.... (dan denk ik, he was not the one)
Ik raad je dus aan van duidelijkheid te scheppen en hem je gevoelens mee te geven. Gewoon zeggen ik voel me zus of zo...
Vind hij je te claimerig, dan weet je waar je staat. Hij vind je leuk, maar blijkbaar niet leuk genoeg om nu een keuze te maken. Hij wil eerst kijken of de andere misschien niet net iets beter is.
We zijn geen schoenen, maar vrouwen met gevoelens...
Sterkte, en ik hoop op een goede afloop - misschien draait hij bij
Vandaag de dag is het keep your options open, tot er de juiste voorbij komt en dan de andere opties bedanken! Jij hebt nog alleen maar gezoend, het is blijkbaar ook gebruikelijk dat je ook sex hebt met je verschillende opties. Het is een consumptiemarkt geworden.
Ik vind het ook een heel vreemd concept! Blijkbaar moet je vandaag de dag vanaf dag 1 duidelijk vertellen wat je verwacht! spelregels in het begin duidelijk maken.
Ik heb hetzelfde ondervonden. En als je dan vanaf dag 1 je verwachtingen schetst: in mijn geval ik hoop op een duurzame exclusieve relatie, dan wordt ik bestempeld als claimerig en gaan ze lopen.... (dan denk ik, he was not the one)
Ik raad je dus aan van duidelijkheid te scheppen en hem je gevoelens mee te geven. Gewoon zeggen ik voel me zus of zo...
Vind hij je te claimerig, dan weet je waar je staat. Hij vind je leuk, maar blijkbaar niet leuk genoeg om nu een keuze te maken. Hij wil eerst kijken of de andere misschien niet net iets beter is.
Sterkte, en ik hoop op een goede afloop - misschien draait hij bij
dinsdag 30 oktober 2018 om 17:28
dinsdag 30 oktober 2018 om 17:37
Je hebt niet zoveel invloed op wat hij wil, en doet met andere vrouwen op dit moment. Het enige wat je kan doen is het er met hem over hebben en voor jezelf bedenken waar je oke mee bent. Als jij er niet oke mee bent dat hij met andere vrouwen afspreekt terwijl hij ook met jou gaat, dan is het verstandiger een man te zoeken die daar hetzelfde over denkt.
dinsdag 30 oktober 2018 om 22:03
Kennen elkaar ongeveer 3 kwart jaar. We hebben 6 dates gehad, waarvan de laatste 2 op 2 weken afstand.
Nu heeft hij mij weer uitgevraagd.
Het zijn geen vrouwen, maar een vrouw. Een vriendin denkt dat dit uitvlucht is omdat ik TE dichtbij ben gekomen. Als ze bestaat, hoop ik dat het bij vriendschappelijk blijft.
dinsdag 30 oktober 2018 om 22:09
Dan is dat tegenwoordig geen liefde meer? Dan ben ik van de oude stempel!Roosje1975 schreef: ↑30-10-2018 17:23Vandaag de dag is het keep your options open, tot er de juiste voorbij komt en dan de andere opties bedanken! Jij hebt nog alleen maar gezoend, het is blijkbaar ook gebruikelijk dat je ook sex hebt met je verschillende opties. Het is een consumptiemarkt geworden.
Hij wil eerst kijken of de andere misschien niet net iets beter is.
woensdag 31 oktober 2018 om 07:26
Wat een gelul, te dichtbij gekomen... Als hij serieus met je is gaat hij niet verder appen/ bellen met die ander.Heksje81 schreef: ↑30-10-2018 22:03Kennen elkaar ongeveer 3 kwart jaar. We hebben 6 dates gehad, waarvan de laatste 2 op 2 weken afstand.
Nu heeft hij mij weer uitgevraagd.
Het zijn geen vrouwen, maar een vrouw. Een vriendin denkt dat dit uitvlucht is omdat ik TE dichtbij ben gekomen. Als ze bestaat, hoop ik dat het bij vriendschappelijk blijft.
woensdag 31 oktober 2018 om 23:09
Het klinkt nog niet als een relatie, maar als af en toe een date met elkaar. Als je wilt dat het serieus wordt met elkaar dan zal je dat met hem moeten bespreken.
Vraag hoe hij het ziet. De kans is aanwezig dat hij lekker aan het ronddaten is, terwijl jij denkt dat het iets serieus is tussen jullie. Bespreek het daarom zo snel mogelijk, want anders zal je weleens enorm teleurgesteld kunnen worden.
Vraag hoe hij het ziet. De kans is aanwezig dat hij lekker aan het ronddaten is, terwijl jij denkt dat het iets serieus is tussen jullie. Bespreek het daarom zo snel mogelijk, want anders zal je weleens enorm teleurgesteld kunnen worden.
donderdag 1 november 2018 om 05:24
Ik zou er maar niet van uitgaan dat dit nog een relatie wordt Heksje. 6 dates in 9 maanden tijd is heel weinig. En dan nu ook nog afspreken met een andere vrouw! Jij hebt toch zelf ook nog wat te willen in plaats van zo af te wachten?
Moest die van mij eens mee aankomen. Na 9 maanden nog afspreken met een andere vrouw. Dan had hij daar mogen blijven hoor Maar ja, ik "claimde" hem na 2 weken al min of meer door te laten weten dat ik wel exclusief wilde daten.
Verder eens met Roosje1975.. dat nieuwe daten is ook niks voor mij. Het is exclusief of anders niet hoor.
Moest die van mij eens mee aankomen. Na 9 maanden nog afspreken met een andere vrouw. Dan had hij daar mogen blijven hoor Maar ja, ik "claimde" hem na 2 weken al min of meer door te laten weten dat ik wel exclusief wilde daten.
Verder eens met Roosje1975.. dat nieuwe daten is ook niks voor mij. Het is exclusief of anders niet hoor.
♡
donderdag 1 november 2018 om 10:40
donderdag 1 november 2018 om 12:01
Heb nog niet alles gelezen, dus sorry als ik in herhaling val maarre.... hoezo ben jij prioriteit??
Hij heeft een belafspraak met een andere vrouw om die beter te leren kennen. Zegt dat niet genoeg? Hoef je ook niet te vragen of je een relatie hebt want die heb je duidelijk niet. Je gaat veel te snel.
donderdag 1 november 2018 om 12:46
Ploegendienst
Binnenkort date bij hem thuis: fimpje kijken