Daten.. het maakt me onzeker

27-11-2018 08:51 35 berichten
Oohhhh ik weet niet wat ik met mn date moet... we hebben contact en ook flirterig nu zei ik gisteravond dat ik weer zin had om hem te zien met zn aapje met handjes voor zn mond en wenste hem welterusten , hij reageerde met slaap lekker en met een blozend poppetje?!
WTF moet ik daar nu mee, durf nu dus geen voorstel te doen want het is duidelijk dat ik wil afspreken maar vraag het bij hem mij eigenlijk af nu ineens, terwijl hij wel zei dat hij mij graag weer wilde zien snel.... zou hij geen interessen meer hebben?

Ppffff misschien maak ik me echt druk om niks maar vind daten al helemaal niks en deze man is echt heel leuk... oowww
Alle reacties Link kopieren
Meid...
Those who don’t believe in magic will never find it
Heeft hij een aapje? En waarom wil je die zien?

Ik denk dat hij er evenveel van snapt als ik en met dat blozen reageert op de ontboezeming dat je hem wil zien. Dat kan ja of nee betekenen. Als hij ja had bedoeld dan had hij gezegd "daar houd ik je aan! morgen bel ik je voor een afspraak." Maar het kan ook zijn dat hij alleen maar slaap had en geen antwoord wist te verzinnen.

Een man, een echte dus, gaat op zijn doel af, vergeet dat niet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Volgens mij las ik ergens dat dat aapje de meest verkeerd begrepen en verkeerd gebruikte emoticon is.. misschien is hij wel in verlegenheid gebracht ofzo. Of denkt hij dat je (weer) zin hebt om met hem te seksen. Who knows? Rechtstreekse vragen stellen dan krijg je ook een duidelijk antwoord.
retrostar schreef:
27-11-2018 09:06

Ik denk dat hij er evenveel van snapt als ik en met dat blozen reageert op de ontboezeming dat je hem wil zien. Dat kan ja of nee betekenen. Als hij ja had bedoeld dan had hij gezegd "daar houd ik je aan! morgen bel ik je voor een afspraak." Maar het kan ook zijn dat hij alleen maar slaap had en geen antwoord wist te verzinnen.

Een man, een echte dus, gaat op zijn doel af, vergeet dat niet.
karikaturale onzin.

TO, hij wil best afspreken maar is ook wat onzeker.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Als iemand tegen mij zegt dat ie me wil zien en daarbij geen voorstel doet maar wel een aapje (???) zou ik ook niet weten wat daarop te antwoorden.

Als je hem wilde zien had je wel een afspraak voorgesteld.

Toch?
Ik heb de betekenis van het aapje opgezocht...

Ik snap dat hij niet weet wat te reageren.
:monkey:
Wat een fijne reacties weer ;-) ik stuuurde dus dat aapje en hij daarop slaap lekker met blozend poppetje.

Nee ik sex niet en zeker niet met iemand die ik net ken.... hij kan dat impliceren dat ik dat bedoel maar dan zegt dat alles over hem en ia t niet de man voor mij.

Maar goed.. wat nu? Wachten of alsnog met n voorstel komen?!
kantlijn schreef:
27-11-2018 09:35
karikaturale onzin.

TO, hij wil best afspreken maar is ook wat onzeker.
Dat denk ik dus eigenlijk ook... maar ja als we beiden onzeker zn wordt t hem natuurlijk ook niet
En blozend poppetje is toch dat je verlegen bent. Heb wel vaker gedate en weet uit ervaring dat als n man echt niet wil hij je dat ook duidelijk zegt.... ppffff ik haat daten!!!
huurvrouwtje schreef:
27-11-2018 09:46
Dat denk ik dus eigenlijk ook... maar ja als we beiden onzeker zn wordt t hem natuurlijk ook niet
Jawel joh, het duurt alleen wat langer en hij gaat waarschijnlijk wat omfloerster te werk in zijn pogingen.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
kantlijn schreef:
27-11-2018 09:49
Jawel joh, het duurt alleen wat langer en hij gaat waarschijnlijk wat omfloerster te werk in zijn pogingen.
Jaaa klopt dat denk ik dus ook... maar hoe nu? wil niet hopeloos overkomen....
Je doet zelf ook moeilijk. Je wil toch iets? Dan moet je het gewoon vragen. Hoezo ben je dan wanhopig?
Ja geen idee eefje onzekerheid he. Ik vraag wel wanneer we elkaar weer zien Nou duidelijk lijkt me toch
huurvrouwtje schreef:
27-11-2018 09:45
Wat een fijne reacties weer ;-) ik stuuurde dus dat aapje en hij daarop slaap lekker met blozend poppetje.

Nee ik sex niet en zeker niet met iemand die ik net ken.... hij kan dat impliceren dat ik dat bedoel maar dan zegt dat alles over hem en ia t niet de man voor mij.

Maar goed.. wat nu? Wachten of alsnog met n voorstel komen?!
Als jij wil afspreken kom je met een voorstel.

Je maakt het zoveel moeilijker dan het is. Ga er gewoon vanuit dat hij niet kan ruiken wat jij wil.
huurvrouwtje schreef:
27-11-2018 09:58
Ja geen idee eefje onzekerheid he. Ik vraag wel wanneer we elkaar weer zien Nou duidelijk lijkt me toch
Waarom kom je niet met een voorstel? Waarom leg je het bij hem?
Ik vind het erg vreemd dat je op internet gaat vragen of hij je nog wil zien maar het niet aan hem vraagt...
Dat gezegd hebbende denk omdat hij je nog wel wil zien, maar leer communiceren met hem.
Waarom zou je wachten op hem?
Een “Dag Herman, wat doe je morgen, zullen we afspreken?” is toch zo gestuurd?
Wees concreet: stel een datum voor en vraag of hij kan. Als hij niet kan/wil dan hoor je dat vanzelf.
Dus jij vraagt je af wat hij met een blozend poppetje bedoelt.
En hij vraagt zich wellicht af wat jij met een aapje met handen over de mond bedoelt.

Ik vraag me eigenlijk hetzelfde af. Wat betekent 'ik heb zin om je te zien' vervolgd door een aapje met handen over de mond?
retrostar schreef:
27-11-2018 09:06
Zoals ik het lees wil ze hem graag zien mét zijn aapje. Ik neem aan dat hij die wel eens meeneemt.
Hoeveel topics ga je hier nog over openen?
Je hebt in je vorige topic ook al goede tips gekregen. Zoek afleiding.
Sjemig.

Ik zou zeggen: gebruik geen emoticons en wees gewoon duidelijk.
Manoman, wat maak je het jezelf moeilijk. Als je wat vaags wegstuurt, kun je een vage reactie verwachten, he?

Dus óf bel óf schrijf een duidelijke app.
Hahaha ok ok. Dames rustig! Jeetje hahahaha.... ik ga hem een voorstel sturen
tu1nhek schreef:
27-11-2018 10:13
Dus jij vraagt je af wat hij met een blozend poppetje bedoelt.
En hij vraagt zich wellicht af wat jij met een aapje met handen over de mond bedoelt.

Ik vraag me eigenlijk hetzelfde af. Wat betekent 'ik heb zin om je te zien' vervolgd door een aapje met handen over de mond?
Dit idd TO, wat betekent dat? Wat wilde je zeggen met dat aapje? Wat betekent zo'n aapje?
Klaar mee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven