Daten

15-04-2019 15:03 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
/
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-04-2019 22:45
Reden: maatregelen genomen ivm leeghalen OP
0.00% gewijzigd
Het verschil is moeilijk doen of niet moeilijk doen. Hij doet moeilijk
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Hij wil seks en als ie daarna minder van zich laat horen, krijg jij te horen dat je toch wist dat hij niet verliefd op je was.

Maar als je van het beste bij mensen uitgaat, zou je het ook zo kunnen draaien dat hij een enorme lieverd is die je rustig wil leren kennen voordat ie zieletergend verliefd op je wordt.
JollyRider schreef:
15-04-2019 15:06
Het verschil is moeilijk doen of niet moeilijk doen. Hij doet moeilijk
Hoe bedoel je hij doet moeilijk?
Honnx schreef:
15-04-2019 15:12
Hoe bedoel je hij doet moeilijk?
Dat geleuter over "wel gevoelens, niet genoeg gevoelens, geen verliefdheid, wel mogelijk ontwikkeling naar verliefdheid", echt hou op schei uit. Dat is moeilijk doen. Hij vindt je leuk genoeg om te daten, hij vindt je leuk genoeg om te neuken, hij vindt je leuk genoeg om alleen exclusief met jou te daten en te neuken. Dat zijn de smaken toch?
(Dead Kennedys)
Waarom dat gepraat over gevoelens na zes dates? Heb het gewoon leuk met elkaar, het komt wel of het komt niet.
Ik zou hier geen zin in hebben als ik jou was. Wat mij betreft is het qua liefde en relaties alles of niets, en niet ergens er tussenin. Genoeg mannen in mijn omgeving die een vrouw niet durven af te wijzen en daarom vage dingen zeggen als ‘ik heb wel gevoelens voor je maar geen verliefdheid’. Slappe hap als je het mij vraagt.
ibbeltje12 schreef:
15-04-2019 15:17
Ik zou hier geen zin in hebben als ik jou was. Wat mij betreft is het qua liefde en relaties alles of niets, en niet ergens er tussenin. Genoeg mannen in mijn omgeving die een vrouw niet durven af te wijzen en daarom vage dingen zeggen als ‘ik heb wel gevoelens voor je maar geen verliefdheid’. Slappe hap als je het mij vraagt.
En soms heeft iemand tijd nodig om het gevoel te laten ontwikkelen. Hardlopers zijn vaak doodlopers.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-04-2019 21:12
Reden: op de man
98.45% gewijzigd
Ah ja, dus eerst mij afzeiken en dan hetzelfde zeggen. Maar ja, rasechte tokkie
(Dead Kennedys)
Hij vindt je niet leuk genoeg. Anders weet een man dat meteen hoor.
beetjegek schreef:
15-04-2019 15:37
Hij vindt je niet leuk genoeg. Anders weet een man dat meteen hoor.
Want hij is precies hetzelfde als alle andere mannen?
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-04-2019 21:12
Reden: op de man
98.23% gewijzigd
Hoe is de seks?
julius schreef:
15-04-2019 15:08
Hij wil seks en als ie daarna minder van zich laat horen, krijg jij te horen dat je toch wist dat hij niet verliefd op je was.

Maar als je van het beste bij mensen uitgaat, zou je het ook zo kunnen draaien dat hij een enorme lieverd is die je rustig wil leren kennen voordat ie zieletergend verliefd op je wordt.
Dit!!! Het kan twee kanten op maar ben je bereid om te wachten op het gewenste resultaat.😂
Succes!
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
JollyRider schreef:
15-04-2019 15:15
Dat geleuter over "wel gevoelens, niet genoeg gevoelens, geen verliefdheid, wel mogelijk ontwikkeling naar verliefdheid", echt hou op schei uit. Dat is moeilijk doen. Hij vindt je leuk genoeg om te daten, hij vindt je leuk genoeg om te neuken, hij vindt je leuk genoeg om alleen exclusief met jou te daten en te neuken. Dat zijn de smaken toch?
Hier ben ik het wel mee eens.
Daarentegen is 6 dates nog vrij kort, je kan het nog een tijdje geven. Je merkt vanzelf wel wat hij wil na verloop van tijd.
Hij geeft wel vaak aan dat het goed met mij voelt en er zeker meer gevoelens komen maar het verliefde gevoel nog niet heeft. De seks is goed, maar ik heb na de zesde date dat ik toch kriebels kreeg. Hij zei dat hij sowieso niet snel verliefd word, dat dat sowieso wat langer bij hem duurt, dat hij dat altijd zo heeft ervaren. Hij toont verder veel interesse en we voeren goede gesprekken. Hij appt ook niet minder als eerst.
Honnx schreef:
15-04-2019 16:20
Hij geeft wel vaak aan dat het goed met mij voelt en er zeker meer gevoelens komen maar het verliefde gevoel nog niet heeft. De seks is goed, maar ik heb na de zesde date dat ik toch kriebels kreeg. Hij zei dat hij sowieso niet snel verliefd word, dat dat sowieso wat langer bij hem duurt, dat hij dat altijd zo heeft ervaren. Hij toont verder veel interesse en we voeren goede gesprekken. Hij appt ook niet minder als eerst.
Joh, je kent elkaar nauwelijks, geef het nog wat tijd en probeer niet elke dag te vragen of hij al verliefd is. Het kan nog komen, maar het kan ook dat het niet komt, aan jou of je het nog tijd wil geven.
Geniet ervan zo lang het goed gaat. Je hoeft nergens voor te haasten.
6 dates is meer dan genoeg om dat te weten.
JollyRider schreef:
15-04-2019 15:35
Ah ja, dus eerst mij afzeiken en dan hetzelfde zeggen. Maar ja, rasechte tokkie
:-D
JollyRider schreef:
15-04-2019 15:15
Ik sluit mij bij de woorden van Jolly aan.
Daten jullie exclusief, TO?
Honnx schreef:
15-04-2019 16:20
Het klinkt toch een beetje alsof hij jou emotioneel op afstand houdt.

Merk je wel progressie in het contact (meer diepgang, vaker afspreken) tussen jullie?
Cleidy36 schreef:
15-04-2019 19:14
Het klinkt toch een beetje alsof hij jou emotioneel op afstand houdt.

Merk je wel progressie in het contact (meer diepgang, vaker afspreken) tussen jullie?
Nee dat niet, hij geeft vaak wel aan dat hij zin heeft in de dates. Toont vaak interesse wat ik aan het doen ben en dat ik hem een goed gevoel geef. Belt me regelmatig en geeft wel aan dat hij wel meer gevoelens voor me krijgt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven