Daten met een dikke vrouw

22-09-2020 07:38 195 berichten
Beste forummers
Gisteren had ik een leuke date, zo leuk dat we nog een keer hebben afgesproken. Na de date deelde ik in de groepsapp dat ik een leuk visje aan de haak had geslagen en ik stuurde een foto mee. Daarop reageerde iemand met “dat is geen visje man! Dat is een walvis” en iemand anders kwam met daar ga je toch niet mee over straat?

Ik wist even niet hoe te reageren hierop, hoe hadden jullie hier op gereageerd als je date door je vriendinnen wordt afgekraakt?
En, jullie zijn zelf stuk voor stuk god’s gift to women?

Ik hoop dat je date snel een leukere man met leukere vrienden treft.
Het-groepje schreef:
22-09-2020 07:58
Ja die wil ik ook wel zien!
TO zelf ook graag. Gok dat de lelijkheid van karakter door de schubbetjes heen te zien is.
Alle reacties Link kopieren
Je maakt mij niet wijs dat je niet weet hoe je vrienden in elkaar steken. Plus; wanneer je in een dergelijke vriendengroep zit (dit soort uitspraken zijn heus niet nieuw, daar geloof ik niks van), zal jouw karakter ook wel overeenkomsten hebben met dat van deze 'heren'.
De titel, visje, walvis, getuigt allemaal van veel respect :facepalm:
Sinned77 schreef:
22-09-2020 07:42
Met maten.
Leuke vrienden heb jij, je weet ze wel uit te zoeken.
Ik vraag me af of dit echt is of dat dit bedoeld is om te provoceren.
Ik geloof hier niks van.
Is het zo bijzonder dat je aandacht van een vrouw krijgt dat je daar meteen mee wil pronken?

En dan krijg je ook nog eens geen sticker van je vrienden. Wat vervelend voor je.
Dit is een topic om de vrouwen op het forum uit te dagen.
Bijna alle visjes happen
Waarom deel jij op zo een puberale manier foto's van iemand waar je net mee date?
Vind je date het goed dat je dat zomaar doet?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Because schreef:
22-09-2020 08:17
Kan. Maar het kan ook dat hij echt zo sneu is om het in de groepapp te gooien en dat men daar ook even extra hard op reageert omdat ze het vooral een beetje idioot vinden dat hij zo hengelt naar een complimentje.
Vriendgedumpt schreef:
22-09-2020 07:46
Echt lullig van die vrienden. Ik zou ze er even fijntjes op wijzen dat je hier niet van gediend bent. Ik hoop niet dat je je laat beinvloeden door de mening van dat stel slappe tosti's! Wat een niveau zeg.

Ach kom zeg, alsof to niet wist wat voor reacties hij zou krijgen van z'n maten.
To is net zo'n slappe hap als z'n maten. Hij zorgt die vrouw in z'n bed te krijgen en daarna niks meer te laten horen. Gezellig met een pot bier die vrouw afkraken :facepalm:
Lekker visje ook, sneuneus
Sinned77 schreef:
22-09-2020 07:42
Met maten.
Met maten.... goed gevonden woordgrap in het kader van dit topic mijn complimenten.
Verder vind ik het matig....
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
viva-amber schreef:
22-09-2020 08:33
Waarom deel jij op zo een puberale manier foto's van iemand waar je net mee date?
Vind je date het goed dat je dat zomaar doet?

Ik kan me dat dan juist wel weer voorstellen.
Dat je in je enthousiasme een foto laat zien van: "kijk, dit is ze, ik vind haar zo leuk!"
VesperLynd schreef:
22-09-2020 08:09
Ik geloof hier niks van.
Ik dus ook niet!
Ik zou hem ontvrienden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Pindakaasjes schreef:
22-09-2020 08:41
Ik kan me dat dan juist wel weer voorstellen.
Dat je in je enthousiasme een foto laat zien van: "kijk, dit is ze, ik vind haar zo leuk!"
maar dan zeg je toch geen "visje'?
lilalinda schreef:
22-09-2020 08:52
maar dan zeg je toch geen "visje'?
Ik schat to niet zo hoog in, qua ontwikkeling.
*Sally* schreef:
22-09-2020 08:53
Ik schat to niet zo hoog in, qua ontwikkeling.
da's waar
hij heeft nu geen seks meer met familieleden, dat scheelt :)
Laat maar weer zitten. Ik vind haar leuk, deel even een foto om haar te laten zien en dan hengel ik naar complimenten? Aparte gedachtegang wel
Leuke vrienden heb je!
Because schreef:
22-09-2020 08:17
Precies!!
lilalinda schreef:
22-09-2020 08:54
da's waar
hij heeft nu geen seks meer met familieleden, dat scheelt :)
Zij was geen familie van mij. En schei er nou eens over uit ja
Mensen hebben steeds minder remmingen. Op de eerste plaats vergelijk je mensen niet met dieren en op de tweede plaats moet je als bezoeker rekening houden met het feit dat iemand een heel andere smaak heeft dan jij. Mocht je je toch over haar omvang uit willen laten (meningen staan vrij) houd het dan bij de ik-vorm en bedenk ook dat je maar bezoeker bent.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven