Daten met man in scheiding

18-10-2020 11:08 341 berichten
.
anoniem_63be068e00cbc wijzigde dit bericht op 04-01-2021 22:05
Reden: .
99.84% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Newstart20 schreef:
03-12-2020 01:42
Helaas niet nee.

Maar iedere gek z'n gebrek zullen we maar zeggen.

Ik kreeg opeens appjes waarin stond dat het jammer is, dat het zo is gelopen. Echt hè, wtf. Gelukkig genoeg discipline om er niet op te reageren.
Goed zo. Wat een eikel.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, goed zo!
.
anoniem_63be068e00cbc wijzigde dit bericht op 04-01-2021 22:09
Reden: .
99.48% gewijzigd
Newstart20 schreef:
03-12-2020 08:41
Thanks, maar mij proberen aan te praten dat het moet kunnen dat iemand opeens niet meer reageert zonder enige opgaaf van reden, gaat mij zelfs te ver. Echt hè, ben nog altijd verbaasd. Er stond bijna letterlijk dat ik niks van zijn verdwijntruc mocht vinden, omdat ik geen idee had wat er de reden van was. Ja, sukkel, die zogenaamde reden had je ook gewoon kunnen aangeven :hamer:
Bah, wat een sukkel. En het jammer vinden dat het zo gelopen is, slaat ook nergens op. Het is jammer dat hij zo gedaan heeft.

Sterk dat je jezelf meer gedoe bespaart :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Hexopbezemsteel schreef:
03-12-2020 08:28
Goed zo. Wat een eikel.
Ja echt... die man weet dondersgoed dat to hier gevoelig voor is en blijft haar aan het lijntje houden.

Het kan zijn dat iemand er niet aan toe is maar laat de ander dan vrij om iemand anders te vinden die dat wel is.
.
anoniem_63be068e00cbc wijzigde dit bericht op 04-01-2021 22:09
Reden: .
99.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je bent zelf ook wel een zuiger wanneer je 2 maanden en 14 pagina's nodig hebt voor iets dat op pagina 1,5 al clip en klaar was.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
11-12-2020 18:05
Je bent zelf ook wel een zuiger wanneer je 2 maanden en 14 pagina's nodig hebt voor iets dat op pagina 1,5 al clip en klaar was.
Dank voor deze verhelderende bijdrage. Je bent vast heel aardig in het echt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vooral nogal confronterend voor de meeste mensen, maar echt: waarom moet die man jouw conclusies trekken?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Als je ergens zelf middenin zit, zie je het soms niet. Dan moet er bijvoorbeeld eerst wat gebeuren.
Newstart20 schreef:
23-11-2020 20:34
Nou, die periode is dus aanzienlijk korter geworden dan ik me had voorgenomen. Heb inmiddels aangegeven dat ik moeite heb met het contact zoals het was. Voorstel om vaker te bellen, is niet opgepakt. Tevens geen concrete afspraak om elkaar te zien. Daarbij de boodschap dat wat hem betreft het weer alleen wonen ook niet meteen meer tijd samen zou betekenen. Met daarbij wel de opmerking dat dat los staat van de interesse die er zeker is. Hij wil ons 'de moeilijke route' niet aandoen. Pffff, blijkbaar is gewoon zeggen dat je er geen zin in hebt toch wel moeilijk voor sommigen.
Ik lees dit, zonder alle aanvullingen te hebben gelezen die anderen en jij daarna nog gemaakt hebben.
Maar heel eerlijk verbaasd mij dit ook niet. Een persoon die nog half in scheiding ligt, lijkt mij persoonlijk het meest onaantrekkelijke type om te daten als je uiteindelijk een vaste relatie zoekt.
Ik zit zelf ook in zo'n situatie en zou mezelf ook zeker niet aanbevelen aan mannen die iets serieus en vastigheid zoeken.

Reden? Je hebt veel uit te zoeken na een scheiding. Je moet weer landen op eigen benen. Je moet jezelf weer gaan terugvinden, want je verliest hoe dan ook stukjes van jezelf als je in een langdurige relatie zit. Ze zijn er nog wel, maar er was een gezamenlijke prioriteit die soms boven de individuele prioriteit uitsteeg. Na het verbreken van een relatie is het belangrijk om daar weer naar te kijken. Waar sta ik ook alweer. Uitzoeken hoe je je relatie met evt. kinderen gaat vormgeven, de relatie die je met je ex gaat vormgeven moet een gedaante krijgen, de relatie met anderen in je omgeving, werk, financiën en ga zo maar door.

Veel mensen zijn dan echt nog niet toe aan het serieuze werk. En in alle eerlijkheid zou die fase zelfs wel jaren kunnen duren.

Dat betekent niet dat een beetje tijd verdrijven met een ander daarin niet welkom zou zijn. Zolang je maar beseft dat dit 95% kans is dat dit daadwerkelijk tijdverdrijf is. Als een man in mijn leven kan dealen met die rol en zelf ook niet teveen verwacht, uitstekend. Maar op het moment dat er een claim komt te liggen, dan zou zo'n relatie exit zijn. De claim kán simpelweg niet liggen bij een ander dan jezelf (en kids). Totdat alle shit is opgeruimd, je weer helemaal content bent met je leven en er ruimte is ontstaan voor iets nieuws.

Dat wetende, doe het jezelf niet aan. Jij bent blijkbaar toe aan een relatie. Geloof een man (of vrouw) als hij zegt niet hetzelfde te willen als jij (met welke reden hij dat ook zegt). Denk niet dat dat wel komt. Nee, dat komt niet. Althans, in veruit de absolute overgrote meerderheid. Wil je dan toch door, wat uiteraard een legitieme keuze is, dan teken je een lange tijd voor een moeizame en pijnlijke relatie waarbij je zeker meer dan een gemiddelde portie kwetsing te maken krijgt met een ongewisse uitkomst. Het kan jaren investeren later blijken dat je alsnog bij het oud papier komt te staan. Omdat de persoon in kwestie zolang nodig had om erachter te komen wat hij of zij wilde en dat blijk jij dan niet te zijn.
.
anoniem_63be068e00cbc wijzigde dit bericht op 04-01-2021 22:10
Reden: .
99.27% gewijzigd
Wat een sukkel. Die zal nog lang alleen blijven en terecht :')
Alle reacties Link kopieren
Newstart20 schreef:
15-12-2020 19:57
Dankjewel voor je reactie diyer, het is een bevestiging van de juistheid van mijn onderbuikgevoel. Als hij net zo veel zelfkennis had gehad als jij en iets dergelijks als jouw verhaal had uitgesproken, was dat een stuk makkelijker geweest.

Succes met je eigen proces :hug:

Je claimt een man die vers gescheiden is. Kansloos toch.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
11-12-2020 18:05
Je bent zelf ook wel een zuiger wanneer je 2 maanden en 14 pagina's nodig hebt voor iets dat op pagina 1,5 al clip en klaar was.

Zo waar.

Zo wanhopig ook.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
17-12-2020 23:53
Je claimt een man die vers gescheiden is. Kansloos toch.
Hij is niet eens gescheiden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven