Daten van mannen 30-40, om moedeloos van te worden

13-07-2020 21:08 879 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Kort geleden is een relatie die eigenlijk (dacht ik) heel goed liep, vrij plots en lullig verbroken door mijn ex omdat ik tijdens een meningsverchil behoorlijk voor mezelf opkwam ( mijn mening gegeven, maar niet gescholden of hem beledigd) en hij verder het gevoel had dat ik ‘teveel mijn eigen koers vaarde’ in onze relatie. Na afloop kreeg ik nog een hele app vol zaken die hij niet leuk vond, waaronder commentaar op hoe ik mijn werk uitvoer, de vriendschappen die ik heb etc. Nadien ben ik geblokkeerd en heb ik niks meer gehoord.

De zoveelste teleurstelling sinds ik, na de breuk van een lange liefde, weer ben gaan daten. Tot op heden heb ik gewoon geen succes in de liefde. Ik dacht met deze man het getroffen te hebben maar voel me nu als vuilnis aan de kant gezet. Hiervoor heb ik wel wat gedate en een korte relatie gehad met iemand die enorme bindingsangst had, me ontzettend claimde en heel labiel bleek te zijn. Daarvoor wel iets gedronken en soms gescharreld met mannen, maar wat mij opviel was dat ze geen van allen echt hun leven op orde hadden of ‘volwassen ‘ waren. Sommigen woonden nog bij hun ouders, anderen waren na 12 jaar studie nog niet afgestudeerd. Een andere had wederom bindingsangst en een ander gediagnosticeerd narcisme. Let wel, de meeste mannen leerde ik kennen via Tinder of een datingsite.

Nu ik weer vrijgezel ben heb ik echt een afkeer van het daten gekregen merk ik.. Ik heb er zo’n hard hoofd in dat ik ooit weer iemand ga treffen die bij me past en met wie ik een leuke, fijne en stabiele relatie op kan bouwen. Ik word er bijna moedeloos van. Het lijkt wel of alle leuke, ‘normale’ mannen in mijn leeftijdscategorie allemaal al een relatie hebben en ik alleen de mannen tegenkom waar dus iets ‘mee is’. Is dit herkenbaar, of doe ik iets waardoor ik deze types aantrek? Ik moet wel zeggen dat ik niet heel makkelijk ben, en ook best kritisch. Ligt het daar aan?
Of is het tegenwoordig erg lastig om iemand te vinden waar het langdurig mee lukt? Ik wil en durf bijna niet meer nieuwe mannen te leren kennen en krijg een enorme knoop in mijn maag als ik er aan denk. De tranen kunnen me soms ook in de ogen springen als ik er aan denk.
Julus schreef:
28-07-2020 23:23
Jij weet totaal niets over mijn ervaring mbt huren en kopen. Ik zeg niet zomaar iets.
Nou, je schreef een aantal zaken die aantoonbaar niet kloppen...
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
28-07-2020 23:35
Als je slechts 1.800 euro per maand verdient, waarom dan niet zo snugger om ingeschreven te staan?

Dit soort dingen overkomt je niet zomaar. Het is gewoon te voorkomen!
Schrijf je dan maar in op je 6e levensjaar. Want dan kom je op je 30e wellicht in aanmerking voor een huisje. En je bent op je 6e levensjaar ook vast al zo snugger, dat je kan voorspellen dat jij met 1800 bruto zal eindigen. De vooruitziende blik regeert.
Julus schreef:
28-07-2020 23:26
Om te kunnen kopen moet je nu zelf se kk kunnen bekostigen. En notariskosten. Ik denk dat velen dat geld niet zomaar hebben liggen.
Ja, misschien moeten mensen wat meer gaan sparen... Verreweg de meeste mensen hebben het heel goed in Nederland. Zou het niet kunnen dat de uitzonderingen verkeerde keuzes maken?
Mevrouw let even niet op en het gaat los hier. Deze forummer is geen pandjesbaas in de echte wereld. Wel in zijn eenzame viva forum bubbel. Laat hem maar, daar stijgt zijn ego van. Ik zeg ga lekker verder met daten. Zo'n pracht exemplaar kan nooit lang vrijgezel zijn.
SólTérSortna schreef:
28-07-2020 23:33
En daarom is de doorstroom in de sociale huur ook zo fantastisch, en is er nauwelijks sprake van scheefwonen.
:facepalm: :rofl:
Dat is omdat we zo dom zijn om mensen die echt teveel verdienen voor hun sociale huurwoning niet buiten te schoppen. Natuurlijk blijven mensen graag 740 euro betalen voor een woning die vrije sector 1.250-1.750 waard is.

In theorie hebben we een overschot aan sociale huurwoningen.
Ik reageer dan ook nergens meer op. Laat hem maar in zijn bubbel.
SólTérSortna schreef:
28-07-2020 23:34
Alstublieft. U vraagt wij draaien. Ook nog een vrij recente, dus actuele, uitzending. https://demonitor.kro-ncrv.nl/onderzoeken/woonproblemen
En nu? Wordt het onderwerp dan dus niet besproken in HvN?
SólTérSortna schreef:
28-07-2020 23:35
En die expats zijn representatief voor de rest van de inwoners van dit land? ^^
Nee. Maar ik ben dat ook niet.
Niet alleen het daten is om moedeloos van te worden gok ik.
SólTérSortna schreef:
28-07-2020 23:38
Schrijf je dan maar in op je 6e levensjaar. Want dan kom je op je 30e wellicht in aanmerking voor een huisje. En je bent op je 6e levensjaar ook vast al zo snugger, dat je kan voorspellen dat jij met 1800 bruto zal eindigen. De vooruitziende blik regeert.
Heb je zelf nou ook niet door wat een onzin je produceert?
Datertje schreef:
28-07-2020 23:39
Mevrouw let even niet op en het gaat los hier. Deze forummer is geen pandjesbaas in de echte wereld. Wel in zijn eenzame viva forum bubbel. Laat hem maar, daar stijgt zijn ego van. Ik zeg ga lekker verder met daten. Zo'n pracht exemplaar kan nooit lang vrijgezel zijn.
Alles mis. Inclusief vrijgezel.
Ik zit de bachelor te kijken op net 5 en dan vraag ik mezelf af: Waarom zou je daar aan mee willen doen?

Zouden jullie dat doen?
Datertje schreef:
28-07-2020 23:48
Ik zit de bachelor te kijken op net 5 en dan vraag ik mezelf af: Waarom zou je daar aan mee willen doen?

Zouden jullie dat doen?
Nee. Al was het maar vanwege dat domme wicht wat dit keer de hoofdprijs is.
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
28-07-2020 23:42
Dat is omdat we zo dom zijn om mensen die echt teveel verdienen voor hun sociale huurwoning niet buiten te schoppen. Natuurlijk blijven mensen graag 740 euro betalen voor een woning die vrije sector 1.250-1.750 waard is.

In theorie hebben we een overschot aan sociale huurwoningen.
Overigens is het ook een privacy-kwestie, dat 'we' de scheefhuurders niet uit hun woning kunnen schoppen. Iets met de AVG, meen ik me m te herinneren. Is reeds jurisprudentie over. Het is in een nog niet zo grijs verleden wel getracht, maar inkomensgegevens zijn gevoelige gegevens en mogen niet 'zomaar' gedeeld worden. Dat is een tamelijk hekel vraagstuk. Maar daar gaat het nu niet om.
Datertje schreef:
28-07-2020 23:48
Ik zit de bachelor te kijken op net 5 en dan vraag ik mezelf af: Waarom zou je daar aan mee willen doen?

Zouden jullie dat doen?

Veel kandidaten zien dat volgens mij als een opstapje naar iets anders. Je kunt jezelf een keer op tv presenteren
DS1971 schreef:
28-07-2020 23:46
Alles mis. Inclusief vrijgezel.
Jij zit de godganse dag op dit forum, ik zie jouw naam in zoveel topics voorbijkomen. Dat je daar tijd voor hebt joh.
SólTérSortna schreef:
28-07-2020 23:49
Overigens is het ook een privacy-kwestie, dat 'we' de scheefhuurders niet uit hun woning kunnen schoppen. Iets met de AVG, meen ik me m te herinneren. Is reeds jurisprudentie over. Het is in een nog niet zo grijs verleden wel getracht, maar inkomensgegevens zijn gevoelige gegevens en mogen niet 'zomaar' gedeeld worden. Dat is een tamelijk hekel vraagstuk. Maar daar gaat het nu niet om.
Volgens mij is dat probleem al opgelost en al was dat niet zo, dan blijft dat wel het probleem. ;)
Datertje schreef:
28-07-2020 23:48
Ik zit de bachelor te kijken op net 5 en dan vraag ik mezelf af: Waarom zou je daar aan mee willen doen?

Zouden jullie dat doen?

Nee, ik ga nog eerder een discussie aan over woningnood in Nederland. Maar vind dat maar eens ergens.

Denk dat mensen die daaraan mee doen toch een bepaald type is dat graag in de schijnwerpers staat. De meesten lopen voor het oog van de camera een blauwtje. Maakt niet uit omdat de camera is wat ze eigenlijk willen.
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
28-07-2020 23:45
Heb je zelf nou ook niet door wat een onzin je produceert?
Wat ik bedoel, is dat je je veelal pas vanaf je 18e mag inschrijven bij woningstichtingen. Met het oog op de gemiddelde wachttijd van tenminste tien jaar, is dat niet mals.
sóltérsortna wijzigde dit bericht op 28-07-2020 23:58
Reden: EDIT: tenminste tien jaar wachttijd
1.67% gewijzigd
Hogrider schreef:
28-07-2020 23:51
Jij zit de godganse dag op dit forum, ik zie jouw naam in zoveel topics voorbijkomen. Dat je daar tijd voor hebt joh.
Als jij dat zo goed bij kan houden zit je hier ook vaak, denk je niet?
DS1971 schreef:
28-07-2020 23:56
Als jij dat zo goed bij kan houden zit je hier ook vaak, denk je niet?

Hoeft niet hè. Je kunt ' s avonds lezen dat jij hier ' s ochtends was natuurlijk. Dus die vlieger gaat niet op.
SólTérSortna schreef:
28-07-2020 23:55
Wat ik bedoel, is dat je je veelal pas vanaf je 18e mag inschrijven bij woningstichtingen. Met het oog op de gemiddelde wachttijd van tien jaar, is dat niet mals.
Die wachttijd is alleen in theorie 10 jaar. Er zijn heel veel slapende inschrijvingen.

Als je jezelf inschrijft op je 18e, dan kom je op het moment dat je gaat scheiden echt wel in aanmerking voor een sociale huurwoning, buiten die hele bijzondere uitzondering die op zijn 19e met kinderen gaat scheiden. Ik denk dat 99% 30 of ouder is, denk je niet?
In_Tenebris schreef:
28-07-2020 23:59
Hoeft niet hè. Je kunt ' s avonds lezen dat jij hier ' s ochtends was natuurlijk. Dus die vlieger gaat niet op.
Wat wil je precies bereiken hiermee?
Man man man, wat kun jij doordrammen joh. Wat een vervelend gezeik. Ga gewoon lekker over daten praten.
In_Tenebris schreef:
28-07-2020 23:55
Nee, ik ga nog eerder een discussie aan over woningnood in Nederland. Maar vind dat maar eens ergens.

Denk dat mensen die daaraan mee doen toch een bepaald type is dat graag in de schijnwerpers staat. De meesten lopen voor het oog van de camera een blauwtje. Maakt niet uit omdat de camera is wat ze eigenlijk willen.
Ja dat ben ik met je eens. Ik vraag me alleen af of al die vrouwen daar dan ook iets uithalen. Alleen al die eerste ontmoeting met die man die daar dan staat. Ik vind het echt iets onderdanig hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven