Daten
maandag 15 april 2019 om 15:08
Hij wil seks en als ie daarna minder van zich laat horen, krijg jij te horen dat je toch wist dat hij niet verliefd op je was.
Maar als je van het beste bij mensen uitgaat, zou je het ook zo kunnen draaien dat hij een enorme lieverd is die je rustig wil leren kennen voordat ie zieletergend verliefd op je wordt.
Maar als je van het beste bij mensen uitgaat, zou je het ook zo kunnen draaien dat hij een enorme lieverd is die je rustig wil leren kennen voordat ie zieletergend verliefd op je wordt.
maandag 15 april 2019 om 15:12
Hoe bedoel je hij doet moeilijk?JollyRider schreef: ↑15-04-2019 15:06Het verschil is moeilijk doen of niet moeilijk doen. Hij doet moeilijk
maandag 15 april 2019 om 15:15
Dat geleuter over "wel gevoelens, niet genoeg gevoelens, geen verliefdheid, wel mogelijk ontwikkeling naar verliefdheid", echt hou op schei uit. Dat is moeilijk doen. Hij vindt je leuk genoeg om te daten, hij vindt je leuk genoeg om te neuken, hij vindt je leuk genoeg om alleen exclusief met jou te daten en te neuken. Dat zijn de smaken toch?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
maandag 15 april 2019 om 15:17
Ik zou hier geen zin in hebben als ik jou was. Wat mij betreft is het qua liefde en relaties alles of niets, en niet ergens er tussenin. Genoeg mannen in mijn omgeving die een vrouw niet durven af te wijzen en daarom vage dingen zeggen als ‘ik heb wel gevoelens voor je maar geen verliefdheid’. Slappe hap als je het mij vraagt.
maandag 15 april 2019 om 15:18
En soms heeft iemand tijd nodig om het gevoel te laten ontwikkelen. Hardlopers zijn vaak doodlopers.ibbeltje12 schreef: ↑15-04-2019 15:17Ik zou hier geen zin in hebben als ik jou was. Wat mij betreft is het qua liefde en relaties alles of niets, en niet ergens er tussenin. Genoeg mannen in mijn omgeving die een vrouw niet durven af te wijzen en daarom vage dingen zeggen als ‘ik heb wel gevoelens voor je maar geen verliefdheid’. Slappe hap als je het mij vraagt.
maandag 15 april 2019 om 16:13
Dit!!! Het kan twee kanten op maar ben je bereid om te wachten op het gewenste resultaat.julius schreef: ↑15-04-2019 15:08Hij wil seks en als ie daarna minder van zich laat horen, krijg jij te horen dat je toch wist dat hij niet verliefd op je was.
Succes!
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
maandag 15 april 2019 om 16:20
Hier ben ik het wel mee eens.JollyRider schreef: ↑15-04-2019 15:15Dat geleuter over "wel gevoelens, niet genoeg gevoelens, geen verliefdheid, wel mogelijk ontwikkeling naar verliefdheid", echt hou op schei uit. Dat is moeilijk doen. Hij vindt je leuk genoeg om te daten, hij vindt je leuk genoeg om te neuken, hij vindt je leuk genoeg om alleen exclusief met jou te daten en te neuken. Dat zijn de smaken toch?
Daarentegen is 6 dates nog vrij kort, je kan het nog een tijdje geven. Je merkt vanzelf wel wat hij wil na verloop van tijd.
maandag 15 april 2019 om 16:20
Hij geeft wel vaak aan dat het goed met mij voelt en er zeker meer gevoelens komen maar het verliefde gevoel nog niet heeft. De seks is goed, maar ik heb na de zesde date dat ik toch kriebels kreeg. Hij zei dat hij sowieso niet snel verliefd word, dat dat sowieso wat langer bij hem duurt, dat hij dat altijd zo heeft ervaren. Hij toont verder veel interesse en we voeren goede gesprekken. Hij appt ook niet minder als eerst.
maandag 15 april 2019 om 16:22
Joh, je kent elkaar nauwelijks, geef het nog wat tijd en probeer niet elke dag te vragen of hij al verliefd is. Het kan nog komen, maar het kan ook dat het niet komt, aan jou of je het nog tijd wil geven.Honnx schreef: ↑15-04-2019 16:20Hij geeft wel vaak aan dat het goed met mij voelt en er zeker meer gevoelens komen maar het verliefde gevoel nog niet heeft. De seks is goed, maar ik heb na de zesde date dat ik toch kriebels kreeg. Hij zei dat hij sowieso niet snel verliefd word, dat dat sowieso wat langer bij hem duurt, dat hij dat altijd zo heeft ervaren. Hij toont verder veel interesse en we voeren goede gesprekken. Hij appt ook niet minder als eerst.
maandag 15 april 2019 om 19:07
JollyRider schreef: ↑15-04-2019 15:35Ah ja, dus eerst mij afzeiken en dan hetzelfde zeggen. Maar ja, rasechte tokkie
maandag 15 april 2019 om 19:10
Ik sluit mij bij de woorden van Jolly aan.JollyRider schreef: ↑15-04-2019 15:15Dat geleuter over "wel gevoelens, niet genoeg gevoelens, geen verliefdheid, wel mogelijk ontwikkeling naar verliefdheid", echt hou op schei uit. Dat is moeilijk doen. Hij vindt je leuk genoeg om te daten, hij vindt je leuk genoeg om te neuken, hij vindt je leuk genoeg om alleen exclusief met jou te daten en te neuken. Dat zijn de smaken toch?
maandag 15 april 2019 om 19:14
Het klinkt toch een beetje alsof hij jou emotioneel op afstand houdt.Honnx schreef: ↑15-04-2019 16:20Hij geeft wel vaak aan dat het goed met mij voelt en er zeker meer gevoelens komen maar het verliefde gevoel nog niet heeft. De seks is goed, maar ik heb na de zesde date dat ik toch kriebels kreeg. Hij zei dat hij sowieso niet snel verliefd word, dat dat sowieso wat langer bij hem duurt, dat hij dat altijd zo heeft ervaren. Hij toont verder veel interesse en we voeren goede gesprekken. Hij appt ook niet minder als eerst.
Merk je wel progressie in het contact (meer diepgang, vaker afspreken) tussen jullie?
maandag 15 april 2019 om 21:45
Nee dat niet, hij geeft vaak wel aan dat hij zin heeft in de dates. Toont vaak interesse wat ik aan het doen ben en dat ik hem een goed gevoel geef. Belt me regelmatig en geeft wel aan dat hij wel meer gevoelens voor me krijgt.